Zhaveni??Kolikrat?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

dj_novys
Přispěvovatel
Příspěvky: 97
Registrován: 09 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od dj_novys »

me to ted zhavi,v tech mrazech cca 20s...tech 5sekund taky tak pri nule
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

no a to jsem posouval tu dobu žhavení už.. myslím že o 100
polo 1.4tdi AMF
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Vyměnil bych čidlo teploty motoru. To může proměřovat a díky tomu žhavení je krátké.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

Ak to má na aute v podpise, čo je PD, tak to predsa žhaví kratšie. Ale v mraze pod -15 je 5s žhavenie naozaj málo.
A k otázke, načo žhaviť 2krát, výrobca žhavenie naproggramoval tuším do -40, teda dĺžku žhavenia od teploty, preto do -40°C stačí raz nažhaviť, ak sú dobre žhaviče, vstreky, kompresia, a baterka so štartérom samozrejme, tak nemôže byť problém. Druhým žhavením sa zbytočne dosť podstatne kráti baterke potrebná energia na pretočenie motorom, u odchádzajúcich bateriek je možne s 1 nažhavením naštartovať, s 2 už nie. Tak načo.
Jo a 20 sekúnd pri akej teplote? To mi prijde zas moc dlhá doba, mne na rotačke pri -14 žhavilo cca 10 sekúnd a bezproblémov naštartovalo. To tam máte -30?
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10343
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Teď tu kolem -25°C brzy ráno míváme - to víš, Vysočina :-).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Milosss
Přispěvovatel
Příspěvky: 368
Registrován: 22 říj 2009, 17:30
Odpovědi: 0

Příspěvek od Milosss »

fuuha, tak skoré oteplenie prajem :D
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

no nevim jestli to čidlo je uplně ok.. jak jsem to měl naposled napíchlé při asi -15 tak měřené hodnoty blok 1 nebo 2 a byla tam teplota tuším okolo -2 při uplně studenema motoru
polo 1.4tdi AMF
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1327
Registrován: 17 zář 2009, 18:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od libor.98 »

5sek je fakt málo mě to žhaví ted v -15 taky 20sek
honzas1
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 25 led 2011, 14:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od honzas1 »

tak jsem v přízpůsobení v 12 kanalu snižil hodnotu na nejnižší možnou a žhaví to ted cca 10s.. venku je -12, vag ukazuje teplotu kapaliny -9.. tak uvidime ráno :)
polo 1.4tdi AMF
chuckee
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 31 pro 2010, 10:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od chuckee »

Příjde mi, že mi to žhavení svítí stále stejně. Maximálně do 5sekund at je třeba i mínus20. Skočí to tak do 5otočení motoru. Je to normální u PD, 77kw, nebo je tam něco v pytli? Vag chybu neukazuje.
octavia II 1.9 77kw r.v2006 BKC, new beetle 1.9 66kw r.v2001 ALH
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Mne na PD 96kw taky sviti jen 5 sekund, ale rele cvakne tak po 15 sekundach.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

chuckee píše:Příjde mi, že mi to žhavení svítí stále stejně. Maximálně do 5sekund at je třeba i mínus20. Skočí to tak do 5otočení motoru. Je to normální u PD, 77kw, nebo je tam něco v pytli? Vag chybu neukazuje.
EDC16 O2 myslim ze to je temer ve vsech 2sec zhavi. at je -20 nebo 10st.. pokud to nema dalsi algortimus nekde, ale tohle jsem si dohledal pri studiu programu.. pak dozhavuje
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
chuckee
Přispěvovatel
Příspěvky: 164
Registrován: 31 pro 2010, 10:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od chuckee »

Není to moje video, ale se žhavením i se startem jsem na tom uplně stejně. Je to divné, všem to žhaví dlouho a na těch oct. to jen blikne.
http://www.youtube.com/watch?v=M0p0kPp05zA
octavia II 1.9 77kw r.v2006 BKC, new beetle 1.9 66kw r.v2001 ALH
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

chuckee píše:Není to moje video, ale se žhavením i se startem jsem na tom uplně stejně. Je to divné, všem to žhaví dlouho a na těch oct. to jen blikne.
http://www.youtube.com/watch?v=M0p0kPp05zA
presne 2sec hmm tak asi mam pravdu, otestuji to na svojem touranu BMM... nejlip by bylo merit multimetrem zda to opravu nazhavi jen ty 2sec jak je v softweru. Ja si to ale prodlouzim :o
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIfun píše:
chuckee píše:Není to moje video, ale se žhavením i se startem jsem na tom uplně stejně. Je to divné, všem to žhaví dlouho a na těch oct. to jen blikne.
http://www.youtube.com/watch?v=M0p0kPp05zA
presne 2sec hmm tak asi mam pravdu, otestuji to na svojem touranu BMM... nejlip by bylo merit multimetrem zda to opravu nazhavi jen ty 2sec jak je v softweru. Ja si to ale prodlouzim :o
Je to tak , plusko mám třetí zimu a fakt nežhaví ale chytá tak sem to ani neregistroval :D
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“