dorabka ohrevu vody-3zhavice

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

Tak ďakujem. Kde je to dobre fórum?
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 906
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Je to odkaz na pozíciu 75 v schéme. (na pozícii 75 je odkaz späť na pozíciu 20). Ide to na modrý konektor T10j, pin8. A trochu trpezlivosti a slušnosti by nezaškodilo.
https://uloz.to/file/6J6uNNJjlgcK/agr97-pdf

Obrázek


Obrázek
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

Ďakujem. Nie som elektrikár,ale ak som dobre pochopil,tak to má ísť do modrého 10poloveho konektoru na pozíciu 8. Správne? Ak áno,tak ešte raz pekne ďakujem.
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3661
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Mám ve svým autě dodělané ruční ovládání příhřevu s kontrolkama, který svítěj i při sepnutí příhřevu jednotkou. Za cca 3 roky jsem to viděl svítit díky jednotce asi dvakrát a to jen ten jednožhavičovej okruh. To byl vlastně hlavní důvod, proč jsem si to ruční ovládání dodělal. Alternátor mám 120A a zatížení po startu v normě.
Takže já osobně bych se na dodělání automatiky z rj vykašlal.
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1425
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

passion›› Tohle není warez forum, linky do code nedávej ;)
Člověk se pořád učí.
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

Pája 19:. Pri vyššej teplote ako 5°C ti riadiaca jednotka nezopnne relatka ,ale niekde som sa dočítal, že sa to dá upraviť vagom aby ti to spinalo už keď je napr. pod 17°C.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

pokial riadiacka vysiela +12V tak ten kabel bude 0V /zaporny pol/
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5015
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Spínání výhřevu je závislé i na zatížení alternátoru. A v mrazu po celonočním stání je altík dost vytížen. Při ručním sepnutí je vytížení 90%,tj.110 A na všechny tři žhavičky,dožhavování a dobíjení.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Mach.A
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 22 říj 2013, 13:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Klobouky

Příspěvek od Mach.A »

V originále to moc nefunguje. Než jsou splněny podmínky, tak to dlouho trvá. Je lepší, když to funguje jak např. v Octavii 2. A jde to i s 90A alternátorem.
jaro1
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 06 dub 2010, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Prešov

Příspěvek od jaro1 »

A jak to funguje v Octavii 2?
Mehy80
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 29 čer 2013, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mehy80 »

U OII je el. topné těleso v přímo v topení. Tak to topí hned, pokud je pod 5°C a jedeš. Nepomáhá to vyhřívat motor.
Mehy80
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 29 čer 2013, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mehy80 »

U OI jsem měl předehřev motoru, ale přišlo mi že to moc nefunguje. Tak jsem dodělával ještě další tři žhavičky do vody mezi původní předehřev a topení. Také jsem dával do auta 180A alternátor a měl jsem to spínané ručně. To už fungovalo lépe. Foto že nekecám.

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9179
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Mehy80 píše:U OII je el. topné těleso v přímo v topení. Tak to topí hned, pokud je pod 5°C a jedeš. Nepomáhá to vyhřívat motor.

No a to jsem si kdysi dodělal i do OI jen jsem použil PTC z passata.Obrázek
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“