zarachtání při doběhu- 6q
Moderátoři: šulda, Moderátoři
po nějakým nájezdu zpravidla 150 tis km rachtá 90% 6Q skříní i s novým setrvákem. Sachsy i LUKy- ty někdy i na volnoběh. Je to ve skříni.. Jestli nehučí a neječí při brzdění motorem nebo lehkým zatížení, tak to neřeš.. Mě taky rachtá měla najeto 130 když jsem jí montoval, mám na ní dalších 100 a rachtá celou dobu, setrvák davanej novej Sachs..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
mě teď začala rachat nějak víc. Dělalo to už před třemi lety když jsem dal setrvák nový, asi měsíc zpět se to ozývá o něco víc. Ale neřeším, na volnoběh v pohodě, za jízdy taky..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
- Nováček
- Příspěvky: 18
- Registrován: 06 říj 2009, 08:43
- Bydliště: Brno
Já bych sem taky přidal moji zkušenost Na Golfu IV PD ARL se mi sesmekávala hadice zd IC do sání. Vždycky, než jsem dojel nějam na kraj a nasadil to zpátky, nebo nějak pořešil, motor hodně škubal, kouřil a klepal, to je jasný proč. Hadice se spravila, vyčistilo se sání, všechno těsní. Ale po vypnutí motoru na neutrál bez sešláplé spojky to hodně zaklepe (cca 4x). Chcípací klapka funguje. Jo a po městě tam docela často nejde napoprve dát 1ka. Je možný, že jak to párkrát škubalo, bez té hadice od IC, že se odrovnala dvouhmota? Nebo mohlo odejít něco jinýho?