Stránka 2 z 4

Napsal: 01 pro 2011, 10:51
od batoo
Forest píše:... 3x TDI PD (ASZ 2xxk, AWX 16xk, BNM 70k)
batoo píše:Zatim me pomerne dost prekvapuje maly vyskyt common railu...
Prekvapujici to muze byt jen pro cloveka, ktery se nad tim nezamyslel nebo nezna situaci v CR/SR. Zkus to treba takhle:
- jak dlouho se vyrabi CR
- jak dlouho se vyrabi CR u VW group
- jaka tu muze byt asi tak ucast jinych, nezli VW group CR
- jake objemy se s CR u VW group delaji a jak dlouho
- kdo si asi tak muze dovolit v dnesni dobe poridit VW s CR
- jak dlouho vydrzi rotacka / PDcko (hledej primou souvislost s duvodem ke koupi CR)

Dovol mi recnickou otazku: ty sis porizoval naftaka nedavno, takze jsi mohl mit duvod k tomu, koupit si CRko, proc jsi to neudelal?
Z tveho tonu citim mirne nasrani :D
Naftaka mam od roku 2003.
- jak dlouho se vyrabi CR - nevim
- jak dlouho se vyrabi CR u VW group - nevim
- jaka tu muze byt asi tak ucast jinych, nezli VW group CR - nevim - kvuli tomu je tento dotaznik
- jake objemy se s CR u VW group delaji a jak dlouho - nevim a je mi to jedno
- kdo si asi tak muze dovolit v dnesni dobe poridit VW s CR - - nevim - kvuli tomu je tento dotaznik- lidem nevidim do kapsy kolem me je lepsich aut hodne
- jak dlouho vydrzi rotacka / PDcko (hledej primou souvislost s duvodem ke koupi CR) - nevim - zalezi dle uzivani

Napsal: 01 pro 2011, 13:40
od turbo kamna power
mám 1.6TD komůrková nafta 51+kw... v jedničkovým golfu, ale lituju toho, že jsem si nekoupil benzína...

jinak deno denně mě vozí Golf AFN 81kw, obě auta, co se týče spolehlivosti motoru, hodnotím na výbornou

Napsal: 01 pro 2011, 13:41
od batoo
A co to, ze jsi chtel benal misto starsiho naftaku?
Je to moc liny?

Napsal: 01 pro 2011, 13:46
od A6TDI
turbo kamna power píše:mám 1.6TD komůrková nafta 51+kw... v jedničkovým golfu, ale lituju toho, že jsem si nekoupil benzína...

jinak deno denně mě vozí Golf AFN 81kw, obě auta, co se týče spolehlivosti motoru, hodnotím na výbornou
gplfa od tebe koupim

Napsal: 01 pro 2011, 13:47
od turbo kamna power
já jsem právě chtěl naftu, ale dnes už bych si koupil benzín. Spotřebu neřeším, najedu s tím max. 2000km za rok. Spíš mi vadí hluk motoru, má to hrozně těžkej předek a nejede to nic moc...

A6 TDI: nic neprodávám :D

Napsal: 01 pro 2011, 13:52
od batoo
Tohle jsem mel u Corsy B 1.5TD, proste bylo cejtit, ze ten motor je na tu karu moc tezkej :-/.

Ono celkove kdyz jedu s benzinakem treba passatem, tak je cejtit, ze ta kara je lehci a je to znat.

Napsal: 01 pro 2011, 18:06
od Mongo
ked uz CR tak alfu 2.4 JTD :) nic v zlom ale ten motor sa mi skratka pozdava.... ci uz starsie 103 a 110kw alebo tie posledne 20v ide to ako ujebane aj v serii do toho zvuku 5 valca sa clovek zamiluje okamzite a jazdi to max o 1-1.5 l naviac ako rotacka...

