Octavia 2 snímač vačkového hřídele

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Blblo to už někomu na 70tis km?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

taky jsem se s tím setkal okolo +/- 150000km, ale není to daný jen kilometrovým proběhem, roli hraje samozřejmě i jak je to starý
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

2008
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 605
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Ja soms a stym tiez uz stretol a akurat nedavno knam dosiel Touran a chyba snimac teploty paliva.Vymazem chybu a znova sa hned objavila tak pozeram v meranych hodnotach teplotu nafty a tam nahradna a vobec sa nemenila.Nedalo mi tak som premeral medzi riadiackou a druhym koncom na snimaci paliva a odpor nekonecny cili preruseny vodic.Tak som rozmotal ten husy krk a tam som to nasiel boli 3 vodice predrate akoby pilkou od toho husieho krku.Opravil som a poriadne zaizoloval najprv klasickou gumenou paskou a potom origo bavlnenou VW a dal do husieho krku snad uz stym bude pokoj.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Ty km /+-150tkm/jsou orientační,může to být i dřív,pokud to auto jezdí kolem komína.Většinou se jedná o přerušení vedení nějakého čidla/vačka,klika,palivo,voda/ na motoru,protože k něm vedou tenký kabílky a těm stačí málo.Ty silný většinou jsou OK. Pokud se tam ta závada oběvuje znovu a znovu i po výměně daného čidla,je to většinou přerušený mot.svazek v oblasti ohybu u startéru. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
boris79
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 26 úno 2009, 17:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od boris79 »

ja som mal na passaku motor BXE ten isty problem a chyba zmizla po opatovnom zlozeny rozvodu.
vackove kolo nemalo signal s cidlom
A4 2.7 TDi Multitronic
Uživatelský avatar
dave66
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 15 pro 2006, 23:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od dave66 »

u 2.0 pd jde vyměnit snímač bez sundání rozvodů?
Naposledy upravil(a) dave66 dne 30 bře 2015, 17:17, celkem upraveno 1 x.
OII 2.0TDI PD BMN 125KW RS Combi
jura2
Přispěvovatel
Příspěvky: 335
Registrován: 12 led 2008, 20:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od jura2 »

Octavia BXE,myslím že 2010,mala okolo 90 tisíc. Stále išli ventilátory+chyba snimača teploty vody,kábel v mieste okolo štartéra prerušený a ďalšie 4 načaté.To bolo v čase zavady 3-ročné auto...
e46 325 Xi
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Bxe

Příspěvek od Prospeedy »

Zdravim chlapaci, octa bxe ojnice venku, vymena motoru za ASZ, simering s krouzkem novej, motor startuje dlouho ale chytne.. chyba 833 - cidlo g40 neverohodny signal.. svazek netknutej, cidlo jsem menil a nic.. zkousel jsem i na tvrdo jiny draty stekr g40 - jednotka a porad stejna chyba.. nez schodim znova spajzku tak se radsi zeptam co by to mohlo jeste bejt? Pred ojnici venku stav chybovych hlasek neznamy.. a kanal 4 pole 4 porad 0.0
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Pokud je tam z ASZ i kolo vačkového hřídele tak tam dej to původní z BXE, je totiž rozdíl v impulzním kole vačky mezi EDC15 a EDC16.
Prospeedy
Přispěvovatel
Příspěvky: 278
Registrován: 08 bře 2009, 21:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od Prospeedy »

Tomas.cz píše:Pokud je tam z ASZ i kolo vačkového hřídele tak tam dej to původní z BXE, je totiž rozdíl v impulzním kole vačky mezi EDC15 a EDC16.
Ano jak pises ;) jeste odpoledne jsem to prehodil a je to bez problemu.. diky za pomoc
Ex: A3 ASZ ..... 300PS :,-(
O2 turbobéňo BWA... 280PS

Akt.: Cupra 1p 2.0 tfsi 370ps/550nm
Passat B7 CR .. profituning
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Neni zač, kdysi jsem se s tím setkal u T5tky, někdo měnil vačku a asi koupil starší rovnou i s kolem + guferem dohromady a namontoval jako celek :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“