Klekla mi O II RS / náhlá smrt

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

nebulus píše:Mňa teda ani vo sne nenapadlo že sa bude chodiť nakupovať a tankovať do Rakúska, lebo je to lacnejšie ako v SR. Dokonca aj nehnuteľnosti sa tam oplatia kupovať. A to sú platy u nich niekoľkonásobne vyššie. Fakt to tam chudáci musia mať ťažké (LOL)
A to jsme v roku 68 na tom byli lépe jak oni no a jak je to dnes , škoda mluvit.
No ale to je mimo dané téma takže promiň za (offtopic)
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Aby sme sa vrátili k téme, viem že sa dá zistiť v tomto prípade, ak sa odpoja jednotlivé vstreky, a keď sa odpojí ten pokazený vstrek, auto naštartuje, čiže sa dá určiť, ktorý vstrek je vadný.
Dá sa to zistiť aj niekde na ceste? Dá sa dostať ku konektorom od vstrekov iba daním dole toho krytu motora? Alebo treba dať dole aj víko ventilov? Ako je to tam riešené?
Bobanius
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 02 dub 2009, 11:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Někde na Valašsku

Příspěvek od Bobanius »

Vím že toto se může stát každému autu ale asi zlaté rotačky. No ale co koupit když budu chtít něco nového /nic netrvá věčně ani rotačka./A ta poruchovost u OII mě trochu děsí.
OI 1.9 Tdi 66Kw ALH, Sprint 764, Jednohmota od Ladase, stříbrné combi, 4 x Brembo max , desky textar, puky TT , Trippling , Egr-Off.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20105
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Milosss píše:Aby sme sa vrátili k téme, viem že sa dá zistiť v tomto prípade, ak sa odpoja jednotlivé vstreky, a keď sa odpojí ten pokazený vstrek, auto naštartuje, čiže sa dá určiť, ktorý vstrek je vadný.
Dá sa to zistiť aj niekde na ceste? Dá sa dostať ku konektorom od vstrekov iba daním dole toho krytu motora? Alebo treba dať dole aj víko ventilov? Ako je to tam riešené?
Musel bys sundat víko ventilů, ale je to nesmysl to kuchat na silinici ( aálnici )
stejně tam s tím nic nevymyslíš...
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Jasne to mi je jasné, myslel som si to, že je to zbytočnosť tak či tak, len to pre prípad vedieť.
pala
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Registrován: 18 pro 2009, 08:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od pala »

Jeden kuriózny prípad, chlapíkovi kľakol Passat 125kw na diaľnici pri Plzni, zotrvačnosťou došiel našťastie na blízke odpočívadlo. Priateľ mechanik na telefón, dole víko, postupne odpájal konektory na vstrekoch, naštartoval na tri valce a došiel až na stredné Slovensko :) Keď sa chce, všetko sa dá.
Octávia 2.0TDI 103kW BKD
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20105
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

bez nářadí víko nesundáš, to snad každý uzná....
navíc v autě nebylo ani tažný oko a v mrazu na dálnici se mi to fakt řešit nechtělo (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“