Stránka 2 z 2
Napsal: 04 srp 2011, 18:52
od chose0007
Nerikam to proto, ze to prodavam, ale aditivuju 3 roky a zadny takovy problem jsem nemel....a nikdo dalsi kdo bral taky zadny takovy problem nerikal....jen kdyz meli znamy nekvalitni naftu, tak to pak kourilo a zrovna u Audin.....A4 a dve A6....a byl tam i VIF....jak zacali lit zase OK, tak kourivost byla pryc.
Jinak bych to videl asi jako Marek77
Napsal: 04 srp 2011, 19:38
od Sniperfm
O.K. pánové, díky za vysvětlení, problém budu tedy hledat jinde.
Vif
Napsal: 19 srp 2011, 11:07
od HerFlick
Liju do rotačky bio naftu a dávám k tomu vif, mám dýmovnici, ale řekl bych taky že stím vifem to víc zahulí a nižší výkon je znát oproti normální naftě třeba z OMV. Otec má Mazdu 6 2.0 CR , ten tam dává normál naftu a k tomu taky vif a hulí mu to ještě víc jak mě

tak nevím no.. No smoke no fun, asi to bude tím jak to ten vif vypaluje

Ale bez Vif ani kilometr

Napsal: 19 srp 2011, 12:05
od nebulus
No a nemal predsa VIF znižovať dymivosť a zvyšovať výkon?

vif
Napsal: 19 srp 2011, 12:14
od HerFlick
ale tím že naliješ vif do bio nafty z toho neuděláš přece normální naftu, jako nepochybně tomu vif pomůže, ale i tak se to nedá srovnat s normální naftou, to se mi zdálo potom že mám tak o 10koní víc . bylo to výrazně živější, ale když mám zase bio za lacino tak bych byl proti sobě..
Vif
Napsal: 19 srp 2011, 12:16
od HerFlick
Docela by mě zajímala brzda s bio a s normální naftou jakej by byl rozdíl

Napsal: 21 srp 2011, 21:56
od aixo
To je hodne dobry napad... Nechce se do toho nekdo pustit????

Napsal: 22 srp 2011, 16:29
od djpeto
aixo píše:To je hodne dobry napad... Nechce se do toho nekdo pustit????

uz to niekto odbrzdoval, videl som to v grafoch niekde tu
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=27 alebo tu
http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=32 skus pohladat
rozdiel bol zanedbatelny