Bílý kouř při startu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

2aughostino: díky moc dneska jak se vrátím z hokny tak to ihned vyzkouším, včera večer jsem musel jet už pryč a pak jsem hodím feedback

2jericho-3: motor chytne vždy hned, ale jak jsem říkal, dělá to co je ve videu jak za studena tak i klidně po zahřátí, teď jsem nově zjistil, prostě stačí aby auto chvíli stálo, stačí deset minut, takže motor asi trochu zchladne. Nastartuju po 10m a dým je na světě, ale jak hned vypnu auto a ihned potom zase nastartuju, tak vše v pořádku a ten dým nevylítne, fakt mi to hlava nebere..

2UchoTD: v poho ;)
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

měl jsem problém s vag, asi kabel v řiti, furt mi to píše že řídící jednotka neodpovídá, až asi na podvacátý se to podařilo, nejdřív jsem měřil když byl motor trochu studenej a pak jsem jel auto pořádně projet aby motor byl pěkně rozehřátej, ukazuje to hodnoty v obou případech stejný a to je v tomto videu

http://www.youtube.com/watch?v=5J3Cbadbm6I

tzn. že moje auto má předčasnou ejakulaci? (noteeth)
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rav4ge"]měl jsem problém s vag, asi kabel v řiti, furt mi to píše že řídící jednotka neodpovídá, až asi na podvacátý se to podařilo, nejdřív jsem měřil když byl motor trochu studenej a pak jsem jel auto pořádně projet aby motor byl pěkně rozehřátej, ukazuje to hodnoty v obou případech stejný a to je v tomto videu

http://www.youtube.com/watch?v=5J3Cbadbm6I

tzn. že moje auto má předčasnou ejakulaci? (noteeth)[/quote

já měl jednu koktu tři kabely, dva vagy a různé OBD testry a řj motoru neodpovídá,
ostatní řj OK, přijel jsem ke známému dva vagy a KTS vše OK řj motoru komunikovala, známý se díval na nastavení komunikací v vše jsem měl jako on

nechápal byla to moje kokta a asi byla na mě nasraná, se všema koktama co e mě jezdí normálně komunikuji ;)
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

2slovacek.milos: no právě ja když byl u kámoše, tak ten to napíchl a v pohodě, řj komunikovala, zkoušel to několikrát, zkontroloval mi kontakty, tak jsem si říkal tak to bude dobrý, včera když jsem to potřeboval...nic, 20x a ani jednou jsem se nespojil..pak jednou a vyhodil jsem ten graf ohledně vstřiku za relativně studena..v průběhu rafu mi to spadlo, tak jsem se jel projet abych zahřál auto a pak jsem musel zase cca 10x zkoušet a naštestí jsem se tam dostal a změřil, natočil..zřejmě asi kabel, když to kamošovi napohodu funguje a mě ne..sakra taky ten kabel stál jen kolem 300 Kč :)

2others: nevíte teda někdo co s tím grafem, fakt je dojebanej ten předvstřik?
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rav4ge píše:2slovacek.milos: no právě ja když byl u kámoše, tak ten to napíchl a v pohodě, řj komunikovala, zkoušel to několikrát, zkontroloval mi kontakty, tak jsem si říkal tak to bude dobrý, včera když jsem to potřeboval...nic, 20x a ani jednou jsem se nespojil..pak jednou a vyhodil jsem ten graf ohledně vstřiku za relativně studena..v průběhu rafu mi to spadlo, tak jsem se jel projet abych zahřál auto a pak jsem musel zase cca 10x zkoušet a naštestí jsem se tam dostal a změřil, natočil..zřejmě asi kabel, když to kamošovi napohodu funguje a mě ne..sakra taky ten kabel stál jen kolem 300 Kč :)

2others: nevíte teda někdo co s tím grafem, fakt je dojebanej ten předvstřik?
no já teda kabely modrí za tři kila nemám všechno profi, jen s multiprotokolem je pochybnější ale maká, ale znám fůru obyčejných modrých kabelů za tři kila a makají OK
profi borec na diagnostiku a elektriku zkoušel ty moje vagy u té kokty jak jsem psal a na nic nepřišel, všechny řj komunikovali a řj motoru neodpovídá,
já osobně tomu nerozumím a rozumět se se tomu nauřil posvém prostě vyřešit problém ;)
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

2slovacek.milos: jo kabel byl levnej ani bych se nedivil kdyby přestal fungovat, ale je to divný, jak kabel používáš ty?


