V řešení: 2.0 TDI BKD špatné starty v mrazu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

píše, že už mu novej startér dali
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

ale nikdo nevíme jakej třeba kelly jsou jen na teplo (rofl)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

sice to bliká cele jak vánoční stromeček ale to neřeší problém že pod 5 stupnu to na houby startuje... ono to taky muže byt padajici naftou.. při menších teplotach se matroš smrštuje a tak se pak projevují netěsnosti.. ono to startuje jak kdyby bylo čerpadlo bez nafty.. ještě bych zkusil odpojit čidlo teploty.. tim by se teoreticky měl vyloučit softový posek
polo 1.4tdi AMF
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

honzas1 píše:sice to bliká cele jak vánoční stromeček ale to neřeší problém že pod 5 stupnu to na houby startuje... ono to taky muže byt padajici naftou.. při menších teplotach se matroš smrštuje a tak se pak projevují netěsnosti.. ono to startuje jak kdyby bylo čerpadlo bez nafty.. ještě bych zkusil odpojit čidlo teploty.. tim by se teoreticky měl vyloučit softový posek
nejdriv bych resil to spatny startovani a pak nejakou jinou moznost. S Timhle tocenim se ani nedivim, ze to nechce chytat :)
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

tak mě napadlo, dal by se starter repasnout doma nastole kdyby se sehnaly ložiska atd?
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Zkus nejprve tu baterku jak tady kluci psali. ;)
Nejakou poradnou kde budes vedet ze je 100% ok
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

moj nazor je ten ze ta bateria je mrtva aj ked ma len pol roka!!!
takto mi auto startovalo prvu zimu s povodnou bateriou a dal som novu a nastartoval som na prvu supu, poohliadol by som sa mozno po este silnejsej 85Ah a 800/900A
samozrejme by som skontroloval aj zhavice a starter

po tychto ukonoch to vidim ze to pojde jedna radost
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

novou baterku a nebo na ni napojit ten startvozik at muzes tu baterku vyloucit. Starter jde repasovat i doma, staci vedet kde sehnat potrebny nahradni dily, co si pamatuju tak na O1 stacilo smirglem ocistit rotor, vyskrabat drazky a namazat ulozeni, starter pak tocil jak zbesilej :D

Kdyz tohle vsechno budes mit v cajku a i presto to bude takhle hrozne startovat kouknul bych na kostry a nebo na kabel co vede od baterky k starteru .. ta stava se musi nekde ztracet :D
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
holy
Přispěvovatel
Příspěvky: 517
Registrován: 17 pro 2008, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: karlovarsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od holy »

Na tu baterku ukazuje i fakt, že to startuje blbě pod 5°C - prostě to nenažhaví. Nemá dostatčnej výkon.
Já teď dával taky novou. Byla tam ještě origo Akuma a vydržela 6,5 roku. Byl jsem na pravidelný servisce a když na ní připojili tester, tak rovnou lehnul. Volali jestli chci novou, ale já už měl v kanclu koupenou Exide, odvezl jsem jí tam a rovnou mi jí přehodli.
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

jj na booster by to mělo chytit hned.. pokud ne tak to taha naftu a nebo se ten proud někde trati
polo 1.4tdi AMF
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

Díky za poznatky, to první video je z minulé zimy, jak zjistil, je to se starým startérem (skutečně měl velkej odběr) a před výměnou těch dílů co jsem psal v prvním příspěvku. Udělal jsem dneska v 18 hodin (když už bylo kolem nuly) nové video startu.

Při výměně konkrétně u auto exner se použily jen originální díly:
nové vodní čerpadlo 038 121 011KX
nový snímač vačkového hřídele 03G 957 147C
nový startér origo VW (číslo dílu už se mi nepodařilo dohledat, měnil se i černej kabel startér - baterka) - ze začátku se mi zdálo že se točí skutečně o něco lehčejc, po 14 dnech ale stejné

Co se týče baterky, je tam skutečně 6 měsíců (ikdyž byla fungl nová, stejně to nebyl rozdíl ve startu, s připojeným boostrem totéž), obávám se ale že těmahle startama dostává dost zabrat a nová dlouho mi dlouho nová nevydrží :(.

http://www.youtube.com/embed/FH_gHHxplZE?hl=cs&fs=1
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
matooo
Přispěvovatel
Příspěvky: 117
Registrován: 01 dub 2009, 09:05
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK ke

Příspěvek od matooo »

tak co sa tyka vymenenych dielov ok
aj co sa tyka jazdenia si myslim ze 150km je az az...

ale ako mas moznost vidiet tak akonahle otocis klucom a zacnes tocit motor aby startol tak ti az stiahne budiky cize baterka je slaba toto sa vobec nema diat - cize premeral baterku a aj odber prudu
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

jj, máte pravdu bliká to jak na kolotoči, začnu tím že koupím novou zajedu pro novou, mám rozměr 278/175/190, asi teda zkusím jinou než Vartu - koukal jsem po diskuzích na DP vidím že oblíbený jsou EXIDE nebo BANNER, poradíš jakou vybrat?
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
Uživatelský avatar
TominoL
Přispěvovatel
Příspěvky: 89
Registrován: 23 led 2007, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: Západ / Prague

Příspěvek od TominoL »

Našel jsem, přesně by mi měla pasovat:

EXIDE Excell 74Ah, 680A nebo Banner Power Bull - 12V, 74Ah P, s.p. 680A

jenom ale abych nepohoršil..., když tam je teď baterka s o 100 A větším startovacím proudem :? VARTA SILVER dynamic 77 Ah 780 A 12V (577400)
Golf 5 2.0 TDI BKD 140@170 PS, upgrade brzdy 345 mm a pár dalších vychytávek. Jede, brzdí i hraje.
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1280
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Než budeš kupovat novou baterku tak bych zajel někomu kdo dělá autoelektriku at to zkoukne vypadá to třeba na kostru třeba je blbě ukostřen motor může to dělat cokoli ono nemůžeš brát co ti dělali v autorizáku to bych tu psal romány co oni dovedou
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“