Skoda felicia 1.9 D - cvakanie
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kdyby se zadírala a klepala tryska, to by byl jiný rachot a motor by vynechával a kouřil..Jestli je dobře nastaven předvstřik, mohl bys nám sdělit, zda se to stalo postupně, nebo jsi to tak koupil, protože se mi stalo, že někdo namontoval do motoru nevhodné trysky s velkým vstřikovacím tlakem a motor byl hlučný..Patrně máš čerpadlo Bosch , takže jeho spolehlivost je pravděpodobná..Zkusil bych mu ubrat, až začne bíle pokuřovat, zda se zjemní chod, či ne..
nepropadat panice...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co sem se díval na tube tak má lucas čerpadlo, a taky to vidím že jsou blbě rozvody ten motor musí jen syčet, někdo to ale tak dělá že mu po rozvodech přidá je sice traktorový zvuk ale lépe startuje hlavně za tepla,jericho-3 píše:Kdyby se zadírala a klepala tryska, to by byl jiný rachot a motor by vynechával a kouřil..Jestli je dobře nastaven předvstřik, mohl bys nám sdělit, zda se to stalo postupně, nebo jsi to tak koupil, protože se mi stalo, že někdo namontoval do motoru nevhodné trysky s velkým vstřikovacím tlakem a motor byl hlučný..Patrně máš čerpadlo Bosch , takže jeho spolehlivost je pravděpodobná..Zkusil bych mu ubrat, až začne bíle pokuřovat, zda se zjemní chod, či ne..
-
Driver_1.9D
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 237
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
Driver_1.9D
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 237
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
nastaval som aj ten "zatezak" a nepomohlo ani to. JEDNODUCHO POVEDANE: aj ked mam najmensi predvstrek na cerpadle alebo na "zatezaku" tak ten motor ide ako traktor aj ked je dobre zohriaty motor
a ked je dobre zohriaty motor tak vtedy pocut najviac to cvakanie a ako pisal slovacek. milos pred vymenou rozvodou ked sa zohrial motor tak naozaj len sycel ( tu je video pred vymenou rozvodou: http://www.youtube.com/watch?v=ZYki7MN5 ... AAAAAAAFAA) a mal krasny zvuk oproti tomuto. tieto problemy nastali po vymene rozvodov
a ked je dobre zohriaty motor tak vtedy pocut najviac to cvakanie a ako pisal slovacek. milos pred vymenou rozvodou ked sa zohrial motor tak naozaj len sycel ( tu je video pred vymenou rozvodou: http://www.youtube.com/watch?v=ZYki7MN5 ... AAAAAAAFAA) a mal krasny zvuk oproti tomuto. tieto problemy nastali po vymene rozvodov-
Driver_1.9D
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 237
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
-
Driver_1.9D
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 237
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Tak je neco špatně nebo KO, 150 to musí dát v pohodě. Asi mas KO ventil na předvstřik, propouští je velkej předvstřik a motor nemá výkon. Pokud je ryska na setrvaku ve středu okýnka a kolík v čerpadle jde lehce vyndat a zandat a motor de po spustení tvrdě , tak je to čerpadlem, konkretně tím ventilem.Driver_1.9D píše:najazdene podla tacho cca 248 000 km a 160 som neskusal ale mam pocit ze by to bol dost velky problem. len tak tak sa mi podarilo 130 a plyn skoro na podlahe a bola to dlha rovinkaZdeněk M píše: Kolik to ma najeto, jestli ti to na rovine udelá v poho 160Km/h tak je to dobrý a nerej dotoho.
-
Driver_1.9D
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 237
- Registrován: 02 led 2012, 22:36
>Zdenek
ten kolik ja nemam tak to neviem skontrolovat a myslis zeby sa ten ventil mohol dodrbat hned po vymene rozvodov?
>>>> slovacek.milos<<<<
ja nemam VAG tak tie hodnoty ti neviem povedat. ja som to nastavoval podla ucha. keby sam dal ten zatezak mimo tolerancne pole napriklad do krajnej polohy tak sytic by sa hned po 2 sekunadch vypol a ja nastavil som ho kusok za stred po smeru hodinovych ruciciek tak aby po startu sytic udrzal dlhsie vyssie volnobezne otacky tak ako to ma byt
ten kolik ja nemam tak to neviem skontrolovat a myslis zeby sa ten ventil mohol dodrbat hned po vymene rozvodov?
>>>> slovacek.milos<<<<
ja nemam VAG tak tie hodnoty ti neviem povedat. ja som to nastavoval podla ucha. keby sam dal ten zatezak mimo tolerancne pole napriklad do krajnej polohy tak sytic by sa hned po 2 sekunadch vypol a ja nastavil som ho kusok za stred po smeru hodinovych ruciciek tak aby po startu sytic udrzal dlhsie vyssie volnobezne otacky tak ako to ma byt