Rozvody 1,2 6V koncern VW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
jo jo skáče to, ted dělám 1.8 TSI a přeskočil řetěz. nápínák má zajištění (rohatku), ta vyletěla a bylo pokluzený. ohlý sací ventily.
takový řetězevý rozvod co je u 1.8 sem ještě neviděl. někdo moc chlastal a vymyslel takovou cipovinu.
to co je u 1.2 TSI nebo 1.2 HTP 6V, 12V je úplná lahoda
Zlaté řemen
takový řetězevý rozvod co je u 1.8 sem ještě neviděl. někdo moc chlastal a vymyslel takovou cipovinu.
to co je u 1.2 TSI nebo 1.2 HTP 6V, 12V je úplná lahoda
Zlaté řemen
tak jsme dneska rozloupli jednu 1.2 htp 12V a rovnou jsem to natočil, asi tak nějak to přeskakuje při startování, když tam není dostačný tlak oleje, u nových rozvodů se dělá ta levá napínací páka o 3 cm delší a někdo to řeší i tak že do hydronapínáku dává silnější pružinu
http://www.youtube.com/watch?v=f6J6ej_10go
http://www.youtube.com/watch?v=f6J6ej_10go
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
tak hoši ten 12V co jsme rozloupli a natočily video, tak na něho scháním tu novou rozvodou sadu, která by měla mít tvrdší pružinu v hydronapínáku a delší napínací páku tu černou, nevíte někdo náhodou číslo té nové rozvodové sady,nebo kde ji sehnat? Nemůžu ji nikde dohledat, pls poraďte, spěchá to
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm