ATE power disc a keramicke desky zkusenosti?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zkušenost s EBC deskama mám špatnou, na autě už byly když sem to koupil, ale při brždění bych prošlápnul pedál, šli hodně rychle ven. Dal jsem tam ZImmermann na stejný kotouč a suprovýhalopici píše:Mam vpredu 312mm powerdisc s EBC redstuff platnami a musim povedat ze to brzdi horsie ako seriovy kotuc s nejakymi seriovymi ferodo platnami.
- scharan2000
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 124
- Registrován: 08 čer 2009, 07:55
- Bydliště: Topolčany
Menil som kotuce aj dosky asi pred polrokom,mam kotuce ate pd a dosky ate,ale obyc. nie keramicke.Menil som sam,musis ich vymenit bez toho aby si zotrel,umastil plochu kotuca od tej zakladnej farby,Potom 4-6x jemne zbrzdit asi z50kmh.Ono to par KM bude zle brzdit,ale ked si to sadne tak to je fakt super.Ja osobne som take brzdy este nemal,Nemaju problem dobrzdit zo 180KMH.Fakt chvalim a nabuduce skusam desky ceramic
Audi A3 sporback r.v.06, 1.9TDI,77KW,uprava profituning na 107KW 320NM uz len spomienky
VW Touran highline,2.0TDI,BKD,dsg
VW Passat 2.0TDI,CR,DSG
VW Touran highline,2.0TDI,BKD,dsg
VW Passat 2.0TDI,CR,DSG
- marquee
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 275
- Registrován: 22 srp 2008, 17:42
- Bydliště: Kozojedy Praha-Východ
Při volbě destiček nezapomňte, že seriové brzdové kotouče (vč. originálů) jsou všechny vyrobené z ne příliš kvalitní šedé litiny tak, že při překročení cca 650°C už je uplně jedno co tam bude za destičku, protože to stejně brzdit nebude. Tím chci jen říct, že je docela dobré se zaměřit na chlazení brzd, prože sebelpší destička na přehřátém kotouči prostě nezabrzdí. A dostat se na takovou teplotu není zas tak velký problém.
Myslíš, nebo to máš odzkoušené? Známej co jezdí vrchy říkal něco jiného.marquee píše:Při volbě destiček nezapomňte, že seriové brzdové kotouče (vč. originálů) jsou všechny vyrobené z ne příliš kvalitní šedé litiny tak, že při překročení cca 650°C už je uplně jedno co tam bude za destičku, protože to stejně brzdit nebude. Tím chci jen říct, že je docela dobré se zaměřit na chlazení brzd, prože sebelpší destička na přehřátém kotouči prostě nezabrzdí. A dostat se na takovou teplotu není zas tak velký problém.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