pro ostatní: co ten graf, nikdo neví teda? Nebudu přece kvůli tomu zakládat nový téma :roll:
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Řekl bych, že to je olej..je to nějaké namodralé..
nepropadat panice...
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

no já když se na to díval tak je to právě hustě bílej dým, poradili mi ať mrknu na tdi graf a tam je to právě divný, jestli to opravdu není tím, že vstřik je špatnej, ale zatím kdo tomu rozumí se nikdo neozval co si o tom myslí :(
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Neco jsem nasel tady http://forum.skodahome.cz/topic/12366-p ... k-opozden/ , treba ti to pomuze. Je to sice pro skodovku, ale....
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Rav4ge píše:2slovacek.milos: jo kabel byl levnej ani bych se nedivil kdyby přestal fungovat, ale je to divný, jak kabel používáš ty?


pro ostatní: co ten graf, nikdo neví teda? Nebudu přece kvůli tomu zakládat nový téma :roll:
musíš přesně popsat jak ti vypadne tdi graf napiš jak ho spustíš co ti píše zda máš ten průsečímk mezi čarama nebo kolik ti ukazuje nebo je mimo měření a podobně ;)
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

2 nostromo: díky moc za odkaz, tak kokty 1.9tdi sou naprosto stejný jako leony, kamoš má koktu a když jsem otevřel kapotu vše měl stejný :) ted jsem to přečetl a je to síla a možná by to i sedělo, za dobu co to auto mám, byly 2x měněný rozvody, jednou protože se to potkalo a podruhý teď v listopadu, protože jsem zjistil že ten předtím šmejd jeden, nevyměnil všechny napínací kladky, v obou případech výměn ale nevím o tom že by někdo kontroloval počátek vstřiku a tam jsem se dočetl stačí o milietr a už to má vliv na počátek vstřiku u výměny rozvodů, nejsem si jistej ale od poseldní výměny rozvodů mi připadne že je to trochu horší..no nepředbíhal bych, spíš je potřeba vyzkoušet seštelovat jestli je to tím a pak se uvidí..

2 slovacek.milos: no je to mimo, dyť jsem sem dával odkaz s videem, točil jsem to přímo za provozu, někde nahoře ten odkaz je, tady ho máš, je to nad křivkama ten průsečík a samo to píše status předstih mimo povolenou hodnotu..tady je to video http://www.youtube.com/watch?v=5J3Cbadbm6I
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

to není zas taková hrůza ale co teplota paliva 15O teplota paliva má výt 3O stupnů,

zmenši počátek vstřiku ale tu teplotu dej dohromady

jo telota paliva není ve stupních k tomu se zde ještě někdo vyjádří jestli je to OK ;)
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

No ty stupně podle mě jsou ve Fahrenheitově stupnici, což by v převodu dle vzorce C = 5*((F-32)/9) vychází cca na 65°C, jelikož motor byl řádně zahřát po jízdě v těch 35°C vedrech tak by to mohlo odpovídat? Pokud je to v stupních, tak je čidlo KO :( To nevím, jak říkáš, musí se vyjádřit ještě někdo ze zkušenějších tady z fóra.

Nastavovat ten předvstřik nevím jestli si na to můžu troufnout sám, abych ještě něco nedojebal, píšou tam že ty šrouby jsou náchylný k praskání..musím ještě promyslet jak to udělat, jestli radši nepočkat do výplaty a k někomu zkušenýmu nezajet do Brna s autem na čučku :o
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
Rav4ge
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 27 dub 2011, 19:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Brna

Příspěvek od Rav4ge »

jaj nikdo se neozývá tady, tzn. nikdo si není jistej tak radši mlčí :-) pořád kontroluju ten olej a ten se neztrácí, ani bílej povlak na víku od oleje není, od listopadu jsem nemusel dolívat, tak snad tohle bych též vyřadil, navíc příští týden chci měnit olej, tak jsem čekal že bych si něčeho všiml, tak abych ho neměnil aby to nebyla zbytečná výměna kdyby se musel motor rozdělávat.. tak já zkusím časem poladit ty vstřiky a když tu na ten graf nikdo nereaguje a pak sem hodím výsledek, ostatním pokud mají podobný problém může tento topic jen pomoct v budoucnu ;-)
Seat Leon 04 1M 1,9Tdi (TunningChip)1,3*66kW
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33602
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Rav4ge"]jaj nikdo se neozývá tady, tzn. nikdo si není jistej tak radši mlčí

a co zde hledáš suprmany na motory, máš mírně zvedlý počátek vstřiku který ještě neleze mimo toleraci ecu řj a vidíš problém :? doladit zo stejně umíš jen teoreticky nic ve zlém miloš ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“