V řešení: 2.0 TDI BKD špatné starty v mrazu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
sice to bliká cele jak vánoční stromeček ale to neřeší problém že pod 5 stupnu to na houby startuje... ono to taky muže byt padajici naftou.. při menších teplotach se matroš smrštuje a tak se pak projevují netěsnosti.. ono to startuje jak kdyby bylo čerpadlo bez nafty.. ještě bych zkusil odpojit čidlo teploty.. tim by se teoreticky měl vyloučit softový posek
polo 1.4tdi AMF
nejdriv bych resil to spatny startovani a pak nejakou jinou moznost. S Timhle tocenim se ani nedivim, ze to nechce chytathonzas1 píše:sice to bliká cele jak vánoční stromeček ale to neřeší problém že pod 5 stupnu to na houby startuje... ono to taky muže byt padajici naftou.. při menších teplotach se matroš smrštuje a tak se pak projevují netěsnosti.. ono to startuje jak kdyby bylo čerpadlo bez nafty.. ještě bych zkusil odpojit čidlo teploty.. tim by se teoreticky měl vyloučit softový posek

O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
moj nazor je ten ze ta bateria je mrtva aj ked ma len pol roka!!!
takto mi auto startovalo prvu zimu s povodnou bateriou a dal som novu a nastartoval som na prvu supu, poohliadol by som sa mozno po este silnejsej 85Ah a 800/900A
samozrejme by som skontroloval aj zhavice a starter
po tychto ukonoch to vidim ze to pojde jedna radost
takto mi auto startovalo prvu zimu s povodnou bateriou a dal som novu a nastartoval som na prvu supu, poohliadol by som sa mozno po este silnejsej 85Ah a 800/900A
samozrejme by som skontroloval aj zhavice a starter
po tychto ukonoch to vidim ze to pojde jedna radost
novou baterku a nebo na ni napojit ten startvozik at muzes tu baterku vyloucit. Starter jde repasovat i doma, staci vedet kde sehnat potrebny nahradni dily, co si pamatuju tak na O1 stacilo smirglem ocistit rotor, vyskrabat drazky a namazat ulozeni, starter pak tocil jak zbesilej
Kdyz tohle vsechno budes mit v cajku a i presto to bude takhle hrozne startovat kouknul bych na kostry a nebo na kabel co vede od baterky k starteru .. ta stava se musi nekde ztracet

Kdyz tohle vsechno budes mit v cajku a i presto to bude takhle hrozne startovat kouknul bych na kostry a nebo na kabel co vede od baterky k starteru .. ta stava se musi nekde ztracet

O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Na tu baterku ukazuje i fakt, že to startuje blbě pod 5°C - prostě to nenažhaví. Nemá dostatčnej výkon.
Já teď dával taky novou. Byla tam ještě origo Akuma a vydržela 6,5 roku. Byl jsem na pravidelný servisce a když na ní připojili tester, tak rovnou lehnul. Volali jestli chci novou, ale já už měl v kanclu koupenou Exide, odvezl jsem jí tam a rovnou mi jí přehodli.
Já teď dával taky novou. Byla tam ještě origo Akuma a vydržela 6,5 roku. Byl jsem na pravidelný servisce a když na ní připojili tester, tak rovnou lehnul. Volali jestli chci novou, ale já už měl v kanclu koupenou Exide, odvezl jsem jí tam a rovnou mi jí přehodli.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
Díky za poznatky, to první video je z minulé zimy, jak zjistil, je to se starým startérem (skutečně měl velkej odběr) a před výměnou těch dílů co jsem psal v prvním příspěvku. Udělal jsem dneska v 18 hodin (když už bylo kolem nuly) nové video startu.
Při výměně konkrétně u auto exner se použily jen originální díly:
nové vodní čerpadlo 038 121 011KX
nový snímač vačkového hřídele 03G 957 147C
nový startér origo VW (číslo dílu už se mi nepodařilo dohledat, měnil se i černej kabel startér - baterka) - ze začátku se mi zdálo že se točí skutečně o něco lehčejc, po 14 dnech ale stejné
Co se týče baterky, je tam skutečně 6 měsíců (ikdyž byla fungl nová, stejně to nebyl rozdíl ve startu, s připojeným boostrem totéž), obávám se ale že těmahle startama dostává dost zabrat a nová dlouho mi dlouho nová nevydrží
.
http://www.youtube.com/embed/FH_gHHxplZE?hl=cs&fs=1
Při výměně konkrétně u auto exner se použily jen originální díly:
nové vodní čerpadlo 038 121 011KX
nový snímač vačkového hřídele 03G 957 147C
nový startér origo VW (číslo dílu už se mi nepodařilo dohledat, měnil se i černej kabel startér - baterka) - ze začátku se mi zdálo že se točí skutečně o něco lehčejc, po 14 dnech ale stejné
Co se týče baterky, je tam skutečně 6 měsíců (ikdyž byla fungl nová, stejně to nebyl rozdíl ve startu, s připojeným boostrem totéž), obávám se ale že těmahle startama dostává dost zabrat a nová dlouho mi dlouho nová nevydrží

http://www.youtube.com/embed/FH_gHHxplZE?hl=cs&fs=1
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
jj, máte pravdu bliká to jak na kolotoči, začnu tím že koupím novou zajedu pro novou, mám rozměr 278/175/190, asi teda zkusím jinou než Vartu - koukal jsem po diskuzích na DP vidím že oblíbený jsou EXIDE nebo BANNER, poradíš jakou vybrat?
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Našel jsem, přesně by mi měla pasovat:
EXIDE Excell 74Ah, 680A nebo Banner Power Bull - 12V, 74Ah P, s.p. 680A
jenom ale abych nepohoršil..., když tam je teď baterka s o 100 A větším startovacím proudem
VARTA SILVER dynamic 77 Ah 780 A 12V (577400)
EXIDE Excell 74Ah, 680A nebo Banner Power Bull - 12V, 74Ah P, s.p. 680A
jenom ale abych nepohoršil..., když tam je teď baterka s o 100 A větším startovacím proudem

Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.