Váš názor na 2,0TDI 81kW do Yeti 2x4
Moderátoři: šulda, Moderátoři
známej má 2.0 103kw 4x4 a je to super. Na ježdění offroad maratonu to není,ale že by to nic neujelo a všude to drhlo se taky říct nedá. Za rok a 40000 km,jezdí převážně krátky trasy, do práce 2km,po provozovně s tím lítá díra ne díra,bláto nebláto,dost často to běží na volnoběh,kort v létě, a pak trasy do 20km a neměl zatim problém ani s DPF. Ale na můj vkus jsou u 4x4 ty kvalty moc krátký. Na ježdění po silnici.. Do 1.4 bych nešel ani náhodou,co mi říkal kámoš v autorizáku,tak obecně na 1.2 a 1.4 TSI řeší furt něco. Na railech zatim jen DPFka
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
tata ma Yeti 2,0tdi 81kw 4x2 experience
103jka se dela jen 4x4
vlastni zkusenost: na 225/50r17 to bezvadne drzi na silnici, 5kvalt akorat (najezdil jsem dost s 1,8tsi i 2,0103kw a u toho 6q se porad jen radi - to uz radsi DSG
)
motor: mame najeto 30 tisic bez problemu, v praci jsem tam na garancce daval novej software, vymenil olej, filtry, udelal SP a jezdime dal...jsem dost prekvapenej z kultivovanyho chodu toho motoru a jizdni projev oproti mymu ALH je bezvadnej->hlucnosti i provoznima otackama to je skoro jako benzin, od nizkejch do 4 tisic to tahne porad stejne...
sily ten motor na rozdavani moc nema, nase konfigurace auta jede cca 170, vic jsem z toho nedoloval a asi by to ani nemelo cenu, ale na predjizdeni to celkem staci - tata taky planuje cip na 103kw
spotreba: mistni couracky do 7l, chorvatsko ve 2 lidech s nalozenym kufrem 6,5l tam, 6,7 zpatky - dodrzovani rychlostnich limitu (s oktavkou ALH jeli tam 5,1, zpatky 5,3) takze spotreba malinko vetsi, ale zase - siroky kola, vysoky auto
zaver: 4x4 v mistech, kde auto vyuzivame je pro nas uplne na hovno, 5q mi v tom vubec nevadi, ikdyz jsem byl zezacatku sklamanej, ze tam ta 6tka neni, motor se mi moc libi
porovnani s TSI: 1,8tsi jedou jako svine, ale kdyz jedou, chlastaj, menej se na tom nastavovace casovani, 1,2tsi 63 ve fabiich jedou, ale uz maj svolavacku na turba, 1,2tsi 77kw v OII byl problem s vodni pumpou, 1,8tsi taky problem s vodni pumpou (tam to je porod vytahnout ven)
s CR jsem zatim zadnej vetsi problem nezaznamenal, jediny co, tak se menila gumicka na prepadu nafty u 1,6tdi cr u fabie
103jka se dela jen 4x4
vlastni zkusenost: na 225/50r17 to bezvadne drzi na silnici, 5kvalt akorat (najezdil jsem dost s 1,8tsi i 2,0103kw a u toho 6q se porad jen radi - to uz radsi DSG

