Stránka 2 z 2
Napsal: 02 srp 2011, 06:43
od Jerry973
Napsal: 02 srp 2011, 08:38
od Smoke
dle mě regulace na turbu, ale chce to zkusit rukou. dle logu ti to hned padne do nouzáku. z té baňky vede táhlo, vsouvá se dolů, když šáhneš z vrchu z motoru, jde těžce, ale musí jít volně, bez drhnutí a skřípání

Napsal: 02 srp 2011, 10:12
od Lesapan
Tak sem se k nemu konecne dostal, musel sem sundat to saci potrebui. Kazdopadne slo lehce bez drhnuti, ale kdyz sem s nim zkousel hybat rychleji tak to trochu vrzalo. No necham si ho vycistit, sam bych to akorat tak pokazil jak se znam a necham to i nafotit at mam kdyztak paku na toho mechanika co mi to menil.
Napsal: 02 srp 2011, 10:40
od sniper--
vytahni hadicku od n75 a vycucni to pusou az tahlo zaleze a packa na turbu se opre o cervika.pak povol a musi se regulace sama vratit. Jestli to bude ok.tak to turbem neni a nemusis ho zbytecne cistit. Ja jen abys zbytecne nevyhazoval prachy .
Napsal: 02 srp 2011, 10:43
od sniper--
jinak vrzat to drobet bude skoro vzdycky
Napsal: 02 srp 2011, 11:15
od Lesapan
Ok, vyzkousim. Mam to delat pri vypnutem nebo nastartovanem motoru ?
Napsal: 02 srp 2011, 13:08
od sniper--
pri vypnutym

Napsal: 02 srp 2011, 18:37
od Lesapan
Tak sem to vyzkousel a hybe se to normalne, pusou sem to prisal a jak sem to pustil tak se to hned vratilo zpatky bez vedlejsich efektu jako vrzani skripani a drhnuti. Zkusil sem i nastartovat jestli si to n75 prisaje a prisal... je jeste nejaky mechanicky test kterym muzu vyradit ze je to turbo/ventil ?
Napsal: 02 srp 2011, 18:48
od 1pavel
Lesapan píše:Tak sem to vyzkousel a hybe se to normalne, pusou sem to prisal a jak sem to pustil tak se to hned vratilo zpatky bez vedlejsich efektu jako vrzani skripani a drhnuti. Zkusil sem i nastartovat jestli si to n75 prisaje a prisal... je jeste nejaky mechanicky test kterym muzu vyradit ze je to turbo/ventil ?
vyzkoušej to na teplém motoru kdy je turbo ještě rozpálené , kolikrát se to za tepla nehýbe a při tom za studena jo
Napsal: 02 srp 2011, 19:26
od Lesapan
Dobry napad, je fakt ze za studena s tim nebyl nikdy problem, vetsinou to blblo pri delsich cestach. Doufam ze si nespalim pracky

Napsal: 02 srp 2011, 19:55
od Lesapan
Vyzkouseno i na zahratem motoru, vse ok, takze to vidim na vadny soft rj...
Napsal: 05 srp 2011, 19:27
od Lesapan
Jeste kdyz sem to tady procital tak sem narazil na tema kde se resi vule toho tahla regulace, nekdo tam resil ze mu taky turbo resi moc. Nemohl by mi nekdo prosim trosku podrobneji popsat jak se to dela ? Z toho tematu co jsem cetl jsem se nic moc nedozvedel jelikoz se o tom bavi lidi kteri tomu ocividne rozumi... zvladne to i amater jako ja ? Je potreba neco odpojovat ? Da se to zvladnout i za polnich podminek ? Predem dik znalejsim
Napsal: 06 srp 2011, 22:14
od Lesapan
nikdo nevi, nikdo neumi ?

Napsal: 12 srp 2011, 16:32
od Lesapan
tak mám nový poznatek. Po odpojeni podtlaku z n75 sem to jel projet a výsledek je pro mně opět matoucí, v nižších otáčkách (cca do 2500) nic moc netlačí ale pak podle logu jede více-méně podle toho jak by mělo jet. Přidávám log kdyby to někoho zajmalo. Každopadně co z toho vyplyva ? Tyčka regulace chodí lehce, takže je možné že je to táhlo špatně seřízené ? 5.6. se vydávám do RF Auto za panem Humlem, ale do té doby je místo na spekulace a případné testy pokud někoho ještě něco napadne
http://leteckaposta.cz/965712748
edit opravena mylná hláška

Napsal: 12 srp 2011, 17:07
od Lesapan
a tim odpojeni z 75 je myšleno ta hadička co vede z n75 k regualčnímu ventilu, na obou zařízeních jsem ji jaksepatří utěsnil aby neutikal tlak/podtlak