Koupit stočeného Passata - prosím o radu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
ja by som to za tie peniaze kupil asi ved tu sa predávaju také isté auté ale za raz taku cenu ktoré auot má dnes a hlavne diesel pravdivé Km? možno jedno z 1000 lebo každému sa ľahšie predáva auto ktoré ma na tacháči 150 tis ako ked tam svieti 320 tis za tie peniaze podla mna normál ak ho nekupiš ty tak si myslíš že za tie peniaze ho predá do týždňa.
Tož môj názor ale samozrejme treba počítať v prípade poruch y sväčšími investíciami ako u tej fábie.
Tož môj názor ale samozrejme treba počítať v prípade poruch y sväčšími investíciami ako u tej fábie.
BMW 330 ix
- misope
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 537
- Registrován: 28 lis 2011, 12:57
- Bydliště: Partizánske, SK
Odpovědi: 0
predosle auto co som mal bola g3 66kw a mala skutocnych 335 000km, nezrala olej, startovala na brnk, ziadny problem, takze kludne do toho, diler co chodi k nam do firmy ma na passate 470 000km a neboji sa ist na tom ani 1000km od domu, samozrejme napichni to na pc a pozri vsetko co sa da, taktiez si sprav log ako zabera turbo a vaha, a taktiez naprava predna nakolko je viacprvkova , spojku, ci netrase zotrvak...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
já cca 4 roky zpět koupil passata B 5,5 96KW PD sedan HIGHLINE za 90,- najeto měl poctivejch 230tkm za necelé dva roky SEM DO NĚJ 50,- nastrkal aby byl dle obrazu mého top stav a byl sem rád když sem ho dva roky zpět se 264tkm za 150,- prodal! Už bych passata nechtěl ............ stačilo
abych to doplnil- na motor sem krom turba snad ani nesah ale vše ostatní se sra.o a sr.lo, o autě plném podivných zvuku ani nemluvě ....... palubkou ven počínaje...
abych to doplnil- na motor sem krom turba snad ani nesah ale vše ostatní se sra.o a sr.lo, o autě plném podivných zvuku ani nemluvě ....... palubkou ven počínaje...
Naposledy upravil(a) live69 dne 02 led 2012, 17:59, celkem upraveno 1 x.
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 115
- Registrován: 01 bře 2010, 13:46
Odpovědi: 0
Mám Passat Variant 96kw, MY 2001, poctivých 353 tkm. Za 2 roky som na ňom najazdil tak 45tkm, v tej dobe som ale musel riešiť dosť servisu, takže odhadujem, že 300tkm obnáša začiatok druhje vlny veľkého servisu u týchto vozov...ramená prednej nápravy, tlmiče, spojka, brzdy, na motore tandem, rozvody a tesnenie vstrekov. A čo sa kultúry chodu týka, tak diesel už viac nie, interiér je motorovými vibráciami hodne rozhasený. Ale tiež budem musieť auto dojazdiť až na mrtvolu, nestočené je už nepredajné.
při rozumné ceně nevidím problém s prodejí ............. já km nechal těch 264tkm a cca za 14 dní byl pryčhoumik píše:Presne takhle to mam ja s OI TDI.Najeto 365.000 km. Tyhle auta uz jsou neprodejny.
OI TDI PD 4x4 COMBI, 312/260, TT, VB,PP 1043,FMIC,HDS,FMH ,HP-sporting,17 SPIDER,D5WSC-TP5, 193/421 PRODÁNO 
T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.

T5 TRANSPORTER 1,9PD,
CBR 1000RR
ZAJÍMÁM SE O BUDOUCNOST, PROTOŽE V NÍ HODLÁM STRÁVIT ZBYTEK ŽIVOTA.
Za 90 koupil a za dva roky za 150 prodal, podle mě to není špatný, obvykle to bývá naopaklive69 píše:já cca 4 roky zpět koupil passata B 5,5 96KW PD sedan HIGHLINE za 90,- najeto měl poctivejch 230tkm za necelé dva roky SEM DO NĚJ 50,- nastrkal aby byl dle obrazu mého top stav a byl sem rád když sem ho dva roky zpět se 264tkm za 150,- prodal! Už bych passata nechtěl ............ stačilo
abych to doplnil- na motor sem krom turba snad ani nesah ale vše ostatní se sra.o a sr.lo, o autě plném podivných zvuku ani nemluvě ....... palubkou ven počínaje...

Auto s jasnym stavom tachometra je celkom dobry kup aj ked to ma nabehanych 300000km. Pri kupe treba len overit typicke problemy motora a auta ako celku (stav prednej napravy, tlmicov.....). Po kupe treba pocitat, ze auto vypyta nejake peniaze navyse ako kazda jazdenka. Nove auto tiez nejazdi len za cenu paliva, takze casto prevadzkove naklady vychadzaju narovnako. Nakoniec sa patri napisať, ze 10 rocne naftove auto s realnymi 140000km je naivita hrubeho zrna (najdu sa vynimky, ale su zriedkave), kupit si nove auto s priplatkom 20 - 30% na 14 - 15tis km rocne dokazal malokto.
Passat Variant B5 99, AFN 81kW
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
Odpovědi: 0
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
Odpovědi: 0
já taky nevidím problém v kilometrech. Koupil jsem ex taxíka ze španělska, najeto to má určitě minimálně přes 300tis a nemám absolutně problém se spolehlivostí a ani jsem nezaznamenal, že by mi tam něco odcházelo. Mám to 3 roky a měnil jsem spojku, brzdový destičky, silentbloky přední nápravy a jednou mi praskla žárovka
auto v podpisu

auto v podpisu
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW

Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
tak to máš asi rozhasene celé pretože ja v aute ani pomaly necítim že motor beží žiaden vibrácie nič , a zves sa na passate v benzine tak budeš potrebovať taku 2.8 V6 aby si mál aspon trošku pôžitok z jazdy inak je to mrtvola a samozrejme ide o nájazd KM ak jazdíš malo tak spotreba 11L neni problém ak vela tak je prúser a predné ramená ako má passat ma už každá limuzína a dau sa repasovať za pár korún aj kupiť lacné náhrady ktoré za tie peniaze celkom vydržia mám skusenosťSpectre868 píše:Mám Passat Variant 96kw, MY 2001, poctivých 353 tkm. Za 2 roky som na ňom najazdil tak 45tkm, v tej dobe som ale musel riešiť dosť servisu, takže odhadujem, že 300tkm obnáša začiatok druhje vlny veľkého servisu u týchto vozov...ramená prednej nápravy, tlmiče, spojka, brzdy, na motore tandem, rozvody a tesnenie vstrekov. A čo sa kultúry chodu týka, tak diesel už viac nie, interiér je motorovými vibráciami hodne rozhasený. Ale tiež budem musieť auto dojazdiť až na mrtvolu, nestočené je už nepredajné.
BMW 330 ix