Rozvody 1,2 6V koncern VW

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

je to právě v tom napínáku, nové modely rozvodů mají zajištění
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je to hovadina, už Renault u OHV měl zajištění, aby se napínák nemohl vrátit a oni používají tlak oleje, kdy když se motor chcípne, řetěz je volný jako kšandy..Dřív jsem nadával na řemen, říkal jsem zlatý řetěz a teď říkám zlatý řemen... :)
nepropadat panice...
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 486
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

jo jo skáče to, ted dělám 1.8 TSI a přeskočil řetěz. nápínák má zajištění (rohatku), ta vyletěla a bylo pokluzený. ohlý sací ventily.
takový řetězevý rozvod co je u 1.8 sem ještě neviděl. někdo moc chlastal a vymyslel takovou cipovinu.
to co je u 1.2 TSI nebo 1.2 HTP 6V, 12V je úplná lahoda

Zlaté řemen
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20306
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

u 6V jsem to dával tak že důlčíky na ozubených kolech na klice proti sobě, vačku zaaretovat otvorem přes vytažený snímač ( ani nemusí být origo přípravek, stačí zbrousit kulatina když nic jinýho není ), odjisti šponovák, pohnout sem tam, dotáhnout a je to, žádná velká maturita ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Mě naštěstí tenhle vynález TSI ještě netrápil, protože těžko chápu, proč novodobý mudrlanti nepoužívají osvědčené a vyzkoušené systémy a v domnění, že jsou avantgarda vytvářejí píčoviny.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

tak jsme dneska rozloupli jednu 1.2 htp 12V a rovnou jsem to natočil, asi tak nějak to přeskakuje při startování, když tam není dostačný tlak oleje, u nových rozvodů se dělá ta levá napínací páka o 3 cm delší a někdo to řeší i tak že do hydronapínáku dává silnější pružinu
http://www.youtube.com/watch?v=f6J6ej_10go
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

tak hoši ten 12V co jsme rozloupli a natočily video, tak na něho scháním tu novou rozvodou sadu, která by měla mít tvrdší pružinu v hydronapínáku a delší napínací páku tu černou, nevíte někdo náhodou číslo té nové rozvodové sady,nebo kde ji sehnat? Nemůžu ji nikde dohledat, pls poraďte, spěchá to
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“