regulace počátku vstřiku

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

15 ohm je OK
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Rozvodové kolo čerpadla sedí dobře, klínek nevypadl, je dobře utažené? Jaké projevy to má? Chytá to dobře, nijak to nekouří nebo ano?
nepropadat panice...
hrubyt
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 11 srp 2011, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od hrubyt »

Není tam klínek ale ploška, kolo jsem dal nové, čelo jsem frezkou vyrovnal dal nový šroub a dotáhl na moment + čtvrt otáčky. Tam ale asi problém nebyl, i když jsem si myslel že jdu na jistotu (podle chování). Prvně jsem vyměnil žhavící svíčky, když dám velký předvstřik tak startuje celkem dobře, ale ten chod (tvrdčí zvuk) a starty není to ono a nejsem schopen to podle ničeho přesně seřídit. Navíc mi nejde do hlavy, že s větším předvstřikem jsou starty lepší, mělo by to být snad naopak?
hrubyt
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 11 srp 2011, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od hrubyt »

Klínek čerpadla jsem nezkoumal, podívám se. Kouří to bíle, když dám "malý" předvstřik kolem hodnoty 55 a studené to vůbec nechytne.
hrubyt
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 11 srp 2011, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od hrubyt »

Je to Passat, čerpadlo má na seřízení 3 šrouby zpředu na řemenici. Ty drží pevně. Stejné čerpadlo je myslím i na oktávce. jeden 10pin konektor a stejné seřizování zpředu.
favo
blázen
Příspěvky: 2761
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Mrkni na teplotu nafty, když je čidlo KO a jednotce to dává nesmyslný teploty tak se to projevuje i tvrdším chodem motoru.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4281
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

hrubyt píše:Mám obdobný problém, rozvodové kolo na klice nové, zafrézované. Rozvody nastaveny. Když nastavím předvstřik na 55, tak auto nechce ani chytnout, když ho nastavím na velký, třeba na 170, tak auto chytne, hlásí ale chybu, že je předvstřik příliš velký. Když testuji akční členy, tak ventil počátku vstřiku maká. Když se ale dívám do bloku hodnot a předvstřik je mimo toleranci, je na kanálu 4 poli 4 stabilně hodnota 2,8%.
předvstřik se nastavuje v základním nastavení, kde se vypne ventil počátku ...
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
hrubyt
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 11 srp 2011, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od hrubyt »

Předvstřik jsem seřizoval v základním nastavení, dle TDI grafu. Když ho nastavím na 55, při zahřátém motoru, tak auto sotva chytne, když motor vystydne tak už ho nenatočím, (musím znovu přidat na předvstřiku). Zkusím ho ještě nastavit podle pole 2 a 3 ve skupině 4, jak je popsáno tu.. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=19598
amigo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 19 dub 2009, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od amigo »

a co el.vstrek?
Galleto,Renault Clip,Lexia3,Vcds,Op-com,,Vag tacho,Autoscop 4,See-prog.Bee prog.UPA prog,KTS 520,BDM.ETL prog.
Domecek
Aktivista
Příspěvky: 1162
Registrován: 23 úno 2014, 19:45
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek od prahy

Příspěvek od Domecek »

ten by vag napsal
STEAK
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 07 bře 2011, 21:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od STEAK »

Koukni i na saci kos v nadrží jestli neni ucpanej
hrubyt
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 11 srp 2011, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od hrubyt »

Tak včera další pokus, když nastaví počátek vstřiku podle skupiny 4 pole 2 a 3, tak se dostanu i v základním nastavení do tolerance v TDI grafu. V poli 2 je požadavek na 0,4°, nastavil jsem aby v poli 3 bylo cca 1° (začala fungovat i regulace v poli 4, kde předním bylo stabilně 2,8% Auto ale přestane chytat. Kouří bíle nespálená nafta. S ucpaným košem filtrem a naftou se mi to nezdá, přijde mi že je to ok. Myslím že rozvody vůči čerpadlu nemůžou být špatně, když se dostanu v základním nastavení na hodnotu 55. Vačka při zaaretovaném čerpadle a setrvačníku na 0, s pravítkem také sedí. (na setrvačníku je ryska i 0, zkoušel jsem nastavit vačku na obě možnosti - správně je prý 0, povolením a pootočením kola vačky, jde o nějaký milimetr). Kolo čerpadla se ani nehne, na klínku, je dotažené. Předpokládám, že základní nastavení si bere řídící jednotka veličiny z čidla klikového hřídele a řídícího vstřiku. Kde to čidlo polohy a otáček klikového hřídele je? Pak už to vidím asi jen na výměnu čerpadla.
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

dnes som to riesil, vymenilo sa cele cerpadlo lebo bol oklepany a pridrety piestik regulacie v cerpadle, dali sme aj druhy ventil n108.
Cerpadlo von, vytiahnut ventil n108 a ak su na nom piliny tak hod druhe cerpadlo.
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

toefuk píše:dnes som to riesil, vymenilo sa cele cerpadlo lebo bol oklepany a pridrety piestik regulacie v cerpadle, dali sme aj druhy ventil n108.
Cerpadlo von, vytiahnut ventil n108 a ak su na nom piliny tak hod druhe cerpadlo.
Přesně, jenom dodám, že až třetí "zaručeně dobré" čerpadlo bylo OK. Ty dvě předtím měla zadřený pístek nemlich stejně, takže bacha na to.
Naposledy upravil(a) dhfool dne 10 srp 2016, 15:03, celkem upraveno 1 x.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
hrubyt
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 11 srp 2011, 10:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od hrubyt »

Zní to logicky, nestačí tedy vyčistit, případně vyměnit jen ten ventil n 108? než začít vyndávat čerpadlo? Navíc mám 11mm hlavu čerpadla, ta by snad mohla jít vyměnit a bude v pořádku.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“