Mate benzin nebo naftu? A proc?:) Jaky vykon?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Benzin nebo nafta?

D - komurka bez turba
5
3%
TD - komurka s turbem
7
4%
TDI rotacka
78
45%
TDI PD
52
30%
Common rail
19
11%
Benzin karbec
1
1%
Benzin jednobod strikacka
2
1%
Benzin MPI
4
2%
Benzin + LPG
4
2%
Benzin + CNG
0
Žádná hlasování
FSI
1
1%
TSI
1
1%
Jiny typ motoru / spalovani
0
Žádná hlasování
 
Celkem hlasů: 174

Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Forest píše:... 3x TDI PD (ASZ 2xxk, AWX 16xk, BNM 70k)
batoo píše:Zatim me pomerne dost prekvapuje maly vyskyt common railu...
Prekvapujici to muze byt jen pro cloveka, ktery se nad tim nezamyslel nebo nezna situaci v CR/SR. Zkus to treba takhle:
- jak dlouho se vyrabi CR
- jak dlouho se vyrabi CR u VW group
- jaka tu muze byt asi tak ucast jinych, nezli VW group CR
- jake objemy se s CR u VW group delaji a jak dlouho
- kdo si asi tak muze dovolit v dnesni dobe poridit VW s CR
- jak dlouho vydrzi rotacka / PDcko (hledej primou souvislost s duvodem ke koupi CR)

Dovol mi recnickou otazku: ty sis porizoval naftaka nedavno, takze jsi mohl mit duvod k tomu, koupit si CRko, proc jsi to neudelal?
Z tveho tonu citim mirne nasrani :D
Naftaka mam od roku 2003.
- jak dlouho se vyrabi CR - nevim
- jak dlouho se vyrabi CR u VW group - nevim
- jaka tu muze byt asi tak ucast jinych, nezli VW group CR - nevim - kvuli tomu je tento dotaznik
- jake objemy se s CR u VW group delaji a jak dlouho - nevim a je mi to jedno
- kdo si asi tak muze dovolit v dnesni dobe poridit VW s CR - - nevim - kvuli tomu je tento dotaznik- lidem nevidim do kapsy kolem me je lepsich aut hodne
- jak dlouho vydrzi rotacka / PDcko (hledej primou souvislost s duvodem ke koupi CR) - nevim - zalezi dle uzivani
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

mám 1.6TD komůrková nafta 51+kw... v jedničkovým golfu, ale lituju toho, že jsem si nekoupil benzína...

jinak deno denně mě vozí Golf AFN 81kw, obě auta, co se týče spolehlivosti motoru, hodnotím na výbornou
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

A co to, ze jsi chtel benal misto starsiho naftaku?
Je to moc liny?
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

turbo kamna power píše:mám 1.6TD komůrková nafta 51+kw... v jedničkovým golfu, ale lituju toho, že jsem si nekoupil benzína...

jinak deno denně mě vozí Golf AFN 81kw, obě auta, co se týče spolehlivosti motoru, hodnotím na výbornou
gplfa od tebe koupim
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Odpovědi: 0
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

já jsem právě chtěl naftu, ale dnes už bych si koupil benzín. Spotřebu neřeším, najedu s tím max. 2000km za rok. Spíš mi vadí hluk motoru, má to hrozně těžkej předek a nejede to nic moc...

A6 TDI: nic neprodávám :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Tohle jsem mel u Corsy B 1.5TD, proste bylo cejtit, ze ten motor je na tu karu moc tezkej :-/.

