dorabka ohrevu vody-3zhavice
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Je to odkaz na pozíciu 75 v schéme. (na pozícii 75 je odkaz späť na pozíciu 20). Ide to na modrý konektor T10j, pin8. A trochu trpezlivosti a slušnosti by nezaškodilo.
https://uloz.to/file/6J6uNNJjlgcK/agr97-pdf


https://uloz.to/file/6J6uNNJjlgcK/agr97-pdf


Mám ve svým autě dodělané ruční ovládání příhřevu s kontrolkama, který svítěj i při sepnutí příhřevu jednotkou. Za cca 3 roky jsem to viděl svítit díky jednotce asi dvakrát a to jen ten jednožhavičovej okruh. To byl vlastně hlavní důvod, proč jsem si to ruční ovládání dodělal. Alternátor mám 120A a zatížení po startu v normě.
Takže já osobně bych se na dodělání automatiky z rj vykašlal.
Takže já osobně bych se na dodělání automatiky z rj vykašlal.
Oct asv 2000, DieselPower
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Spínání výhřevu je závislé i na zatížení alternátoru. A v mrazu po celonočním stání je altík dost vytížen. Při ručním sepnutí je vytížení 90%,tj.110 A na všechny tři žhavičky,dožhavování a dobíjení.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené