Jak prekonat 200hp motor ATD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Teoreticky by mohl pomoci externi wastegate (funguje to na benzinacich)
Je dulezite si ovsem uvedomit, ze je to kompromisni reseni a nejlepsim resenim by bylo opravdu nove, originalni VB turbo, zvlaste, kdyz je to na pricny motor :roll:

Hlavne se mi nechce verit, ze jsou ty trysky na maximum (spis bych veril tomu, ze to nebudou ALka).
Naposledy upravil(a) Forest dne 01 črc 2011, 09:24, celkem upraveno 2 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

subz3ro_tdi píše:@Champion: neries prkotiny typu absolutne cisla z brzdy... priebeh mas velmi pekny, merane to bolo na MAHA pri 27 stupnoch, korekcie vykonu mas minimalne, cize potencial na dokreslenie by tam bol, ak ti ide len o toto :D Ries vykon pokial sa ti zda ze to chodi zle, nie podla cisiel na brzde ;)
to sa mi PACI CO SI NAPISAL HNED SOM KLUDNEJSI :) auto chodi pekne
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

AL trysky na maximum??? ja na nich udelal 247koni... TOMU VER
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

TDIfun píše:AL trysky na maximum??? ja na nich udelal 247koni... TOMU VER
pisem ze skoro na max, nejake dva dieliky im chybaju aby isli na max
Naposledy upravil(a) Champion dne 01 črc 2011, 13:01, celkem upraveno 1 x.
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

??? To nemyslis vazne... co je na max... jake dilky??
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Zdenku, no prece dilky ... predpokladam, ze na nejake stupnici, taky jsem napnutej zvedavosti o co jde :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Manhaus
Přispěvovatel
Příspěvky: 422
Odpovědi: 0
Registrován: 04 kvě 2009, 06:04

Příspěvek od Manhaus »

dílky? hmm, a nespletli jste si to na tom notasu s ovládáním hlasitosti ? :? (noteeth)
VW Bora 1.9TDi AHF - FB Sprint 764, jednohmota s HDS(2x3,5mm), chip by TDIFun - 154PS, 390nm
Uživatelský avatar
Champion
Přispěvovatel
Příspěvky: 293
Odpovědi: 0
Registrován: 08 zář 2009, 20:38
Bydliště: Slovakia-NR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Champion »

Jipi vam to vysvetli, skratka povedal mi len tolko ze vstrek je uz natiahnuty skoro na maximum
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

sniper-- píše:1,65 da v poho ale nejak se mi nechce verit ze to staci na 200hp +
mě to tlačí takovou nějakou hodnotu... ;) a stačí to
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7559
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

mimochodem, vydží ATD motor takový výkon?.... (nerýpu, ptám se - zajímá mě to)
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Odpovědi: 0
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

Vici píše:mimochodem, vydží ATD motor takový výkon?.... (nerýpu, ptám se - zajímá mě to)
..dobra otazka... ;)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
moucha
Přispěvovatel
Příspěvky: 601
Odpovědi: 0
Registrován: 14 úno 2010, 14:39
Bydliště: Jindřichův Hradec

Příspěvek od moucha »

Já mám ATD s podobným výkonem a zatím jezdím :D , nešetřím to, jezdím sprinty... Jinak např. AJM, které by mělo mít přinejlepším stejně vnitřnosti u jednoho uživatele z konkurenčíního fóra vydrželo krátkodobě 280ps
Fabia ATD 74kW Powered by MoraviaTuning
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

ja myslim ze s tym vykonom ten motor bude chodit bez problemov. Ja som teraz daval robit GolfV 1,9tdi 77kw/105k clenovi BH MOTOR a bez uprav z neho dostal 174k/345nM... myslim ze pekny narast. Hups,zabudol som , turbo je hybrid... Inak vsetko origo. Ja mam momentalne new motor na Passat 1,9pd 96kw/130k spraveny hybridom a tryskami na 190k/383nM, bez dalsich uprav. Povodny motor odjazdil s tymto vykonom 370.000km, potom klakol.... casté extrémne rýchlosti
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Máš někde graf? Příjde mi trochu zbytečné dávat hybrid, když takové koně a menší krouták zvládne i VB.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

moucha píše:Jinak např. AJM, které by mělo mít přinejlepším stejně vnitřnosti u jednoho uživatele z konkurenčíního fóra vydrželo krátkodobě 280ps
... kdyz uz bychom to pripustili, tak komu jde o takovou kratkodobost? ;)
lubomt píše:Inak vsetko origo.
... neverim a neuverim, ze na originalnim IC.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“