motor: mame najeto 30 tisic bez problemu, v praci jsem tam na garancce daval novej software, vymenil olej, filtry, udelal SP a jezdime dal...jsem dost prekvapenej z kultivovanyho chodu toho motoru a jizdni projev oproti mymu ALH je bezvadnej->hlucnosti i provoznima otackama to je skoro jako benzin, od nizkejch do 4 tisic to tahne porad stejne...
sily ten motor na rozdavani moc nema, nase konfigurace auta jede cca 170, vic jsem z toho nedoloval a asi by to ani nemelo cenu, ale na predjizdeni to celkem staci - tata taky planuje cip na 103kw
spotreba: mistni couracky do 7l, chorvatsko ve 2 lidech s nalozenym kufrem 6,5l tam, 6,7 zpatky - dodrzovani rychlostnich limitu (s oktavkou ALH jeli tam 5,1, zpatky 5,3) takze spotreba malinko vetsi, ale zase - siroky kola, vysoky auto
zaver: 4x4 v mistech, kde auto vyuzivame je pro nas uplne na hovno, 5q mi v tom vubec nevadi, ikdyz jsem byl zezacatku sklamanej, ze tam ta 6tka neni, motor se mi moc libi
porovnani s TSI: 1,8tsi jedou jako svine, ale kdyz jedou, chlastaj, menej se na tom nastavovace casovani, 1,2tsi 63 ve fabiich jedou, ale uz maj svolavacku na turba, 1,2tsi 77kw v OII byl problem s vodni pumpou, 1,8tsi taky problem s vodni pumpou (tam to je porod vytahnout ven)
s CR jsem zatim zadnej vetsi problem nezaznamenal, jediny co, tak se menila gumicka na prepadu nafty u 1,6tdi cr u fabie
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
tata ma Yeti 2,0tdi 81kw 4x2 experience
103jka se dela jen 4x4
vlastni zkusenost: na 225/50r17 to bezvadne drzi na silnici, 5kvalt akorat (najezdil jsem dost s 1,8tsi i 2,0103kw a u toho 6q se porad jen radi - to uz radsi DSG
)
motor: mame najeto 30 tisic bez problemu, v praci jsem tam na garancce daval novej software, vymenil olej, filtry, udelal SP a jezdime dal...jsem dost prekvapenej z kultivovanyho chodu toho motoru a jizdni projev oproti mymu ALH je bezvadnej->hlucnosti i provoznima otackama to je skoro jako benzin, od nizkejch do 4 tisic to tahne porad stejne...
sily ten motor na rozdavani moc nema, nase konfigurace auta jede cca 170, vic jsem z toho nedoloval a asi by to ani nemelo cenu, ale na predjizdeni to celkem staci - tata taky planuje cip na 103kw
spotreba: mistni couracky do 7l, chorvatsko ve 2 lidech s nalozenym kufrem 6,5l tam, 6,7 zpatky - dodrzovani rychlostnich limitu (s oktavkou ALH jeli tam 5,1, zpatky 5,3) takze spotreba malinko vetsi, ale zase - siroky kola, vysoky auto
zaver: 4x4 v mistech, kde auto vyuzivame je pro nas uplne na hovno, 5q mi v tom vubec nevadi, ikdyz jsem byl zezacatku sklamanej, ze tam ta 6tka neni, motor se mi moc libi
porovnani s TSI: 1,8tsi jedou jako svine, ale kdyz jedou, chlastaj, menej se na tom nastavovace casovani, 1,2tsi 63 ve fabiich jedou, ale uz maj svolavacku na turba, 1,2tsi 77kw v OII byl problem s vodni pumpou, 1,8tsi taky problem s vodni pumpou (tam to je porod vytahnout ven)
s CR jsem zatim zadnej vetsi problem nezaznamenal, jediny co, tak se menila gumicka na prepadu nafty u 1,6tdi cr u fabie
103jka se dela jen 4x4
vlastni zkusenost: na 225/50r17 to bezvadne drzi na silnici, 5kvalt akorat (najezdil jsem dost s 1,8tsi i 2,0103kw a u toho 6q se porad jen radi - to uz radsi DSG

motor: mame najeto 30 tisic bez problemu, v praci jsem tam na garancce daval novej software, vymenil olej, filtry, udelal SP a jezdime dal...jsem dost prekvapenej z kultivovanyho chodu toho motoru a jizdni projev oproti mymu ALH je bezvadnej->hlucnosti i provoznima otackama to je skoro jako benzin, od nizkejch do 4 tisic to tahne porad stejne...
sily ten motor na rozdavani moc nema, nase konfigurace auta jede cca 170, vic jsem z toho nedoloval a asi by to ani nemelo cenu, ale na predjizdeni to celkem staci - tata taky planuje cip na 103kw
spotreba: mistni couracky do 7l, chorvatsko ve 2 lidech s nalozenym kufrem 6,5l tam, 6,7 zpatky - dodrzovani rychlostnich limitu (s oktavkou ALH jeli tam 5,1, zpatky 5,3) takze spotreba malinko vetsi, ale zase - siroky kola, vysoky auto
zaver: 4x4 v mistech, kde auto vyuzivame je pro nas uplne na hovno, 5q mi v tom vubec nevadi, ikdyz jsem byl zezacatku sklamanej, ze tam ta 6tka neni, motor se mi moc libi
porovnani s TSI: 1,8tsi jedou jako svine, ale kdyz jedou, chlastaj, menej se na tom nastavovace casovani, 1,2tsi 63 ve fabiich jedou, ale uz maj svolavacku na turba, 1,2tsi 77kw v OII byl problem s vodni pumpou, 1,8tsi taky problem s vodni pumpou (tam to je porod vytahnout ven)
s CR jsem zatim zadnej vetsi problem nezaznamenal, jediny co, tak se menila gumicka na prepadu nafty u 1,6tdi cr u fabie
felda 1,3 72 koní
..ex
OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS

OI 1,9TDI 66kW ALH>mrtvá
OI 2,0MPI LPG - top stav - prodano
favo 64kw
Fabia RS ASZ - KO - duchodce z vedlejsi
OI 1,9TDI ASV LaK
OII 2,0TDI CEGA RS
až na ten miniaturní kufr je to celkem pěkný akorát verze 2x4 je tak do města na masírku jinak heužitečná paráda jsou hezčí a lepší auta...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!