
Zkušenost s bubny
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přesně tak... kámošovo O1 s bubnama brzdí fajn, stejně jako jiná spousta aut.
Kdo má sériový výkon a 15ky kola tak mu bubny musí stačit bohatě.. a myslím i na vyšší výkon postačí - záleží dle stylu jízdy
A jak se dělá údržba brzd aby ti vzadu nevyrezly kotouče když popojíždíš celý rok krátké trasy atd? To by mě zajímalo
Nemám nic proti kotoučům vzadu, ba naopak, ale snažím se to vidět tak nějak z reálného pohledu
pro rypáky - vzadu mám RS 256mm kotouče větrané... (a myslím si že i zbytečně, že by klasické udělaly asi stejnou službu)
Kdo má sériový výkon a 15ky kola tak mu bubny musí stačit bohatě.. a myslím i na vyšší výkon postačí - záleží dle stylu jízdy
A jak se dělá údržba brzd aby ti vzadu nevyrezly kotouče když popojíždíš celý rok krátké trasy atd? To by mě zajímalo

Nemám nic proti kotoučům vzadu, ba naopak, ale snažím se to vidět tak nějak z reálného pohledu
pro rypáky - vzadu mám RS 256mm kotouče větrané... (a myslím si že i zbytečně, že by klasické udělaly asi stejnou službu)
A proč se asi i na nejslabší verze O2 1.6 dávají kotouče i dozadu a nejen o2??? a proč to začali dávat na O1, proč tam nedávají bubny pořád co???? přece by jim bubny stačily
jsou i takoví co když dávají nové kotouče i destičky tak neočistí dosedací plochu a plošky destiček nemáznou vazelinku a pak to zrezne a zatuhne tak jak se destička může pohybovat a dosedat na kotouč jak má???? už několik vozidel nejen škodovky co měly bubny v zadu komplet nové brzdy atd. a při brždení vibrace od zadku a nemalé. Přehazování a pořád dokola , jo pár set km v poho a pak to samé zpět. Prostě bubny 


Prosimtě až půjdeš na stk tak řekni technikovi at ti vysvětlí válcovou zk.brzd. A pochopíšhansdob píše:Já jsem vystřídal kvanta aut jelikož jsem je tahal od 1993 a přiznavám že kotouč je lepší ale ne na OI či GIV tam jsou stým jen problémy a bubny jsou dostačující a pokud jsou ok a prasátka taktéž a pakny samo taky tak se chovají super a ani nemáš šanci to nějak rapidně poznat pokud tedy nehodláš jezdit trvale brzda plyn hádat se taky nehodlám. Jinak vezmi si OI na STK jednu s ok zad brzdama s bubny a druhou s kotouči a ukaž mi na grafu z válcový brzdy nějakej razantní rozdíl a pak konči debatu ZKUS SI TO NA AUTĚ .




VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi
Osobní zkušenost na Octavia I 66 kw čip - origo bubny 320 000 km - jen zrezlé - nekopaly /nebyly šišaté/ - místo nich koupeny nové né Čína, ale "německé" Meyle. Během ani né 10 000 km začal při brždění kopat pedál. Říkám si klasika kotouče opět v prdeli. Ale prubnul jsem ještě jemně brzdit se zataženou ručkou a vibrace. Dal jsem tam na zkoušku zpět ty staré a Ok. Takže bubny v prdeli. Závěr - nikdy žádná Čína ani levné typu Meyle/dnes si myslím že byly vyrobeny taky v Číně/ Reklamace byla uznána. Místo kruhu jsem měl elipsu.




Jo to máš pravdu origoš buben jen 2307kč kus není drahé , to je jasné ber todav55 píše:nechej tam bubny, ale kup oriko, nebudou drahe. jinac se mi libi nazory nekterych na budnovou brzdu, myslim si, ze kdyby to mel rozdelane na ponku tak to neda dohromady. takove mam nejradeji. jinac to skodovka montuje podle modelu, typu,a prani zakaznika.

A takové chytráky co mluví o ponku a rozdělavání brzd bych chtěl vidět v práci. Mlet na hubě to ti nejspíš půjde.
VW Passat 2.0Tdi, OI 1.9 Tdi, OII 4x4 1.9 Tdi