regulace počátku vstřiku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Není tam klínek ale ploška, kolo jsem dal nové, čelo jsem frezkou vyrovnal dal nový šroub a dotáhl na moment + čtvrt otáčky. Tam ale asi problém nebyl, i když jsem si myslel že jdu na jistotu (podle chování). Prvně jsem vyměnil žhavící svíčky, když dám velký předvstřik tak startuje celkem dobře, ale ten chod (tvrdčí zvuk) a starty není to ono a nejsem schopen to podle ničeho přesně seřídit. Navíc mi nejde do hlavy, že s větším předvstřikem jsou starty lepší, mělo by to být snad naopak?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4281
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
předvstřik se nastavuje v základním nastavení, kde se vypne ventil počátku ...hrubyt píše:Mám obdobný problém, rozvodové kolo na klice nové, zafrézované. Rozvody nastaveny. Když nastavím předvstřik na 55, tak auto nechce ani chytnout, když ho nastavím na velký, třeba na 170, tak auto chytne, hlásí ale chybu, že je předvstřik příliš velký. Když testuji akční členy, tak ventil počátku vstřiku maká. Když se ale dívám do bloku hodnot a předvstřik je mimo toleranci, je na kanálu 4 poli 4 stabilně hodnota 2,8%.
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Předvstřik jsem seřizoval v základním nastavení, dle TDI grafu. Když ho nastavím na 55, při zahřátém motoru, tak auto sotva chytne, když motor vystydne tak už ho nenatočím, (musím znovu přidat na předvstřiku). Zkusím ho ještě nastavit podle pole 2 a 3 ve skupině 4, jak je popsáno tu.. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=19598
Tak včera další pokus, když nastaví počátek vstřiku podle skupiny 4 pole 2 a 3, tak se dostanu i v základním nastavení do tolerance v TDI grafu. V poli 2 je požadavek na 0,4°, nastavil jsem aby v poli 3 bylo cca 1° (začala fungovat i regulace v poli 4, kde předním bylo stabilně 2,8% Auto ale přestane chytat. Kouří bíle nespálená nafta. S ucpaným košem filtrem a naftou se mi to nezdá, přijde mi že je to ok. Myslím že rozvody vůči čerpadlu nemůžou být špatně, když se dostanu v základním nastavení na hodnotu 55. Vačka při zaaretovaném čerpadle a setrvačníku na 0, s pravítkem také sedí. (na setrvačníku je ryska i 0, zkoušel jsem nastavit vačku na obě možnosti - správně je prý 0, povolením a pootočením kola vačky, jde o nějaký milimetr). Kolo čerpadla se ani nehne, na klínku, je dotažené. Předpokládám, že základní nastavení si bere řídící jednotka veličiny z čidla klikového hřídele a řídícího vstřiku. Kde to čidlo polohy a otáček klikového hřídele je? Pak už to vidím asi jen na výměnu čerpadla.
Přesně, jenom dodám, že až třetí "zaručeně dobré" čerpadlo bylo OK. Ty dvě předtím měla zadřený pístek nemlich stejně, takže bacha na to.toefuk píše:dnes som to riesil, vymenilo sa cele cerpadlo lebo bol oklepany a pridrety piestik regulacie v cerpadle, dali sme aj druhy ventil n108.
Cerpadlo von, vytiahnut ventil n108 a ak su na nom piliny tak hod druhe cerpadlo.
Naposledy upravil(a) dhfool dne 10 srp 2016, 15:03, celkem upraveno 1 x.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D