Stránka 2 z 5
Napsal: 04 led 2012, 19:20
od octavia.TDI
ted me tak napadlo,kdyz si sezenu commander 1,4,zapisu si snim TMB do panelu a bude potom vse fungovat ok?
Napsal: 04 led 2012, 19:32
od alreadys
Nebude musí se ti přepsat i pin
Napsal: 04 led 2012, 19:50
od Vici
octavia.TDI píše:ted me tak napadlo,kdyz si sezenu commander 1,4,zapisu si snim TMB do panelu a bude potom vse fungovat ok?
není třeba, udělej správně ten normální postup přizpůsobení a není co řešit

plus ten VIN bys tam musel přepsat ručně.. a není to jen přepsat písmenka

nemluvě o tom že se ti stejně nenačte pin a nepojede to
napiš odkud jsi, někdo ti to určitě rád pomůže přizpůsobit

Napsal: 04 led 2012, 20:02
od octavia.TDI
právě sem na to koukal a nejsem si vedom ze bych nekde udelal problem...??
Napsal: 04 led 2012, 20:05
od alreadys
A piny ti sedí jestli jsou správné hlavně u té použité palubky jinak v tom není problém to přizpůsobit
Napsal: 04 led 2012, 20:55
od octavia.TDI
piny sedi,mam je vyctene....
Napsal: 04 led 2012, 21:01
od alreadys
Tak něco děláš špatně jinak to jde hned práce na pár minut ještě se koukni na kodování ty palubky poslední číslo jaký tam máš třeba 4 je pd 2 tdi tak to překoduj podle tvé palubky a pak zkuz přispůsobit jestli není náhodou v tom problém
Napsal: 05 led 2012, 08:34
od jurosdi
Napíš obj.čísla prístrojoviek. Novú aj starú...
Napsal: 05 led 2012, 09:13
od HanZ
1. nezáleží na rv vozidla, ale na tom, co do toho montuješ.
2. jsou možné dvě varianty generace 1,2 a 3 immo do tohohle auta, těžko říct, co tam máš za instalaci. Dej šíslo původních budíků, oba typy se dělají jinak.
3. nelze kombimovat ECU motoru s budíky s rozdílnou generací immo.
4. immo v motoru nesmí být vyřazeno.
5. elektroinstalace musí být v pořádku.
6.
7.
8.
9...
Napsal: 05 led 2012, 09:54
od váha
jináč samozřejmě to jde dopsat "data" ručně,ale neni to zas tak jednoduché a já nebo ten kdo to umí ti to rozhodně neřekne jak
Napsal: 05 led 2012, 09:57
od octavia.TDI
HanZ píše:1. nezáleží na rv vozidla, ale na tom, co do toho montuješ.
2. jsou možné dvě varianty generace 1,2 a 3 immo do tohohle auta, těžko říct, co tam máš za instalaci. Dej šíslo původních budíků, oba typy se dělají jinak.
3. nelze kombimovat ECU motoru s budíky s rozdílnou generací immo.
4. immo v motoru nesmí být vyřazeno.
5. elektroinstalace musí být v pořádku.
6.
7.
8.
9...
bylo v tom tohle 1U0920811J a davam tam tohle 1U0920811F
el. instal je vporadku urcite.
jak poznam ze je v motoru immo off?
Napsal: 05 led 2012, 09:58
od Vici
pokud je imo off tak ti to nastartuje s jakýmikoliv budíky a klíči, bych tipnul

Napsal: 05 led 2012, 09:58
od octavia.TDI
ted me jeste napadlo kdyz si vyctu eeprom starejch a nahraju ji do novejch ??
Napsal: 05 led 2012, 10:00
od octavia.TDI
Vici píše:pokud je imo off tak ti to nastartuje s jakýmikoliv budíky a klíči, bych tipnul

tak to bych taky rek

v tom pripade by mi nesvitil immo stema novejma budikama.
Napsal: 05 led 2012, 11:35
od Bugs.Bunny
octavia.TDI píše:Vici píše:pokud je imo off tak ti to nastartuje s jakýmikoliv budíky a klíči, bych tipnul

tak to bych taky rek

v tom pripade by mi nesvitil immo stema novejma budikama.
Pokud bude v ECU immo off tak to na budíkách blikat bude, ale nastartuješ to i bez budíků.