Stránka 2 z 2

Napsal: 27 led 2012, 19:44
od pavel9270
ked sa minie aditivum , vyrobca auta predpoklada vymenu fapu.......
cize doliat aditivum , podla vin sa 2 druhy...
1.potvrdit vymenu fap u , alebo jednotku aditivacie ...co ti diag ukaze..../ nepamatam presne / je to pri rucnom spusteny aditivacie / nespustaj pokial nemas teply motor , toci to hned 4000ot a dost dlho / ....ulozit a odp0ojit diag....



Mýliš si aditiváciu s regeneráciou.

Napsal: 27 led 2012, 21:40
od waffen
pavel9270 píše:Choď sa previezť, ak nebudú žiadne hlášky na displeji a ani v čítaní závad v motore a poč. aditivovana tak nemusíš nič riešiť. Ten reset sa robí pri naliatí celej dávky eolisu a výmene FAP. Ti tam máš iba 32g a dolial si iba liter takže v poho.
tych 32 tam je jak auto doslo,, v rj motora ich dokazem menit na rôzne hodnoty.len otauka je ci treba a aké.. pôjdem to prebehnut a uvidím teda.

Napsal: 29 led 2012, 11:57
od vladosr
RJ aditivacie ma nastarost regeneraciu fap u .aspon som o tom stale presvedceny......snazil som sa ho len naviest, kde to najde , nie aby ju spustal .....
pokial hlasenie hladiny nevymaze , tak sa mu reg nespusti , aj ked bude mat plnu nadrzku....
dodrzat postup , inac pridu dalsie hlasky ....zaneseny filter....
neviem to presne popisat robit to uz rutine , nabuduce si spravym screnn plochy....viac sa mi paci vkladat sacky , ako to dolievat....