Stránka 2 z 6
Napsal: 23 říj 2011, 17:26
od slovacek.milos
jirka jn píše:Jakou frezu mas na mysli volal jsem znamemu do VW a nic nato nmaj bud totam nalepej a bud a nebo.a nebo menej klikovku

něko to i brousí s přípravkem,
na hodonínsku je to tak že zajedeš za opravářem hlav on ti pujčí frézu na kliku, našroubuješ potočíš a OK pujčovné kilo

Napsal: 24 říj 2011, 16:36
od jirka jn
slovacek.milos píše:jirka jn píše:Jakou frezu mas na mysli volal jsem znamemu do VW a nic nato nmaj bud totam nalepej a bud a nebo.a nebo menej klikovku

něko to i brousí s přípravkem,
na hodonínsku je to tak že zajedeš za opravářem hlav on ti pujčí frézu na kliku, našroubuješ potočíš a OK pujčovné kilo

Tak unas to nikdo nezna hold sever jeste mam dotaz kdyz se to zabrousi tak setam pak musi dat podlazka podto kolo nebo to funguje normalne
Napsal: 24 říj 2011, 16:56
od slovacek.milos
já měl perlu že řemenice házela centimetr borec měnil co tři měsíce řemen,
řemenice byla v pořádku a byla dojebaná klika,
tak od oka bych řekl že jsem ji sfrézovat tak o tři milimetry dělal jsen to několik hodin a myslel že mi prsty upadnou,
myslím že tojezdí dodnes cotenmotor potkávám, podložku bych tam dalal ale nevímjakou

Napsal: 24 říj 2011, 17:00
od jirka jn
slovacek.milos píše:já měl perlu že řemenice házela centimetr borec měnil co tři měsíce řemen,
řemenice byla v pořádku a byla dojebaná klika,
tak od oka bych řekl že jsem ji sfrézovat tak o tři milimetry dělal jsen to několik hodin a myslel že mi prsty upadnou,
myslím že tojezdí dodnes cotenmotor potkávám, podložku bych tam dalal ale nevímjakou

Mam to u borce a ten zeto je na jinej motor nebo novej blok tak proto se ptam
Napsal: 24 říj 2011, 17:15
od slovacek.milos
jak ti píšu frézoval jsem s kliky jak svina řemen jde určitě bokem, ale jede,
to byl golfík, z podlahy by prolezl pes, před jízdou bylo třeba otrhat kopřivy, a jízda byla dobrodružství povodí nylu

Napsal: 24 říj 2011, 17:39
od jirka jn
slovacek.milos píše:jak ti píšu frézoval jsem s kliky jak svina řemen jde určitě bokem, ale jede,
to byl golfík, z podlahy by prolezl pes, před jízdou bylo třeba otrhat kopřivy, a jízda byla dobrodružství povodí nylu

Doufam zeto sharan prezije

Napsal: 24 říj 2011, 17:46
od slovacek.milos
a když nepřežije stejně dřív něbo pozdějc bude kovošrot, ten motoristcký není nesmrtelnost ale reciklace

Napsal: 24 říj 2011, 17:48
od jirka jn
slovacek.milos píše:a když nepřežije stejně dřív něbo pozdějc bude kovošrot, ten motoristcký není nesmrtelnost ale reciklace

jojo

Napsal: 24 říj 2011, 17:56
od slovacek.milos
jirka jn píše:slovacek.milos píše:a když nepřežije stejně dřív něbo pozdějc bude kovošrot, ten motoristcký není nesmrtelnost ale reciklace

jojo

ten zbytek co to nepochopí bude rájem zoufalců

Napsal: 25 říj 2011, 14:54
od jirka jn
Tak vse jinakrozvody jsou v pohode

ale nejedeto 1valec ma 1.2bar Druhej 1.5 treti 1.9 ctvrtej nevim nejde vyndat svicka prubech byl takovej ze auto v malych otackach cukalo ve velkejch nic pak jsem dal 5kvalt s kopce chcipnul a doted je mrtvej ma nekdo napad

Napsal: 25 říj 2011, 16:44
od slovacek.milos
doklad o ekologické likvidaci

Napsal: 26 říj 2011, 06:27
od jirka jn
nikdo nic normalniho nez to reciklovat

Napsal: 26 říj 2011, 06:48
od slovacek.milos
komprese seměřítak že pakstříkneš do válce olejíčku a pokud se tlak zvedne tak je to krožkama.
podle mě to máš potkaný,
já to dělám následovně vemu svíčku upravenou na nasazení kompresoru
prvníválec dám do kopmrese, jednička bzda a tlakuji,
tvů j případ bude následovný pokud vzduch vychází z výfuku je výfuk ventil KO pokud syčí ze sání je sací ventilKO,
hlava k opravářovi

Napsal: 26 říj 2011, 12:48
od jericho-3
Jo, Miloši tohle je na identifikaci úniku to pravé ořechové..kam to syčí, tam to utíká..

Napsal: 26 říj 2011, 15:01
od slovacek.milos
jericho-3 píše:Jo, Miloši tohle je na identifikaci úniku to pravé ořechové..kam to syčí, tam to utíká..

co si pamatuju u potkaných motorů tak se ručička kompresiometru pohne tak těch 1,5 atm odpovídá