Passat AFN všetko vymenené a auto neštartuje

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

svitko píše:
miraspetrowski píše:
svitko píše:však v poriadku ... ale jednoznačne aj keby bol rozvod rozhodený tak čerpadlo trysku musí pretlačit... no nepretlačí a pri tom je dobré. o tom nárazovom spínači neviete nič?
nárazák asi u sharana s AFN motorem nemám, co zhášecí ventil na čerpadle, ten je elektrický a mnoho lidí vyřěšilo problém s čerpadlem,že vyměnily po všech pokusech tuto stovkovou,ale dost důležitou věc,buď byl spálenej,nebo jen seklej,nebo byla závada na přívodním kabelu,usuzuji z toho,že šlo auto blbě zhášet,proto že s klapkou se i zavře tento ventil,a špatný starty neotevrě jak má a pak to jen bryndá a neudělá tlak,kterej přetlačí péra vstřiků,a poslední co by mohlo tak řídící vtřik-3 válec,víc než ostatní co píšou nepřidám :?
Ten ventil cvaká no pri zopnutí klučika ho asi po 5sekundach vypne a ide nan len okolo 0,8V je to normálne? ale skúšali sme aj napriamo z baterky natiahnut nan 12V no nechytí aj tak.. konkrétne aby sme sa chápali máte na mysli: "odpojovací ventil paliva N109" ?? no a tú kluku sme nepozerali pretože čelo je namontované a znovu ho dávať dolu nieje moc príjemne.. ešte sa chcem opýtať že ako zistím či je tá kluka správne ked to rozoberieme pretože všetky rysky nám sedia zároven a v prípade že by sa koleso kluky pootočilo by sa tie rysky snád nikdy nestretli či?
to že po pár sekundách vypne je v pořádku, že do něj jde 0,8v je snad taky dobřě,aspoň ho zkuste vyndat, je tam něco jako kuželka s perkem,může tam něco být myslím nečistotu,částečka něčeho a malá dírka je ucpaná hned,nebo sehnat nějakou záslepku s tímto závitem a zkusit bez tohoto ventilu.....taky píšeš,že jsidal ručo pumpu,zkoušej napumpovat v tom intervalu 5 sekund než zase ventil vypne ,několikrát za sebou,jesli to nemáš čerpadlo pořád plný vzduchu,a pístky nejsou schopny to vytlačit ,,,,,,,, to čelo-chladičovka zas tak hrozný neni až ho dáš dolů 20 krát tak ti to ani nepříjde
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Mato86
Přispěvovatel
Příspěvky: 835
Odpovědi: 0
Registrován: 03 čer 2007, 21:02
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Mato86 »

Odvzdušnili ste to?Co ta kluka?
Passat 3C variant 2,0tdi BMP
VAG CAN PRO,K+CAN Commander,Delphi uni diag. VAGPROG
svitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 10 říj 2011, 16:51

Příspěvek od svitko »

HU 1 valca sedí s ryskou na zotrvačnííku, aretáciou vačky a kolíkom čerpadla takže rozvod je v poriadku. Čerpadlo odvzdušnené tlačí na všetky 4 trupky no trysku nepretlačí. Do jednotky čerpadla má ísť 2400mV čo mi ukazal chlap na stolici a pokial toto napetie je pod 1800mV šerpadlo nepretlačí trysku - odskúšane na stolici. čo ovplyvnuje riadiačku aby vyslala toto napetie? všetky čidlá a snímače su premerané vrátane káblovačky na svorke RJ. Nemože to všetko robit este elektricke ovladanie plynoveho pedalu alebo brzdový spínač?
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Odpovědi: 0
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

AFN ziadny narazovy snimac na odstavenie nafty nema... ak si myslel na toto.. mali ste X krat rozobraty palivovy system, ako citam.... fakt je to odvzdusnene? vykaslite sa na pumpicku na privode - sam si zistil ze po 5 sekundach necinnosti ti zavrie ventil, tak co chces pumpickovat? su rozne tie pumpicky so spatnym ventilom - moze ti sposobovat aj to ze cerpadlo nevladze cucat naftu..... ja by som ju vyhodil, povolil trysky a nechal ho odvzdusnit kym nezacne striekat naftu, potom este pocas tocenia pritahovat postupne a motor sa chyti.... tak sa mi to osvedcilo.... ked bol extra problem s odvzdusnenim tak sme si este pomahali tak, ze sme podlakom tahali cez prepad....
svitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 10 říj 2011, 16:51

Příspěvek od svitko »

no odvzdušnene to je.. dokonca už aj chytil a vrčí (osolil som mu poriadnu davku štartovacieho spreja ) a teraz už vrčí aj na naftu... chcem sa ešte opýtať je možné že by auto vrčalo keby bola vačka otočená o 180stupnov? preToze to straasne dymí a má špatný chod... inak pozreli sme aj tu kluku a to koliečko bolo "rozsypané" tak sme ho vymenili.. povenoval som sa VAGu a elektronika je v poriadku tých 2480mV tam ide.. ak by to pomohlo tak sem hodím aj TDI graf..
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

keby bola vacka o 180 tak mas KO motor...

dymi ti to preto ze mas na pikacu nastaveny predvstrek.
kanal 13 z vagu sem daj , aj teply aj studeny
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

motor by ko nebyl, jen by nejel
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Odpovědi: 0
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

tuner píše:motor by ko nebyl, jen by nejel
sorry, mas samozrejme pravdu
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

mozna by i obcas blafl na chvilku
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
svitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 10 říj 2011, 16:51

