Stránka 2 z 2
Napsal: 22 led 2012, 11:46
od Biimbo
po nějakým nájezdu zpravidla 150 tis km rachtá 90% 6Q skříní i s novým setrvákem. Sachsy i LUKy- ty někdy i na volnoběh. Je to ve skříni.. Jestli nehučí a neječí při brzdění motorem nebo lehkým zatížení, tak to neřeš.. Mě taky rachtá měla najeto 130 když jsem jí montoval, mám na ní dalších 100 a rachtá celou dobu, setrvák davanej novej Sachs..
Napsal: 22 led 2012, 18:30
od petya
Tedy jsem rád, že nejsem s touto zkušeností sám. Sice mě mrzí, že sem se měnil s dvouhmotou, alespoň došlo na prevenci a vyměnila se i gufera převodovky a olej. Asi se pomalu začnu rozhlížet po slušně jeté převodovce do zálohy
Napsal: 13 kvě 2012, 11:15
od octaviask
kua chlapi si nerobte srandu

moja 6q ma 200t a tiez rachtá....uz idem kupit novy zotrvák. Čo to tam rachtá?????? dame opravit predsa.
Napsal: 13 kvě 2012, 13:31
od Biimbo
mě teď začala rachat nějak víc. Dělalo to už před třemi lety když jsem dal setrvák nový, asi měsíc zpět se to ozývá o něco víc. Ale neřeším, na volnoběh v pohodě, za jízdy taky..
Napsal: 13 kvě 2012, 18:57
od octaviask
Takže finálne čo naliat do 6q prevodovky?
priručka kaže: 75W90 G51
Na fore som našiel že olej: G 052 171 A2 / coz je SAE 70W-75
tak co?

Napsal: 21 kvě 2012, 20:23
od Mr.Dawid007
Já bych sem taky přidal moji zkušenost Na Golfu IV PD ARL se mi sesmekávala hadice zd IC do sání. Vždycky, než jsem dojel nějam na kraj a nasadil to zpátky, nebo nějak pořešil, motor hodně škubal, kouřil a klepal, to je jasný proč. Hadice se spravila, vyčistilo se sání, všechno těsní. Ale po vypnutí motoru na neutrál bez sešláplé spojky to hodně zaklepe (cca 4x). Chcípací klapka funguje. Jo a po městě tam docela často nejde napoprve dát 1ka. Je možný, že jak to párkrát škubalo, bez té hadice od IC, že se odrovnala dvouhmota? Nebo mohlo odejít něco jinýho?