Napsal: 01 pro 2011, 19:30
od A6TDI
Mongo píše:ked uz CR tak alfu 2.4 JTD :) nic v zlom ale ten motor sa mi skratka pozdava.... ci uz starsie 103 a 110kw alebo tie posledne 20v ide to ako ujebane aj v serii do toho zvuku 5 valca sa clovek zamiluje okamzite a jazdi to max o 1-1.5 l naviac ako rotacka...
to má pětivál ??? jakto že to kurva nevim (noteeth)

Napsal: 01 pro 2011, 19:54
od jericho-3
Moderní zázraky mě nesmějí do baráku, ty různé ddti,dcti, tdi, Hdi,Cr ,Cdi mi můžou..Maximálně bych šel do rotačky TDi , než to začali kurvit, zvyšovat výkony a vylepšovat...Jinak mám vše v benzinu,spíš náhodou než záměrem, mám rád auta, u kterých řeším jen to, když vidím pumpu, že si určitě vyberu a ne dělat mechanika a chemika , kvůli kvalitě paliva..Obsah mám slabý /1116 ccm a 1600 ccm/, než nějaké posrané turbo, bez kterého se motor nehne bych preferoval tak 3.0 V6 ARomeo, ale z ekonomických důvodů to nejde..Takže v kopcích jsem slabší, rád uhnu silnějším bucharům a nemám z toho komplex ani závist..Dnes šel přes mě BMW, takovým kalupem, že jsem nejdřív myslel, že je to motorka..všechna čest, to byla radost.. :)

Napsal: 01 pro 2011, 20:51
od A6TDI
jo bmw nejni zlý ale HONDA je větší mazec
kde tdi končí tam honda začíná
a moje modla motor nisan-toy -ten vykrad bawor i hondu soičira (noteeth)
6vál proměnej čas ventilů a navrch dvě turba

Napsal: 01 pro 2011, 21:28
od bobG3
CR u koncernu - zatím jim to moc nejde, snad později.
Doma rotačka AHU, Dacan 1,5 dci, v práci Fabia 1,6 TDI - adrenalin - nikdy nevím jestli předjedu, nebo jestli to chcípne (noteeth)

Napsal: 01 pro 2011, 22:09
od mir77
bobG3 píše: v práci Fabia 1,6 TDI - adrenalin - nikdy nevím jestli předjedu, nebo jestli to chcípne (noteeth)
(rofl) (rofl) (rofl)

Napsal: 01 pro 2011, 22:42
od Forest
batoo píše:Z tveho tonu citim mirne nasrani :D
I v tomhle se mylis. Je to jen prekvapeni, takovy projev hlouposti/naivity bych od tebe necekal ... ale tak asi jsem te spatne odhadl.

Tvoje prekvapeni je asi takoveho stylu, jako kdyz nekdo vyjde v lete ve stredni Evrope na zahradku a s prekvapenim konstatuje neco ve smyslu "hmm, tak dnes zase nesnezilo".

Az te opravdu bude zajimat to, proc tu je takove male zastoupeni vlastniku aut s CR, zkus najit odpovedi na to, co jsem napsal v minulem prispevku.

PS: www.google.com ;)

Napsal: 02 pro 2011, 00:55
od L
Tak u mne je to všehochuť:
Passat B5 face- 2,5 V6 TDi, 203 PS
Audi A6, 1,8T, 150 PS
Subaru Impreza WRX STi, 337 PS
A to nejlepší na konec: Peugeot 405 1,9 TD, 90 PS- tohle auto mám úplně nejradši, je to otloukánek bez jakékoli péče a jenom jezdí a jezdí a jezdí. Koupil jsem ho před 4 lety za 900 Eur a krom nafty a oleje po mně vůbec nic nechce :)

Napsal: 02 pro 2011, 06:02
od batoo
To mas dobre rozpeti modelu ale verim , ze stare TD nebo D je drzak:)
Jezdis s tim na naftu a nebo na alternativu?