elektrický ohrev 220V pre TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Vlado742 píše:http://shop.markomt.sk/scripts/zbozi.php?KID=62

VYrobit k tomu niejaku kfrabičku do ktorej by sa toto vlozilo a vlozit to medzi hadice.
To by zrejme nebolo také jednoduché , prečo, to je horeuvedené. Napriek tomu vďaka za typ. Teraz to vyzerá tak, že najjednoduchším a najlacnejším riešením by bolo namontovať vykurovacie teliesko rovno do bloku motora.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

senioring1 píše:
Vlado742 píše:http://shop.markomt.sk/scripts/zbozi.php?KID=62

VYrobit k tomu niejaku kfrabičku do ktorej by sa toto vlozilo a vlozit to medzi hadice.
To by zrejme nebolo také jednoduché , prečo, to je horeuvedené. Napriek tomu vďaka za typ. Teraz to vyzerá tak, že najjednoduchším a najlacnejším riešením by bolo namontovať vykurovacie teliesko rovno do bloku motora.
suhlasim, ja by som namontoval nejaky odpor vykonovy na blok motora, je to sucha a bezpecna cesta, podla mna by stacilo nejakych 50W a uz by to malo predohriat motor, vsak potrebujeme zohriat blok a nie vodu v chladici

mozno by sa dal aj nalepit niekde akurat by som to poistil nejakou paskou aby ked to nahodou odpadne cosi nesposobilo, ale skrutka by bola iste spolahliva
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

hmm zaujimalo by va ako kde sa to namontuje a ako tam dojde k curkulacii vody hmm
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10362
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

A nebylo by lepší a bezpečnější namontovat do auta bufíka s elektrickým čerpadlem na podávání vody? Má to Sharan, Transporter, Touran a jiné vozy.

Je to origo díl, z hlediska bezpečnosti nesrovnatelně vhodnější a netřeba žádný zdroj elektřiny (krom baterky v autě ;-)).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
dibarbora
Přispěvovatel
Příspěvky: 497
Registrován: 24 zář 2009, 12:12
Odpovědi: 0

Příspěvek od dibarbora »

Ten ohrievac z aukra by si mohol pouzit. Urceny je sice na hadice do kurenia, ale pri troche snahy by to islo aplikovať aj na motor, urobit napr. Bypass okolo cerpadla so spatnou klapkou aby to neznizovalo vykon cerpadla pri behu motora. Tam by si vykuroval v podstate cely motor mimo chladica, kedze termostat by v tomto pripade fungoval.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 9269
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

já mám v sharanu origo topné těleso vzadu pod turbem místo mrazovky.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

ti mrazovu poistku ci co to je kde najdem?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

chlapi, dělall jsem to teď na MB Viano a na Passata a je to supr věc. Krásně to hřeje. Dlouho jsem nad tím špekuloval a výsledek byly dvě firmy, u nás Normans (Brno) a pak jsem ještě našel švédskou firmu Calix. Nakonec jsem to vše vzal od Calixu, protože jsem si říkal, že to bude vymakané a nespletl jsem se. Nádherné kvalitní zpracování, žádný šmejd, a všechno jak má být. Buď je to těleso do hadice, nebo do mrazové zátky bloku. Jinak jedno auto včetně všech kabelů atd asi 4tkc
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

TomasH píše:chlapi, dělall jsem to teď na MB Viano a na Passata a je to supr věc. Krásně to hřeje. Dlouho jsem nad tím špekuloval a výsledek byly dvě firmy, u nás Normans (Brno) a pak jsem ještě našel švédskou firmu Calix. Nakonec jsem to vše vzal od Calixu, protože jsem si říkal, že to bude vymakané a nespletl jsem se. Nádherné kvalitní zpracování, žádný šmejd, a všechno jak má být. Buď je to těleso do hadice, nebo do mrazové zátky bloku. Jinak jedno auto včetně všech kabelů atd asi 4tkc
nemas link n atu firmu?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

jjuriss píše:hmm zaujimalo by va ako kde sa to namontuje a ako tam dojde k curkulacii vody hmm
to je fuk kam to das, kde sa bude dat...

blok motora je tepelne vodivy a o vodu sa nestaraj, ked bude teply blok bude tepla aj voda

ak pouzijes oddelovaci bezpecnostny transformator 230/24V 100W tak riesenie vyjde na 300KC/10E.......

