To by zrejme nebolo také jednoduché , prečo, to je horeuvedené. Napriek tomu vďaka za typ. Teraz to vyzerá tak, že najjednoduchším a najlacnejším riešením by bolo namontovať vykurovacie teliesko rovno do bloku motora.Vlado742 píše:http://shop.markomt.sk/scripts/zbozi.php?KID=62
VYrobit k tomu niejaku kfrabičku do ktorej by sa toto vlozilo a vlozit to medzi hadice.
elektrický ohrev 220V pre TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
suhlasim, ja by som namontoval nejaky odpor vykonovy na blok motora, je to sucha a bezpecna cesta, podla mna by stacilo nejakych 50W a uz by to malo predohriat motor, vsak potrebujeme zohriat blok a nie vodu v chladicisenioring1 píše:To by zrejme nebolo také jednoduché , prečo, to je horeuvedené. Napriek tomu vďaka za typ. Teraz to vyzerá tak, že najjednoduchším a najlacnejším riešením by bolo namontovať vykurovacie teliesko rovno do bloku motora.Vlado742 píše:http://shop.markomt.sk/scripts/zbozi.php?KID=62
VYrobit k tomu niejaku kfrabičku do ktorej by sa toto vlozilo a vlozit to medzi hadice.
mozno by sa dal aj nalepit niekde akurat by som to poistil nejakou paskou aby ked to nahodou odpadne cosi nesposobilo, ale skrutka by bola iste spolahliva
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
A nebylo by lepší a bezpečnější namontovat do auta bufíka s elektrickým čerpadlem na podávání vody? Má to Sharan, Transporter, Touran a jiné vozy.
Je to origo díl, z hlediska bezpečnosti nesrovnatelně vhodnější a netřeba žádný zdroj elektřiny (krom baterky v autě
).
Je to origo díl, z hlediska bezpečnosti nesrovnatelně vhodnější a netřeba žádný zdroj elektřiny (krom baterky v autě
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
RENAULT Kadjar 1,33TCe 117kW automat (*2019)
Ten ohrievac z aukra by si mohol pouzit. Urceny je sice na hadice do kurenia, ale pri troche snahy by to islo aplikovať aj na motor, urobit napr. Bypass okolo cerpadla so spatnou klapkou aby to neznizovalo vykon cerpadla pri behu motora. Tam by si vykuroval v podstate cely motor mimo chladica, kedze termostat by v tomto pripade fungoval.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
chlapi, dělall jsem to teď na MB Viano a na Passata a je to supr věc. Krásně to hřeje. Dlouho jsem nad tím špekuloval a výsledek byly dvě firmy, u nás Normans (Brno) a pak jsem ještě našel švédskou firmu Calix. Nakonec jsem to vše vzal od Calixu, protože jsem si říkal, že to bude vymakané a nespletl jsem se. Nádherné kvalitní zpracování, žádný šmejd, a všechno jak má být. Buď je to těleso do hadice, nebo do mrazové zátky bloku. Jinak jedno auto včetně všech kabelů atd asi 4tkc
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
nemas link n atu firmu?TomasH píše:chlapi, dělall jsem to teď na MB Viano a na Passata a je to supr věc. Krásně to hřeje. Dlouho jsem nad tím špekuloval a výsledek byly dvě firmy, u nás Normans (Brno) a pak jsem ještě našel švédskou firmu Calix. Nakonec jsem to vše vzal od Calixu, protože jsem si říkal, že to bude vymakané a nespletl jsem se. Nádherné kvalitní zpracování, žádný šmejd, a všechno jak má být. Buď je to těleso do hadice, nebo do mrazové zátky bloku. Jinak jedno auto včetně všech kabelů atd asi 4tkc
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
to je fuk kam to das, kde sa bude dat...jjuriss píše:hmm zaujimalo by va ako kde sa to namontuje a ako tam dojde k curkulacii vody hmm
blok motora je tepelne vodivy a o vodu sa nestaraj, ked bude teply blok bude tepla aj voda
ak pouzijes oddelovaci bezpecnostny transformator 230/24V 100W tak riesenie vyjde na 300KC/10E.......
