Váš názor na 2,0TDI 81kW do Yeti 2x4

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Nemyslím si, že zrovna 1.4 TSI bude příkladem jednoduchého motoru. Co se týče spolehlivosti, tak jsem na to zrovna chválu neslyšel.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

známej má 2.0 103kw 4x4 a je to super. Na ježdění offroad maratonu to není,ale že by to nic neujelo a všude to drhlo se taky říct nedá. Za rok a 40000 km,jezdí převážně krátky trasy, do práce 2km,po provozovně s tím lítá díra ne díra,bláto nebláto,dost často to běží na volnoběh,kort v létě, a pak trasy do 20km a neměl zatim problém ani s DPF. Ale na můj vkus jsou u 4x4 ty kvalty moc krátký. Na ježdění po silnici.. Do 1.4 bych nešel ani náhodou,co mi říkal kámoš v autorizáku,tak obecně na 1.2 a 1.4 TSI řeší furt něco. Na railech zatim jen DPFka
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

tata ma Yeti 2,0tdi 81kw 4x2 experience

103jka se dela jen 4x4

vlastni zkusenost: na 225/50r17 to bezvadne drzi na silnici, 5kvalt akorat (najezdil jsem dost s 1,8tsi i 2,0103kw a u toho 6q se porad jen radi - to uz radsi DSG :) )

motor: mame najeto 30 tisic bez problemu, v praci jsem tam na garancce daval novej software, vymenil olej, filtry, udelal SP a jezdime dal...jsem dost prekvapenej z kultivovanyho chodu toho motoru a jizdni projev oproti mymu ALH je bezvadnej->hlucnosti i provoznima otackama to je skoro jako benzin, od nizkejch do 4 tisic to tahne porad stejne...

sily ten motor na rozdavani moc nema, nase konfigurace auta jede cca 170, vic jsem z toho nedoloval a asi by to ani nemelo cenu, ale na predjizdeni to celkem staci - tata taky planuje cip na 103kw

spotreba: mistni couracky do 7l, chorvatsko ve 2 lidech s nalozenym kufrem 6,5l tam, 6,7 zpatky - dodrzovani rychlostnich limitu (s oktavkou ALH jeli tam 5,1, zpatky 5,3) takze spotreba malinko vetsi, ale zase - siroky kola, vysoky auto


zaver: 4x4 v mistech, kde auto vyuzivame je pro nas uplne na hovno, 5q mi v tom vubec nevadi, ikdyz jsem byl zezacatku sklamanej, ze tam ta 6tka neni, motor se mi moc libi

porovnani s TSI: 1,8tsi jedou jako svine, ale kdyz jedou, chlastaj, menej se na tom nastavovace casovani, 1,2tsi 63 ve fabiich jedou, ale uz maj svolavacku na turba, 1,2tsi 77kw v OII byl problem s vodni pumpou, 1,8tsi taky problem s vodni pumpou (tam to je porod vytahnout ven)

s CR jsem zatim zadnej vetsi problem nezaznamenal, jediny co, tak se menila gumicka na prepadu nafty u 1,6tdi cr u fabie
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Ondras83
Přispěvovatel
Příspěvky: 642
Registrován: 12 říj 2008, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u HK

Příspěvek od Ondras83 »

tata ma Yeti 2,0tdi 81kw 4x2 experience

103jka se dela jen 4x4

vlastni zkusenost: na 225/50r17 to bezvadne drzi na silnici, 5kvalt akorat (najezdil jsem dost s 1,8tsi i 2,0103kw a u toho 6q se porad jen radi - to uz radsi DSG :) )

motor: mame najeto 30 tisic bez problemu, v praci jsem tam na garancce daval novej software, vymenil olej, filtry, udelal SP a jezdime dal...jsem dost prekvapenej z kultivovanyho chodu toho motoru a jizdni projev oproti mymu ALH je bezvadnej->hlucnosti i provoznima otackama to je skoro jako benzin, od nizkejch do 4 tisic to tahne porad stejne...

sily ten motor na rozdavani moc nema, nase konfigurace auta jede cca 170, vic jsem z toho nedoloval a asi by to ani nemelo cenu, ale na predjizdeni to celkem staci - tata taky planuje cip na 103kw

spotreba: mistni couracky do 7l, chorvatsko ve 2 lidech s nalozenym kufrem 6,5l tam, 6,7 zpatky - dodrzovani rychlostnich limitu (s oktavkou ALH jeli tam 5,1, zpatky 5,3) takze spotreba malinko vetsi, ale zase - siroky kola, vysoky auto


zaver: 4x4 v mistech, kde auto vyuzivame je pro nas uplne na hovno, 5q mi v tom vubec nevadi, ikdyz jsem byl zezacatku sklamanej, ze tam ta 6tka neni, motor se mi moc libi

porovnani s TSI: 1,8tsi jedou jako svine, ale kdyz jedou, chlastaj, menej se na tom nastavovace casovani, 1,2tsi 63 ve fabiich jedou, ale uz maj svolavacku na turba, 1,2tsi 77kw v OII byl problem s vodni pumpou, 1,8tsi taky problem s vodni pumpou (tam to je porod vytahnout ven)

s CR jsem zatim zadnej vetsi problem nezaznamenal, jediny co, tak se menila gumicka na prepadu nafty u 1,6tdi cr u fabie
felda 1,3 72 koní ;-)..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14441
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Každý auta maj něco, kamarád co dělá v Hyundai tak na dnešních H1čkách mění dost často písty s ojnicema, maj na to předpis od výrobce takhle jako celek a turbodmychadla ( cca 70 000kč nové ) a už měli případ prasklé ojnice a díře v bloku na tomhle motoru :(
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

až na ten miniaturní kufr je to celkem pěkný akorát verze 2x4 je tak do města na masírku jinak heužitečná paráda jsou hezčí a lepší auta...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“