Ja myslim ze cim nizsi teplota tim lepsi horeni smesi a tim padem vyssi teplota smer vejfuck , ne?
Defakto to je snad princip IC, aby chladil vzduch a ten lepe horel.
Jak mi na atmosfere upadla trubka od sani a tahlo to teplej tak to vubec nejelo
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
&neviem ci lepsie horenie zmesi ale cim chladnejsi vzduch tym viac sa ho vojde do valcov. Chladnejsi vzduch ma mensi objem ako teply.
Ale to uz je trosku OFF topic poprosim k veci kde kupim tesnenie goetze na moj motor
Popripade Victor Reinz alebo Elring spravim s tym velku chybu?
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Nechcem tam davt chujovinu, lebo nebude sa mi to chcet rozoberat znova po par km.
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw
Možná se mnou nebudete souhlasit. Ale hlavu vždy po prvních cca 5 tis. lehce přetáhnu. Někdy byste se divili jak se dokážou nové šrouby povolit. Od té doby co to dělám se mi nestalo , že by fouklo. Dříve sem tam jo.
Vždyť jsem říkal, že mnozí nebudete souhlasit. Psal jsem to jako osobní zkušenost. Hlavně jsem se nepřišel hádat, hledat kde to nejde a přesvědčovat pány tvorstva, že dělám jenom MB.
Dnes je doba ina technika pokrocila. A na niektorych motoroch to proste nejde ako napr. u BKD/AZV a pod, kde by si musel mechanicky rozobrat vahadla aby si sa dostal k srubam co drzia hlavu valcov.
Alberte je to tak, když píšou nepřetahovat/jako už většinou/ tak mají pravdu..A když jsou třeba dát nové šrouby, tak dát nové šrouby..Pak se nic nepovolí...
Ten moj mechanik to dotahoval a neviem ci dal nove sroby mozno preto to fuklo. Radsej si to tentokrat chcem urobit sam
Fiat Bravo 1,9JTD GT- velky IC,vyfuk,Turbo I.H.I RHF5 1,1-1,5 Bar, 235 dvojhmota+ kovokeramika,Vacsie kotuce v predu v zadu, soft BH motor 160ps 360Nm
Fiat Bravo II 2007 1,9 JTDM 88 KW+Sharkan Chip. BMW E91 2012 325D 150Kw