Stránka 2 z 2
Napsal: 02 čer 2020, 21:02
od jaro1
Tak ďakujem. Kde je to dobre fórum?
Napsal: 02 čer 2020, 21:04
od passion
Je to odkaz na pozíciu 75 v schéme. (na pozícii 75 je odkaz späť na pozíciu 20). Ide to na modrý konektor T10j, pin8. A trochu trpezlivosti a slušnosti by nezaškodilo.
https://uloz.to/file/6J6uNNJjlgcK/agr97-pdf

Napsal: 02 čer 2020, 22:03
od jaro1
Ďakujem. Nie som elektrikár,ale ak som dobre pochopil,tak to má ísť do modrého 10poloveho konektoru na pozíciu 8. Správne? Ak áno,tak ešte raz pekne ďakujem.
Napsal: 03 čer 2020, 04:58
od Pája 19
Mám ve svým autě dodělané ruční ovládání příhřevu s kontrolkama, který svítěj i při sepnutí příhřevu jednotkou. Za cca 3 roky jsem to viděl svítit díky jednotce asi dvakrát a to jen ten jednožhavičovej okruh. To byl vlastně hlavní důvod, proč jsem si to ruční ovládání dodělal. Alternátor mám 120A a zatížení po startu v normě.
Takže já osobně bych se na dodělání automatiky z rj vykašlal.
Napsal: 03 čer 2020, 07:19
od šulda
passion›› Tohle není warez forum, linky do code nedávej

Napsal: 03 čer 2020, 09:39
od jaro1
Pája 19:. Pri vyššej teplote ako 5°C ti riadiaca jednotka nezopnne relatka ,ale niekde som sa dočítal, že sa to dá upraviť vagom aby ti to spinalo už keď je napr. pod 17°C.
Napsal: 03 čer 2020, 18:58
od jjuriss
pokial riadiacka vysiela +12V tak ten kabel bude 0V /zaporny pol/
Napsal: 04 čer 2020, 05:01
od martinsidlo
Spínání výhřevu je závislé i na zatížení alternátoru. A v mrazu po celonočním stání je altík dost vytížen. Při ručním sepnutí je vytížení 90%,tj.110 A na všechny tři žhavičky,dožhavování a dobíjení.
Napsal: 04 čer 2020, 05:20
od Mach.A
V originále to moc nefunguje. Než jsou splněny podmínky, tak to dlouho trvá. Je lepší, když to funguje jak např. v Octavii 2. A jde to i s 90A alternátorem.
Napsal: 04 čer 2020, 20:22
od jaro1
A jak to funguje v Octavii 2?
Napsal: 09 čer 2020, 16:32
od Mehy80
U OII je el. topné těleso v přímo v topení. Tak to topí hned, pokud je pod 5°C a jedeš. Nepomáhá to vyhřívat motor.
Napsal: 09 čer 2020, 16:55
od Mehy80
U OI jsem měl předehřev motoru, ale přišlo mi že to moc nefunguje. Tak jsem dodělával ještě další tři žhavičky do vody mezi původní předehřev a topení. Také jsem dával do auta 180A alternátor a měl jsem to spínané ručně. To už fungovalo lépe. Foto že nekecám.

Napsal: 09 čer 2020, 19:37
od hansdob
Mehy80 píše:U OII je el. topné těleso v přímo v topení. Tak to topí hned, pokud je pod 5°C a jedeš. Nepomáhá to vyhřívat motor.
No a to jsem si kdysi dodělal i do OI jen jsem použil PTC z passata.
