Stránka 2 z 2

Napsal: 03 říj 2011, 20:10
od jericho-3
Biimbo, ber to s nadhledem, jen jsem upozornil na nejcitlivější místo těchto motorů, což je turbo a rizika při jeho odchodu..Motor bez něho je neschopen provozu a i při zaslepení auto sotva vyjede kopec..Sám jsem z benzinákem absolvoval cestu Slovensko,Madarsko,Rumunsko, Bulharsko a zpět , kdy jsem hlavu máchal v moři a stejně potom jel z Madarska až domů s vylítlým těsněním pod hlavou..Představa, že by mi v Transylvánských Alpách odešlo Turbo u mě vyvolává mdloby...Ale je to spíš pohled z té horší stránky věci... :)

Napsal: 03 říj 2011, 21:26
od Biimbo
to mě s mojí zásobou dílů nemusí trápit ;) Dyť turbo je horem venku za 2 hodky a jede se dál :-D Ale pokud máš takovýhle pohled na všechno, tak radši ani nejez kupovaný potraviny, aby sis z nich taky náhodou neznehodnotil textil (noteeth)

Jinak to chce log, jinak je veškerá diskuze bezpředmětná..

Napsal: 20 říj 2011, 20:59
od auditune
Tak po vyreseni problemu pridavam ten slubeny Log len neviem ci som ho urobil spravne. Pri 4. prevodovom stupni a 1700 ot./min na podlahu som zapol logovanie no nemal som to velmi kde tocit do cervenych tak snad tomu niekto rozumie co by mi vedel povedat ze ci to je uz ok. Dakujem. Obrázek