netreba ziadne istenie tych 50W to akurat tak stemperuje ale nic viac netreba

nemusis mat motor zohriaty na 90stupnov, staci na +10


ak mas zakrytovany motor plastami urob skusku: daj do motora 100W ziarovku blizko motora aspon na dve hodiny a uvidis rozdiel...to tie plasty aby vsetko teplo hned nezmizlo von

najlepsie cervenu infra ziarovku a namier ju na blok motora, ta co sa pouziva na chrbticu na vyhrievanie
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
TomasH
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 08 úno 2006, 22:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Břeclav

Příspěvek od TomasH »

jjuriss píše:
TomasH píše:chlapi, dělall jsem to teď na MB Viano a na Passata a je to supr věc. Krásně to hřeje. Dlouho jsem nad tím špekuloval a výsledek byly dvě firmy, u nás Normans (Brno) a pak jsem ještě našel švédskou firmu Calix. Nakonec jsem to vše vzal od Calixu, protože jsem si říkal, že to bude vymakané a nespletl jsem se. Nádherné kvalitní zpracování, žádný šmejd, a všechno jak má být. Buď je to těleso do hadice, nebo do mrazové zátky bloku. Jinak jedno auto včetně všech kabelů atd asi 4tkc
nemas link n atu firmu?
Výběr potřebného vybavení je na http://www.calix.se/consumer/soka.asp a objednávka a domluvení lze na mailu milan.pesek@nordexagentur.cz
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

TomasH píše:chlapi, dělall jsem to teď na MB Viano a na Passata a je to supr věc. Krásně to hřeje. Dlouho jsem nad tím špekuloval a výsledek byly dvě firmy, u nás Normans (Brno) a pak jsem ještě našel švédskou firmu Calix. Nakonec jsem to vše vzal od Calixu, protože jsem si říkal, že to bude vymakané a nespletl jsem se. Nádherné kvalitní zpracování, žádný šmejd, a všechno jak má být. Buď je to těleso do hadice, nebo do mrazové zátky bloku. Jinak jedno auto včetně všech kabelů atd asi 4tkc
Nenapísal si aký systém ste použili. Do hadíc, alebo do bloku. Malo to auto climatronik?
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
Uživatelský avatar
milansilvia
Přispěvovatel
Příspěvky: 597
Registrován: 26 lis 2008, 16:23
Odpovědi: 0
Bydliště: Košice

Příspěvek od milansilvia »

A nie je jednoduchšie riešenie prerobiť predohrev na časový spínač ?
VW GOLF 4 1,9 TDI AHF 81 KW EGR OFF zatiaľ séria
SEAT TOLEDO 1L, AFN 81KW, EGR OFF, KAT OFF
senioring1
Přispěvovatel
Příspěvky: 987
Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od senioring1 »

Časový spínač je jednoduchá záležitosť. Dá sa kúpiť ako adapter do zásuvky. Pozrel so schema zapojenia Calix a tam sa mi zdá , že je to zapojené do okruhu ohrevu olejového filtra. Napriek tomu som nepochopil načo je odbočka z ohrievacieho telesa.
ThomasH - ako ste to zapojili?
To čo som považoval za odbočku je zrejme prívod elektriny.
Naposledy upravil(a) senioring1 dne 06 pro 2011, 18:27, celkem upraveno 1 x.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

TomasH píše:
jjuriss píše:
TomasH píše:chlapi, dělall jsem to teď na MB Viano a na Passata a je to supr věc. Krásně to hřeje. Dlouho jsem nad tím špekuloval a výsledek byly dvě firmy, u nás Normans (Brno) a pak jsem ještě našel švédskou firmu Calix. Nakonec jsem to vše vzal od Calixu, protože jsem si říkal, že to bude vymakané a nespletl jsem se. Nádherné kvalitní zpracování, žádný šmejd, a všechno jak má být. Buď je to těleso do hadice, nebo do mrazové zátky bloku. Jinak jedno auto včetně všech kabelů atd asi 4tkc
nemas link n atu firmu?
Výběr potřebného vybavení je na http://www.calix.se/consumer/soka.asp a objednávka a domluvení lze na mailu milan.pesek@nordexagentur.cz
a ty si si zobral to topne teleso do bloku motora alebo ten prietokovy ohrievac? lebo ja som ta nasiel len tie pretokace
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“