Napsal: 17 srp 2011, 19:38
Ja som pre moj isiel 120 km, auto som tlacil cez polovicu skalice, lebo hned tam mi odislo cerpadlo prvykrat, kupil som ho za 330 eur, ale ako pise jericho, mam krasny stary a hlavne povodny kus, a to este z roku 1977. Pytal si sa, ci som spokojny, no na aute som odjazdil tak cca 20km, ale to auto je proste choroba, tolko casu co som stravil v garazi, to je zazitok sam o sebe. Tak ti napisem vsetky moje problemy s autom, mozno ti to pomoze, mozno nie, no urcite by som sa na to isel pozriet, mozno budes prekvapeny. Moje zadrhele:
- cerpadlo (repas a zas nejde)
- chladic (novy tusim z Feldy 1.9D)
- predna maska (nova z polcaru doplnena povodnym nalestenym ramom)
- burane spredu aj zo zadu (zistil som az doma)
- vyhoreta cast elektriky (vymena vyhorenej a nacatej kabelaze, prerabka na povodnu elektrinu)
- naprd brzdy (komplet vymena za GII)
- nove rozvody/naplne/filtre (to je samozrejmost pri kazdom starom aute)
- podvozok nasracky (vpredu origo tlmice, znizene pruziny, vzadu tlmice S.Ibiza, struny skratene)
- svetla z GI kabrio (stare vypadane)
- smerovky (vymena za nove, stare rozbyte a polepene)
- dobuchane narazniky (odstranil som ciernu farbu a pod nou prekrasne narazniky chromove - vybrusena vnutorna strana s antikoroznym nastrekom a nalestene, cistocne povyrovnavane)
- uchyty naraznikov skorodovane (vycistene a antikoroz nastrek)
- nove tesnenia pod vekom ventilov a pod olejovou vanou
- olejova vana vyvarena odspodu
- nadrz preplachovana, avsak tej hrdze sa nezbavis nikdy, treba stale menit hrube filtre
- komplet nove hadice
- nove dyzy a pretesnene vstreky
A vela dalsieho, ale stale je to auto, pre ktore sa oplati zit..
Je to stare auto, ktore treba zrenovovat, necakaj, ze dostanes cukrik na tacke a za facku. Pokial je auto lacne, bude mu urcite nieco, ale ak sa s nim pohras, vysledok ta potesi, ved uvidis.
Tu si pozri, ako moze vyzerat pracovna verzia, ak najdem fotku, ako vyzeralo, ked som ho kupil dodam na porovnanie..

- cerpadlo (repas a zas nejde)
- chladic (novy tusim z Feldy 1.9D)
- predna maska (nova z polcaru doplnena povodnym nalestenym ramom)
- burane spredu aj zo zadu (zistil som az doma)
- vyhoreta cast elektriky (vymena vyhorenej a nacatej kabelaze, prerabka na povodnu elektrinu)
- naprd brzdy (komplet vymena za GII)
- nove rozvody/naplne/filtre (to je samozrejmost pri kazdom starom aute)
- podvozok nasracky (vpredu origo tlmice, znizene pruziny, vzadu tlmice S.Ibiza, struny skratene)
- svetla z GI kabrio (stare vypadane)
- smerovky (vymena za nove, stare rozbyte a polepene)
- dobuchane narazniky (odstranil som ciernu farbu a pod nou prekrasne narazniky chromove - vybrusena vnutorna strana s antikoroznym nastrekom a nalestene, cistocne povyrovnavane)
- uchyty naraznikov skorodovane (vycistene a antikoroz nastrek)
- nove tesnenia pod vekom ventilov a pod olejovou vanou
- olejova vana vyvarena odspodu
- nadrz preplachovana, avsak tej hrdze sa nezbavis nikdy, treba stale menit hrube filtre
- komplet nove hadice
- nove dyzy a pretesnene vstreky
A vela dalsieho, ale stale je to auto, pre ktore sa oplati zit..

Je to stare auto, ktore treba zrenovovat, necakaj, ze dostanes cukrik na tacke a za facku. Pokial je auto lacne, bude mu urcite nieco, ale ak sa s nim pohras, vysledok ta potesi, ved uvidis.
Tu si pozri, ako moze vyzerat pracovna verzia, ak najdem fotku, ako vyzeralo, ked som ho kupil dodam na porovnanie..
