Dekarbonizace motoru

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Dle me VIF karbon nevycisti , viz. Milosuv test se zhavkama a karbonem. Tusim, ze to slo dolu samo pouze Castrol TDA a acetonem?
Nekde to tu je, tak to prostuduj, VIF spise zabrani usade.

Mne se na vstriky osvedcilo toto:
TEC-2000 Čistič palivové soust. DIESEL 375ml

Corsa TDckova 1.5 mne coudila a klepal trochu jeden vstrik, po vyjezdeni tohohle sajrajtu prestal klepat vstrik.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
ZOkYN
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2009, 19:43

Příspěvek od ZOkYN »

batoo píše:Dle me VIF karbon nevycisti , viz. Milosuv test se zhavkama a karbonem. Tusim, ze to slo dolu samo pouze Castrol TDA a acetonem?
Nekde to tu je, tak to prostuduj, VIF spise zabrani usade.

Mne se na vstriky osvedcilo toto:
TEC-2000 Čistič palivové soust. DIESEL 375ml

Corsa TDckova 1.5 mne coudila a klepal trochu jeden vstrik, po vyjezdeni tohohle sajrajtu prestal klepat vstrik.
Pravidelně při tankování podle ročního období leju do nádrže při tankování 2 víčka VIFu a tankuju tak kolem 500,- Kč. Poté co mi servisák řekl, že je to vstřik, ať tam naleju aditiva na čištění pal. systému, tak jsem do nádrže, kde bylo cca. 10 litrů, vylil celou náplň toho Castrolu TDA, po vyjetí této nádrže jsem natankoval cca. zase 10 litrů a vylil jsem tam celý tohle: http://www.olejspol.cz/zbozi/sonax-cist ... sel-250-ml , od té doby tankuji Diesel Verva a dávám 4x víčko VIFu u každého tankování... najeto cca. 1000 km a změna žádná :-((((
VW Bora 1.9 TDI PD, asz 96 kw + chip
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

Ja leju taky VIF ale popravde ani nepoznam jestli tam je a nebo ne:) na chodu motoru...
A kdyz je tryska hodne naprcla, tak pomuze jen dratenej kartac a trysky ven.
Zkus jeste ten jak jsem psal a prostuduj co psal Milos, dle me nejlepsi budes mit vyndat ty trysky a mechanicky je ocistit ocelakem.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
ZOkYN
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Odpovědi: 0
Registrován: 03 srp 2009, 19:43

Příspěvek od ZOkYN »

batoo píše:Ja leju taky VIF ale popravde ani nepoznam jestli tam je a nebo ne:) na chodu motoru...
A kdyz je tryska hodne naprcla, tak pomuze jen dratenej kartac a trysky ven.
Zkus jeste ten jak jsem psal a prostuduj co psal Milos, dle me nejlepsi budes mit vyndat ty trysky a mechanicky je ocistit ocelakem.
Tak zase tolik se v tom nevyznám... abych si to rozebral a čistil kartáčem... K tomu bych nad sebou potřeboval nějakou kontrolu, která by řekla jak to mám udělat a tak, klidně i za nějakou dobrou flašku :-) Servis si za to řekne velký peníze, protože je to piplačka......
VW Bora 1.9 TDI PD, asz 96 kw + chip
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

I kdyz ty mas vlastne PDcko, tam to bude vetsi jebacka.
Zajed k mechosovi nejakymu tady z fora , kteryho mas pobliz at ti na to jukne.
Napis Ladasovi, mohu jen doporucit.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“