Brzdy

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

Bud náboj,kde se ti zkurví i kvalitní kotouč a nebo shit brzdovej kotouč. Mě házely taky,nevím co tam bylo ale po výměně za ATE nic už rok a 45 tis km. Až to někdy při opakovaným brždění hučí, jak jsou zahřátý.Ale je fakt že ti může dělat i náboj, pokud odejde i dobrý kotouč. Potom ještě bordel pod kotoučem.. Ale to když přehazuješ takhle často, tak to asi máš čistý.. Uživatel tukydydes kupoval auto nový a raklamoval hned první brzdy kvůli házivosti, na záruku uznáno, pak ještě jednou za pár měsíců, opět uznáno, až třetí sada fungovala a to na novým autě. Jinak teď už tam má další sadu kotoučů, taky ATE, náboje původní a drží. Takže nábojem to být nemusí..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5061
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Já mám zkušenost,jak je rozšířený rozchod než origo,jsou s tím potíže.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

kluci, moc diky za rady :) , ale cim nebo jak se muze dokurvit naboj ? porad mi to neni jasny- to je jako unava materialu, nebo se cassem nejak prekrouti nebo co se vlastne stane :?
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

a teď z jinýho soudku měl jsem origa 312mm sjel jsem je dal nový kotouče do 1000km házely dal jsem starý nový vyreklamoval 3000km stále klid pak jsem dal jiný házely druhá reklamace opět starý kotouče a klid nyní 323mm brzdy kola 7.5x17 ET 35 a stále klid to vše na nábojích co tam jsou tak jak jsem si koupil 288 těhlice že by mi rozhodily ty kotouče křivé náboje nebo silentbloky v ramenou jak se mi snažily tvrdit prodejci asi těžko že....(kotouče jsem měl hladké zimmermany) nyní jezdím origa a je klid ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
rehak6co
Přispěvovatel
Příspěvky: 474
Registrován: 30 říj 2009, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od rehak6co »

Sem taky pro kotouče, schválně si je nech stočit to je 300,- a budeš mít chvíli klid. Měl sem to stejně.
Tet sem dal Ate byli celý fouklí zinkem jako origo. plus origo desky už sem na to několikrát hamstnul a pořád OK, jenom origo desky docela špiní kolo
....320cd
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

a ty original jsou vlastne jaka znacka ? ATE nebo Ferodo nebo uplne neco jinyho ( myslim kotouce i desky), popride poradte jakou kombinaci bych tam mel dat abych mel pokoj :)
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Ladas píše:a teď z jinýho soudku měl jsem origa 312mm sjel jsem je dal nový kotouče do 1000km házely dal jsem starý nový vyreklamoval 3000km stále klid pak jsem dal jiný házely druhá reklamace opět starý kotouče a klid nyní 323mm brzdy kola 7.5x17 ET 35 a stále klid to vše na nábojích co tam jsou tak jak jsem si koupil 288 těhlice že by mi rozhodily ty kotouče křivé náboje nebo silentbloky v ramenou jak se mi snažily tvrdit prodejci asi těžko že....(kotouče jsem měl hladké zimmermany) nyní jezdím origa a je klid ;)

Ladasi prosim te a ty kotouce co ti hazely byly co za znacku, ja jen abych se vyvaroval stejnyho problemu a nekoupil nejakej shit
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Odpovědi: 0
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Ladas píše:a teď z jinýho soudku měl jsem origa 312mm sjel jsem je dal nový kotouče do 1000km házely dal jsem starý nový vyreklamoval 3000km stále klid pak jsem dal jiný házely druhá reklamace opět starý kotouče a klid nyní 323mm brzdy kola 7.5x17 ET 35 a stále klid to vše na nábojích co tam jsou tak jak jsem si koupil 288 těhlice že by mi rozhodily ty kotouče křivé náboje nebo silentbloky v ramenou jak se mi snažily tvrdit prodejci asi těžko že....(kotouče jsem měl hladké zimmermany) nyní jezdím origa a je klid ;)

Ladasi prosim te a ty kotouce co ti hazely byly co za znacku, ja jen abych se vyvaroval stejnyho problemu a nekoupil nejakej shit
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

je pravda že tohle dělají i náboje.. ale tak stačí to nechat přeměřit a budeš mít jasno.. to snad nebude takový problém to vzit na hodinky.. aby ses zbytečně nejebal s kotoučema a nakonec to byly naboje.
polo 1.4tdi AMF
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

ttommirs píše:Změř házivost náboje, max. tolerance je +0.02 a pak změř házivost kotouče tam je max. tolerance +- 0.05.
Taky bych to tak udělal.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zvlnil jsem hladké zimmermany
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
bull
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 19 čer 2007, 02:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od bull »

Taky neustále vlním kotouče,narazil jsem na tento článekhttp://trinom.org/tmp/brakemyths.pdf myslím,že jeto pokaždé ten přenos materiálu z desek na kotouče.
A4 1.8T QUATTRO
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

Zajímavé je že s tímhle mají problémy převážně OI a koncernová auta se stejnou platformou...Díly brzd na Fobii jsem měnil nejdřív na velikosti 280mm a pak i na 288mm vrtaný kotouče Zimm desky Textar...nic z toho co se popisuje v tom článku jsem nedělal(zajíždění,brždění ze 100 na 10 apd) a nikdy jsem problém s brzdama neměl...Ufff :)
Uživatelský avatar
Čert
Přispěvovatel
Příspěvky: 867
Registrován: 26 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Prágl

Příspěvek od Čert »

Když měním kotouče a náboje nehází, VŽDY dávám nové gumové uložení brzdových třmenů. Sobě ušetřím práci a zákazníkům peníze a čas.



Obrázek[/img]
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

čerte, máš recht, tohle je profi práce, já to taky neřeším, když tam necítím vůli, ale když to má něco najeto a dělá to problémy, je to třeba vyměnit..Není to žádná příjemná práce , ale výsledek stojí za to...
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“