T4 2,5 TDI Motor ACV bez výkonu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 569
- Registrován: 11 zář 2007, 08:45
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 94
- Registrován: 30 čer 2010, 22:38
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak mám přesně ten samý problém 140 jen z kopce 
Čerpadlo jsem zamontoval přišlo mi po kontrole a vyloženě se mě ptali proč jsem ho tam poslal - bylo v pořádku přesto ho přetšsnili - Proměřil jsem komplet elektriku (pod zatížením) k řídící jednotce. žádnou chybu jsem nezjistil. Včera jsem vyndal ještě jednou turbo a celé ho rozdělal. Víceméně jsem nenašel chybu JEN:na přetlakové klapce je malá netěsnost v delce asi 5mm je vidět že to podfukuje řekl bych v řádech setiny tisíciny.Nemyslím si však že by to mohl být uvedený problém - nicméně to zabrousím.
Má takováto netěsnost tak významný vliv?
I když jsem úplně vypnul regulaci turba a auto turoval a honil jak nadmutou kozu nedosáhl jsem toho že bych v jakémkoliv režimu přesáhl předepsaný přetlak.
Tak nějak si začínám pohrávat s myšlenkou VAČKA je z ELITU je pro motor ACV,ale JE TO URČITĚ ONA? Nemám tu starou abych je nějak mohl porovnat. Já už opravdu nevím kudy kam.(nevalí se někomu doma origo vačka)
Dával do toho motoru někdo z vás vačku z ELITU - jelo to?
Jak dám zpět turbo tak to ještě jednou naloguji a dám sem, ale už vážně nevím co s tím?
Napadá někoho ještě něco?
Ještě vyzkouším přeměřit nezávisle tlak turba - jestli nekecá snímač tlaku turba v ŘJ
Pro úplnost dodám co vše se na autě dělalo:
Vyvařen klínek klikové hřídele
Nové rozvody
Nová vačka
Komplet udělaná hlava- vstřiky zdvihátka zabroušení
Kontrola čerpadla
EGR OFF
Vyčištění turba
Nová funkční váha
Nastavení rozvodu předvstřiku OK
Elektrika motoru OK
Tlaky OK
Motor perfektně startuje má pěkný chod
Vlastně všechno je v pořádku jen je něco pokažené protože to nejede

Čerpadlo jsem zamontoval přišlo mi po kontrole a vyloženě se mě ptali proč jsem ho tam poslal - bylo v pořádku přesto ho přetšsnili - Proměřil jsem komplet elektriku (pod zatížením) k řídící jednotce. žádnou chybu jsem nezjistil. Včera jsem vyndal ještě jednou turbo a celé ho rozdělal. Víceméně jsem nenašel chybu JEN:na přetlakové klapce je malá netěsnost v delce asi 5mm je vidět že to podfukuje řekl bych v řádech setiny tisíciny.Nemyslím si však že by to mohl být uvedený problém - nicméně to zabrousím.
Má takováto netěsnost tak významný vliv?
I když jsem úplně vypnul regulaci turba a auto turoval a honil jak nadmutou kozu nedosáhl jsem toho že bych v jakémkoliv režimu přesáhl předepsaný přetlak.
Tak nějak si začínám pohrávat s myšlenkou VAČKA je z ELITU je pro motor ACV,ale JE TO URČITĚ ONA? Nemám tu starou abych je nějak mohl porovnat. Já už opravdu nevím kudy kam.(nevalí se někomu doma origo vačka)
Dával do toho motoru někdo z vás vačku z ELITU - jelo to?
Jak dám zpět turbo tak to ještě jednou naloguji a dám sem, ale už vážně nevím co s tím?
Napadá někoho ještě něco?
Ještě vyzkouším přeměřit nezávisle tlak turba - jestli nekecá snímač tlaku turba v ŘJ
Pro úplnost dodám co vše se na autě dělalo:
Vyvařen klínek klikové hřídele
Nové rozvody
Nová vačka
Komplet udělaná hlava- vstřiky zdvihátka zabroušení
Kontrola čerpadla
EGR OFF
Vyčištění turba
Nová funkční váha
Nastavení rozvodu předvstřiku OK
Elektrika motoru OK
Tlaky OK
Motor perfektně startuje má pěkný chod
Vlastně všechno je v pořádku jen je něco pokažené protože to nejede

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 489
- Registrován: 30 dub 2007, 21:39
Odpovědi: 0
kdysi jsem resil neco podobneho na tomhle typu motoru a hadicka co vede do ridici jednotky na snimac tlaku v sani mela v sobe bordel a nabihalo to taky pomalu ajelo to jen 130...jo a na sani kde je brany tlak to bylo taky zasrany i na ridici jednotce vse vycisteno a jezdi jak za mlada
tak to zkoukni