Příspěvek od svitko »

páni som od štastia mierne pod vplyvom alkoholu :) ale chcel som Vám zdeliť že po XY hodinách trápenia passat chytá na zvrtnutie klúčika... Dnes sme sa s tým trápili a nastavovali sme predvstrek čerpadla... ako sme ho posúvali tak sa auto začalo správať čoraz lepšie no prišli sme až na doraz a furt to nebolo to pravé orechové, tak už so zúfalstva prišiel nápad skúsit posunút čerpadlo o zub aj ked má dierku na aretáciu... čo sa nestalo? auto začalo štartovat bez problemov no stale to nebolo ono zas sme posúvali čerpadlo po milimetroch až na doraz bolo to citelne lepšie no dost dymil. Radikálny nápad posunúť ho ešte o zub a "vycentrovať" posunuli sme teda čerpadlo dokopy o 2 zuby voči tomu ako má byť, natočili do "ideálnej" polohy a auto ide ako hodinky. štarty či studené či teplé ako nový voz. Absolútne si to neviem vysvetlit, no však podotýkam, že to bolo riadne búrane, dovie kto čo ako poskladal atĎ no chcel som sa s Vami podelit so svojou radosťou a hlavne Vám všetkým podakovať za ochotu riešenia problému a ešte by som sa chcel spýtať či niekdo tuší nejaké normálne vysvetlenie alebo či sa s niečím podobným stretol. (Koleso na čerpadle nemohlo byt zle založene pretože ma jeden kajl" Pardon za gramatiku ale nejake to pivko padlo (LOL)
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

svitko píše:páni som od štastia mierne pod vplyvom alkoholu :) ale chcel som Vám zdeliť že po XY hodinách trápenia passat chytá na zvrtnutie klúčika... Dnes sme sa s tým trápili a nastavovali sme predvstrek čerpadla... ako sme ho posúvali tak sa auto začalo správať čoraz lepšie no prišli sme až na doraz a furt to nebolo to pravé orechové, tak už so zúfalstva prišiel nápad skúsit posunút čerpadlo o zub aj ked má dierku na aretáciu... čo sa nestalo? auto začalo štartovat bez problemov no stale to nebolo ono zas sme posúvali čerpadlo po milimetroch až na doraz bolo to citelne lepšie no dost dymil. Radikálny nápad posunúť ho ešte o zub a "vycentrovať" posunuli sme teda čerpadlo dokopy o 2 zuby voči tomu ako má byť, natočili do "ideálnej" polohy a auto ide ako hodinky. štarty či studené či teplé ako nový voz. Absolútne si to neviem vysvetlit, no však podotýkam, že to bolo riadne búrane, dovie kto čo ako poskladal atĎ no chcel som sa s Vami podelit so svojou radosťou a hlavne Vám všetkým podakovať za ochotu riešenia problému a ešte by som sa chcel spýtať či niekdo tuší nejaké normálne vysvetlenie alebo či sa s niečím podobným stretol. (Koleso na čerpadle nemohlo byt zle založene pretože ma jeden kajl" Pardon za gramatiku ale nejake to pivko padlo (LOL)
s tím sprejem jsi možná jen trochu urychlil nasátí nafty,a že to plácalo a hulilo je tím že to nebyl systém zaplavenej naftou,balonek je fakt jen na pár vteřín,tady kluci psali to že se musí nechat při startování jednoduše vycákat před vstřikama z trubiček vzduch s naftou,AFN čerpadlo i po dobrě udělané repasy skoro nikdy samo nenasálo,spíš nikdy,už je to s rotačkama tak,se vzduchem není kámoš,ale je dobře,že jste to probudili,aby stálo doma v garáži jako chcíplotina, to nemá smysl.jinak nervy ti věřím taky jsem měl na krajíčku,že bych do to seknul,spadlami nafta takovým způsobem,že za dvě hodiny stání snad vyteklo i čerpadlo zpět do nádrže,a kyž stojíš večer sám u fabriky,,a všichni jsou už pryč a nemá ti kdo zatočit klíčkem abys tomu vodcák to je něco,tak ať jezdí :woot:
Naposledy upravil(a) miraspetrowski dne 15 říj 2011, 21:52, celkem upraveno 1 x.
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

muze tam byt kolo z neceho uplne jinyho, nebo drzak z jinyho typu motoru, moznosti je vic. Opsat obednaci cisla co jsou na dilech a hned by se vedelo vo co go
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
svitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 10 říj 2011, 16:51

Příspěvek od svitko »

Zasa ja! Už ma trafí šlak... (wallbash) Passat sa javil že bolo všetko v poriadku no nebol čas už potom to doskladať a ísť odskúšať nakoľko to majitela nesúri a je mimo SR... Dnes sme to komplet poskaldali a že to ideme otestovať no ten passat stále robí to čo robil... dymí maximálne sa dostane na 3000ot aj to len výnimočne podotýkam že na neutráli... .. som zúfalý a tak som porobil nejake fotky hodnot vo VAGu. poprosím vás keby ste sa na to mrkli a skúsili pokial viete povedat že ci sú tie hodnoty správne alebo nie... lebo už fakt nemám slov. dakujem pridávam linky:
http://www.ulozisko.sk/451870/vag-volnobeh.jpg
http://www.ulozisko.sk/451871/vag-2200ot.jpg
http://www.ulozisko.sk/451872/tdi.jpg
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

EGR máš zaslepený?
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
svitko
Přispěvovatel
Příspěvky: 96
Odpovědi: 0
Registrován: 10 říj 2011, 16:51

Příspěvek od svitko »

dhfool píše:EGR máš zaslepený?
hej hej je zaslepený ale dnes som to skúšal aj naspäť odblokovať že či to nerobí blbosti ale nič sa nezmení.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“