Ono celkove kdyz jedu s benzinakem treba passatem, tak je cejtit, ze ta kara je lehci a je to znat.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

ked uz CR tak alfu 2.4 JTD :) nic v zlom ale ten motor sa mi skratka pozdava.... ci uz starsie 103 a 110kw alebo tie posledne 20v ide to ako ujebane aj v serii do toho zvuku 5 valca sa clovek zamiluje okamzite a jazdi to max o 1-1.5 l naviac ako rotacka...
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Mongo píše:ked uz CR tak alfu 2.4 JTD :) nic v zlom ale ten motor sa mi skratka pozdava.... ci uz starsie 103 a 110kw alebo tie posledne 20v ide to ako ujebane aj v serii do toho zvuku 5 valca sa clovek zamiluje okamzite a jazdi to max o 1-1.5 l naviac ako rotacka...
to má pětivál ??? jakto že to kurva nevim (noteeth)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Odpovědi: 0
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Moderní zázraky mě nesmějí do baráku, ty různé ddti,dcti, tdi, Hdi,Cr ,Cdi mi můžou..Maximálně bych šel do rotačky TDi , než to začali kurvit, zvyšovat výkony a vylepšovat...Jinak mám vše v benzinu,spíš náhodou než záměrem, mám rád auta, u kterých řeším jen to, když vidím pumpu, že si určitě vyberu a ne dělat mechanika a chemika , kvůli kvalitě paliva..Obsah mám slabý /1116 ccm a 1600 ccm/, než nějaké posrané turbo, bez kterého se motor nehne bych preferoval tak 3.0 V6 ARomeo, ale z ekonomických důvodů to nejde..Takže v kopcích jsem slabší, rád uhnu silnějším bucharům a nemám z toho komplex ani závist..Dnes šel přes mě BMW, takovým kalupem, že jsem nejdřív myslel, že je to motorka..všechna čest, to byla radost.. :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Odpovědi: 0
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

jo bmw nejni zlý ale HONDA je větší mazec
kde tdi končí tam honda začíná
a moje modla motor nisan-toy -ten vykrad bawor i hondu soičira (noteeth)
6vál proměnej čas ventilů a navrch dvě turba
bobG3
Aktivista
Příspěvky: 1319
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:40
Bydliště: Třebíč

Příspěvek od bobG3 »

CR u koncernu - zatím jim to moc nejde, snad později.
Doma rotačka AHU, Dacan 1,5 dci, v práci Fabia 1,6 TDI - adrenalin - nikdy nevím jestli předjedu, nebo jestli to chcípne (noteeth)
G3 Variant synchro
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

bobG3 píše: v práci Fabia 1,6 TDI - adrenalin - nikdy nevím jestli předjedu, nebo jestli to chcípne (noteeth)
(rofl) (rofl) (rofl)
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

batoo píše:Z tveho tonu citim mirne nasrani :D
I v tomhle se mylis. Je to jen prekvapeni, takovy projev hlouposti/naivity bych od tebe necekal ... ale tak asi jsem te spatne odhadl.

Tvoje prekvapeni je asi takoveho stylu, jako kdyz nekdo vyjde v lete ve stredni Evrope na zahradku a s prekvapenim konstatuje neco ve smyslu "hmm, tak dnes zase nesnezilo".

Az te opravdu bude zajimat to, proc tu je takove male zastoupeni vlastniku aut s CR, zkus najit odpovedi na to, co jsem napsal v minulem prispevku.

PS: www.google.com ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
L
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Odpovědi: 0
Registrován: 27 zář 2009, 10:15
Bydliště: Přerov

Příspěvek od L »

Tak u mne je to všehochuť:
Passat B5 face- 2,5 V6 TDi, 203 PS
Audi A6, 1,8T, 150 PS
Subaru Impreza WRX STi, 337 PS
A to nejlepší na konec: Peugeot 405 1,9 TD, 90 PS- tohle auto mám úplně nejradši, je to otloukánek bez jakékoli péče a jenom jezdí a jezdí a jezdí. Koupil jsem ho před 4 lety za 900 Eur a krom nafty a oleje po mně vůbec nic nechce :)
Naposledy upravil(a) L dne 02 pro 2011, 01:01, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

To mas dobre rozpeti modelu ale verim , ze stare TD nebo D je drzak:)
Jezdis s tim na naftu a nebo na alternativu?
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“