svítí ABS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

.
nejsou
shvellan
Přispěvovatel
Příspěvky: 256
Registrován: 06 črc 2009, 11:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od shvellan »

Mně to blblo na OI a tam to dělala pojistka zkorodované kontakty zkus postříkat kontakty kontakt sprejem i zásuvku co jde do modulu ABS a uvidíš... ;)
Octavia 1,9TDi 81kW
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

takze..

1) vymeneny vsechny pojistky (jak uvnitr, tak u baterky)
2) sundal jsem kotouc,plech a vycistil to kompletne, vytahl znova to nove cidlo, co stejne nejde, vysal vsechny diry vysvacem a zandal zpet a stejne nejde.

co jsem si vsiml, tak to nove cidlo co tam uz asi 14 dni je ma na sobe zarez. ve spodni casti, tak do poloviny. proste se tam uvnitr necim ten zarez udelal. to stare, ktere jsem vyndaval, kdyz to zaclo svitit ho melo taky.

to ma byt nebo ne?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20583
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

asi je orezlej věnec na ABS, jak jsi tam bal nový čidlo a kolo se otočilo, zkurvilo to nový čidlo, tak jsem to už řešil
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

aha a co s tim? lozisko tam je pomerne nove (FAG), asi 8 tis km... musi se tedy sundat lozisko a nejak to tam odrezit?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20583
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

já myslím že stačí vyhodit čidlo, do díry strčit třeba šroubovák nebo nějakej malej ocelovej kartáček co je třeba na čištění stříkací pistole, tořit kolem a trochu ten věnec "orajblovat" od rezi, když tam dáš nový čidlo, nesmí o nic chytat nebo půjde taky hned do kytek

jednou jsem to řešil na autě co dlouho stálo, věnce "nabobtnaly" rzí a pak to zkurvilo čidlo...
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

ok, tak to jeste nejak zkusim teda... diky.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20583
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

zkus na čidle změřit odpor mezi piny, nesmí být probitý
když točíš nábojem, hodnota na multimetru se musí měnit
Dr.Easy
Přispěvovatel
Příspěvky: 260
Registrován: 15 lis 2009, 10:49
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dr.Easy »

jak s tím mám otáčet,když mám kolo sundany? :-D ono to jde docela těžko... :) a odpor měřit,když tam je ten stekr zapojenej nebo ne? nedokážu si jinak představit, že by to házelo nějaký hodnoty.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20583
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

ideálně s pomocníkem, ty dáš měřák na piny čidla, pomocník zatočí s druhým kolem a hodnota odporu se musí měnit
jde to i tak že nastartuješ s kvaltem a měříš když se náboj točí
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“