ATE power disc a keramicke desky zkusenosti?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

ttommirs
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 01 kvě 2011, 16:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od ttommirs »

Dal jsem Ate Ceramic ze zvědavosti, po 5t. km můžu říct, že prašnost - tudíž špinění disků je opravdu minimální, ale proti originálu (Galfer) je tupější nástup brzdnýho účinku.
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

halopici píše:Mam vpredu 312mm powerdisc s EBC redstuff platnami a musim povedat ze to brzdi horsie ako seriovy kotuc s nejakymi seriovymi ferodo platnami.
zkušenost s EBC deskama mám špatnou, na autě už byly když sem to koupil, ale při brždění bych prošlápnul pedál, šli hodně rychle ven. Dal jsem tam ZImmermann na stejný kotouč a suprový
Stanis
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 lis 2011, 11:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Stanis »

čau měl sem problémy s brzdama na octávě na zadku.Zhořely mě bubny tak sem sehnal kotoučovou nápravu a lisknul ji tam,až teda po repasi.Namontoval sem ate kotouče a desky trw na zkoušku.a nutno dodat že maji najeto cca 800km.Desky ok,ale kotouče potrhany.nyni přemyšlym brembo,bo ziemerman.
Stanis
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 17 lis 2011, 11:10
Odpovědi: 0

Příspěvek od Stanis »

vi někdo jak je možny že sety kotouče potrhaly?jestli stim máte někdo zkušenosti pisněte,eť se přiučim dik.
proche77
Sběrač informací
Příspěvky: 43
Registrován: 13 dub 2009, 19:24
Odpovědi: 0
Bydliště: pozořice

Příspěvek od proche77 »

Stanis píše:vi někdo jak je možny že sety kotouče potrhaly?jestli stim máte někdo zkušenosti pisněte,eť se přiučim dik.
maožna byly desky tvrdši než-li kotouče a ty se přehřaly a potrhaly se,musi se na jety kotouče, koupit měkči desky.
Uživatelský avatar
scharan2000
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 08 čer 2009, 07:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Topolčany

Příspěvek od scharan2000 »

Menil som kotuce aj dosky asi pred polrokom,mam kotuce ate pd a dosky ate,ale obyc. nie keramicke.Menil som sam,musis ich vymenit bez toho aby si zotrel,umastil plochu kotuca od tej zakladnej farby,Potom 4-6x jemne zbrzdit asi z50kmh.Ono to par KM bude zle brzdit,ale ked si to sadne tak to je fakt super.Ja osobne som take brzdy este nemal,Nemaju problem dobrzdit zo 180KMH.Fakt chvalim a nabuduce skusam desky ceramic
Audi A3 sporback r.v.06, 1.9TDI,77KW,uprava profituning na 107KW 320NM uz len spomienky
VW Touran highline,2.0TDI,BKD,dsg
VW Passat 2.0TDI,CR,DSG
martinxl
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 23 lis 2009, 23:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od martinxl »

trosku mimo ale poradte aku znacku kotucov a dosiek na FRS1?
aby to dobre brzdilo a aj cena bola rozumna.
FRS 1 chip + EGR off
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Dobře brzdit a nevadnout.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

na brzdy zatim najeto 600 a muzu potvrdit skoro vubec neprasi skoro uz si sedly a kdyz se prislapnou tak pocitove bzdi oproti predchozim brzdam fakt lip
Uživatelský avatar
kibi
Aktivista
Příspěvky: 1132
Registrován: 14 čer 2009, 09:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od kibi »

martinxl píše:trosku mimo ale poradte aku znacku kotucov a dosiek na FRS1?
aby to dobre brzdilo a aj cena bola rozumna.

kotouče Brembo Max a destičky Textar...rozumná cena a solidní účinek ;)
FI combi 1.9TDi ATD + domorobo vylepšováky :D
Uživatelský avatar
marquee
Přispěvovatel
Příspěvky: 275
Registrován: 22 srp 2008, 17:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Kozojedy Praha-Východ

Příspěvek od marquee »

Při volbě destiček nezapomňte, že seriové brzdové kotouče (vč. originálů) jsou všechny vyrobené z ne příliš kvalitní šedé litiny tak, že při překročení cca 650°C už je uplně jedno co tam bude za destičku, protože to stejně brzdit nebude. Tím chci jen říct, že je docela dobré se zaměřit na chlazení brzd, prože sebelpší destička na přehřátém kotouči prostě nezabrzdí. A dostat se na takovou teplotu není zas tak velký problém.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

marquee píše:Při volbě destiček nezapomňte, že seriové brzdové kotouče (vč. originálů) jsou všechny vyrobené z ne příliš kvalitní šedé litiny tak, že při překročení cca 650°C už je uplně jedno co tam bude za destičku, protože to stejně brzdit nebude. Tím chci jen říct, že je docela dobré se zaměřit na chlazení brzd, prože sebelpší destička na přehřátém kotouči prostě nezabrzdí. A dostat se na takovou teplotu není zas tak velký problém.
Myslíš, nebo to máš odzkoušené? Známej co jezdí vrchy říkal něco jiného.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“