Stráca sa voda AHF

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20537
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Re: Stráca sa voda AHF

Příspěvek od roman1648 »

[quote="milansilvia"][quote="milansilvia"]Ahojte ,riešim nasledovný problém. V poslednej dobe asi 4 týždne dozadu pozorujem stratu vody. Oleja mi nepribúda ,emulziu nemam. Spotreba vody tak 0,3 dcl na 1000km. Tak som včera šiel po spojoch a hadiciach, dlho som pozeral nikde nič som nenašiel, až potom som lepšie pozrel na tu prirubu z boku motora. Vlhká nebola len okolo nej ružová vrstva, zaschnuté to bolo tak neviem či to uniká z tej príruby??? Menili ste niekto tuto prírubu ???


myslím že je to 06A 121 132 R, ale bacha - je určo víc druhů
lepší podle VIN najít přesně číslo dílu
liší se třeba jen v úhlu některého nátrubku a už může být problém
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20537
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jo a přifařím se k tomuto tématu - na PD 96 kw řeším ztrácení vody, po jízdě do kopce hadice jak kamen, do oleje to nejde a nevytéká to taky nikde, zkoumal jsem to na heveru snad hodinu
nějaká zkušenost - já to vidím na hlavu dolu ??
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

slovacek.milos píše:tak kde je to růžové tak to klidně téct nemusí, dej kompresorek do expansky a tlakuj, auto na zvedák,

lampu a hledej, tlakuj i půl hodiny, nejlepší je kompresorek z ledničky tlakuje tak akorát ;)
Měl bych na vás dotaz kolem toho kompresorku a tlakování chladicí soustavy. Jak to řešíte?Jedná se o to, že místo zátky máte udělaný přípravek-redukce a tlakujete to na jakou hodnotu tlaku?Není tam možnost nějaké destrukce?

Děkuji za vaší odpověď :)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

roman1648 píše:jo a přifařím se k tomuto tématu - na PD 96 kw řeším ztrácení vody, po jízdě do kopce hadice jak kamen, do oleje to nejde a nevytéká to taky nikde, zkoumal jsem to na heveru snad hodinu
nějaká zkušenost - já to vidím na hlavu dolu ??
Podobný to dělalo na pašíku,psal sem to tu hned do nějakýho příspěvku,někdy to vyvřelo,někdy ne,někdy blblo topení,někdy ne,ale hadice jak šutr.Balonek na CO2 byl nejasnej,preventivně palice dolů a co se nestalo?Hlava vydřená,vačky ohulený,,těsnění pod hlavou KO!Ale začal bych to řešit prvně od vodní pumpy,termostatu,potom si o tom s někým ještě pokecal,pak bych šel s hlavou dolů.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20537
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

problém je že tady se té vody ztrácí fakt hodně, ale únik nezjištěn
no, auto má najetý ke 300tis.km, takže podle mě to bude na opravu komplet...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34069
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ThrashTheTrash píše:
slovacek.milos píše:
Děkuji za vaší odpověď :)
ještě jednou

žádnou zátky nešrobubuješ

vytáhneš na expansce hadici nahoře u zátky a ucpeš jí jí čímkoliv duršlochem svíčkou


na expansku nasadíš hadici z ledničkového kompresoru a zapneš,

ledničkový komtesoeek v klidu tlakuje třeba hodinku a zjistíš třeba že ti telefonem kapká voda ;)
peto20400
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 18 čer 2012, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od peto20400 »

Pokial nieje nikde unik tak moze vodu pomali zrat.Videl by som to na tesnenie pod hlavou.Aked je hadica tvrda jak kamen tak ti aj tlakuje do systemu
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34069
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

třeba jednoduchý fígl milošův vynález :P

vemeš sklo z mražáku a přiložíš k nastartovanímu výfku

rosu setřeš na refraktometr a hned víš jestli je to voda z nafty nebo chladící kapalina ;)
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

slovacek.milos píše:třeba jednoduchý fígl milošův vynález :P

vemeš sklo z mražáku a přiložíš k nastartovanímu výfku

rosu setřeš na refraktometr a hned víš jestli je to voda z nafty nebo chladící kapalina ;)
Fakt čumím :D,jako dost dobrý postup, strašně jednoduchý,jen to vymyslet :)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

slovacek.milos píše:
ThrashTheTrash píše:
slovacek.milos píše:
Děkuji za vaší odpověď :)
ještě jednou

žádnou zátky nešrobubuješ

vytáhneš na expansce hadici nahoře u zátky a ucpeš jí jí čímkoliv duršlochem svíčkou


na expansku nasadíš hadici z ledničkového kompresoru a zapneš,

ledničkový komtesoeek v klidu tlakuje třeba hodinku a zjistíš třeba že ti telefonem kapká voda ;)
TOTO BY SOM NEROBIL!!!!!! Ten maly kompresorik z ladnicky sice ma prietocne mnozstvo minimalne ale je testovany na 25Bar!!! Presne takto som nechal fukat gumu na VZV a zabudol nato. Asi o 40min. ju rozjebalo :kol1:

Spolahlivejsi, jednoduchsi a zaruceny je test s flasou ;)
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

já viděl na jednom AHF prošoupanou hadici co vede kolem řemenu alternátoru a příslušenství. Žralo to vody hrozně moc, ale vidět nebylo že to teče. Až po nafouknutí se to ukázalo..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34069
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

TDI tech píše:
slovacek.milos píše:
ledničkový komtesoeek v klidu tlakuje třeba hodinku a zjistíš třeba že ti telefonem kapká voda ;)
TOTO BY SOM NEROBIL!!!!!! T

Spolahlivejsi, jednoduchsi a zaruceny je test s flasou ;)
prostě si to jen nerobil na co tam máš přetlakovou zátku která ti má tlak udžet třeba na 1,3 atm :? :? :? asi na to že ti ten komresorek nikdy nenatlačí 25 atm ;) a guma není chladič ta nemá přetlakovou zátku ani ventil

test flašou je test flašou a test tlakem je test tlakem to se nedá srovnávat
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“