netreba ziadne istenie tych 50W to akurat tak stemperuje ale nic viac netreba
nemusis mat motor zohriaty na 90stupnov, staci na +10
ak mas zakrytovany motor plastami urob skusku: daj do motora 100W ziarovku blizko motora aspon na dve hodiny a uvidis rozdiel...to tie plasty aby vsetko teplo hned nezmizlo von
najlepsie cervenu infra ziarovku a namier ju na blok motora, ta co sa pouziva na chrbticu na vyhrievanie
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Výběr potřebného vybavení je na http://www.calix.se/consumer/soka.asp a objednávka a domluvení lze na mailu milan.pesek@nordexagentur.czjjuriss píše:nemas link n atu firmu?TomasH píše:chlapi, dělall jsem to teď na MB Viano a na Passata a je to supr věc. Krásně to hřeje. Dlouho jsem nad tím špekuloval a výsledek byly dvě firmy, u nás Normans (Brno) a pak jsem ještě našel švédskou firmu Calix. Nakonec jsem to vše vzal od Calixu, protože jsem si říkal, že to bude vymakané a nespletl jsem se. Nádherné kvalitní zpracování, žádný šmejd, a všechno jak má být. Buď je to těleso do hadice, nebo do mrazové zátky bloku. Jinak jedno auto včetně všech kabelů atd asi 4tkc
VW Passat B5,5 AVF, PD 96kW
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Nenapísal si aký systém ste použili. Do hadíc, alebo do bloku. Malo to auto climatronik?TomasH píše:chlapi, dělall jsem to teď na MB Viano a na Passata a je to supr věc. Krásně to hřeje. Dlouho jsem nad tím špekuloval a výsledek byly dvě firmy, u nás Normans (Brno) a pak jsem ještě našel švédskou firmu Calix. Nakonec jsem to vše vzal od Calixu, protože jsem si říkal, že to bude vymakané a nespletl jsem se. Nádherné kvalitní zpracování, žádný šmejd, a všechno jak má být. Buď je to těleso do hadice, nebo do mrazové zátky bloku. Jinak jedno auto včetně všech kabelů atd asi 4tkc
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
- milansilvia
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 597
- Registrován: 26 lis 2008, 16:23
- Bydliště: Košice
-
senioring1
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 987
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
Časový spínač je jednoduchá záležitosť. Dá sa kúpiť ako adapter do zásuvky. Pozrel so schema zapojenia Calix a tam sa mi zdá , že je to zapojené do okruhu ohrevu olejového filtra. Napriek tomu som nepochopil načo je odbočka z ohrievacieho telesa.
ThomasH - ako ste to zapojili?
To čo som považoval za odbočku je zrejme prívod elektriny.
ThomasH - ako ste to zapojili?
To čo som považoval za odbočku je zrejme prívod elektriny.
Naposledy upravil(a) senioring1 dne 06 pro 2011, 18:27, celkem upraveno 1 x.
A3/TDI AGR 66kw/r 1998/EGR OFF .Návšteva servisu je posledný zúfalý pokus o spojazdnenie auta.
a ty si si zobral to topne teleso do bloku motora alebo ten prietokovy ohrievac? lebo ja som ta nasiel len tie pretokaceTomasH píše:Výběr potřebného vybavení je na http://www.calix.se/consumer/soka.asp a objednávka a domluvení lze na mailu milan.pesek@nordexagentur.czjjuriss píše:nemas link n atu firmu?TomasH píše:chlapi, dělall jsem to teď na MB Viano a na Passata a je to supr věc. Krásně to hřeje. Dlouho jsem nad tím špekuloval a výsledek byly dvě firmy, u nás Normans (Brno) a pak jsem ještě našel švédskou firmu Calix. Nakonec jsem to vše vzal od Calixu, protože jsem si říkal, že to bude vymakané a nespletl jsem se. Nádherné kvalitní zpracování, žádný šmejd, a všechno jak má být. Buď je to těleso do hadice, nebo do mrazové zátky bloku. Jinak jedno auto včetně všech kabelů atd asi 4tkc
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km