Proc to ku*va nejede?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

whitefabiaRS
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 22 dub 2011, 09:49
Odpovědi: 0
Bydliště: NZ

Příspěvek od whitefabiaRS »

Rovno tam praskni 1.9 TDI PD 96 KW ASZ alebo BLT :) kasli na 1.4 TDI aj ked to sice nebudes mat legalne ...
Škoda Fabia 1.9 TDI PD
Škoda Fabia RS
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

ja bych ten motor vyndal,kouk bych co mu je a jestli je modrej,tak bych rovnou koupil jinej holej motor,prestrojil to a honem do auta.... nejlevnejsi a nejrychlejsi reseni .
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
peterustinov
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2012, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od peterustinov »

sniper-- píše:ja bych ten motor vyndal,kouk bych co mu je a jestli je modrej,tak bych rovnou koupil jinej holej motor,prestrojil to a honem do auta.... nejlevnejsi a nejrychlejsi reseni .
uz jsem tu dal info, ze schanim motor, ale zatim nic
priklanim se k nazoru, ze vypadla olejova pumpa
vw polo 1,4 Tdi 2004
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34089
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

peterustinov píše:
slovacek.milos píše:hned několik jaký chceš ;)
malo jetej, s vysokym vykonem, spotrebou tak litr na sto kilometru a do petistovky (noteeth)

stav se za pětikilo ti prodám lano a kanystr, kavalíři silnic te zatáhnou kam potřebuješ a nespotřebuješ ani deci paliva, ;)
arielohv
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 17 led 2009, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od arielohv »

Já sem podobně zadřel golfa V 1,9 tdi 77 kw rok 2006, najeto 220000. Z ničeho nic se na dálnici rozsvítilo mazání, hned jsem zastavil a chcípnul. šel se podívat na motor, co a jak a zjistil sem, že v noci v motoru řádil nějakej kousal a roztahal izolaci na vnitřní straně haubny. Tak sen vydedukoval, že to asi maže, ale někde bude kouslej/zkratovanej drát od čidla, páč když sem znova nastartoval, mazání zhaslo a zdálo se to být OK. Tak sem se rozjel a jak sem pak zjistil, porucha mazání ji signalizována asi až nad 30 km/h, takže se to zatáhlo a kouslo. Už sem párkrát zadřel motorku, ale auto byla premiéra. Nicméně auto sem nechal na benzince, kam mě odtáh kamarád a když pro něj druhý den přijela odtahovka, normálně nastartovali a najeli na ni s motorem. Když to vystydne, tak to pustí. Bylo to kouslí asi na klice, páč po opravě to tikalo jak kovaříček. Asi lágry. Nicméně bylo kouslé olejové čerpadlo a přetrh se žetízek. Pro zajímavost otcovi na stejném autě, akorát rok 2009, naj tak 100000 km, vylítla v 70 km/h ojnice. Jo, halt VW už není co bejvalo!
Škoda Octavia combi BKD 2009
peterustinov
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2012, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od peterustinov »

arielohv píše:Já sem podobně zadřel golfa V 1,9 tdi 77 kw rok 2006, najeto 220000. Z ničeho nic se na dálnici rozsvítilo mazání, hned jsem zastavil a chcípnul. šel se podívat na motor, co a jak a zjistil sem, že v noci v motoru řádil nějakej kousal a roztahal izolaci na vnitřní straně haubny. Tak sen vydedukoval, že to asi maže, ale někde bude kouslej/zkratovanej drát od čidla, páč když sem znova nastartoval, mazání zhaslo a zdálo se to být OK. Tak sem se rozjel a jak sem pak zjistil, porucha mazání ji signalizována asi až nad 30 km/h, takže se to zatáhlo a kouslo. Už sem párkrát zadřel motorku, ale auto byla premiéra. Nicméně auto sem nechal na benzince, kam mě odtáh kamarád a když pro něj druhý den přijela odtahovka, normálně nastartovali a najeli na ni s motorem. Když to vystydne, tak to pustí. Bylo to kouslí asi na klice, páč po opravě to tikalo jak kovaříček. Asi lágry. Nicméně bylo kouslé olejové čerpadlo a přetrh se žetízek. Pro zajímavost otcovi na stejném autě, akorát rok 2009, naj tak 100000 km, vylítla v 70 km/h ojnice. Jo, halt VW už není co bejvalo!
¨jak jsi resil opravu, kde, jak dlouho trvala a kolik te stala?
vw polo 1,4 Tdi 2004
Uživatelský avatar
patrik.kloucek
Aktivista
Příspěvky: 2068
Registrován: 22 pro 2006, 20:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Kralove

Příspěvek od patrik.kloucek »

jestlije to hryzli jako uźe asi je tak kup polomotor.zbytek prehazej a mas klid.Je to rychly a levny reseni...
arielohv
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 17 led 2009, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od arielohv »

výměna čerpadla a pohonu během pár dní. Cenu nevim, byl to služebák. Jelo to potom úplně stejně jak před tim, ale hned po startu, než to natlačilo olej, to fakt tikalo jak budík. Pak to trochu ztichlo, ale tikalo tok furt. Nekouřilo to, olej to nebralo. I turbo to dalo.
Škoda Octavia combi BKD 2009
peterustinov
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2012, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od peterustinov »

arielohv píše:výměna čerpadla a pohonu během pár dní. Cenu nevim, byl to služebák. Jelo to potom úplně stejně jak před tim, ale hned po startu, než to natlačilo olej, to fakt tikalo jak budík. Pak to trochu ztichlo, ale tikalo tok furt. Nekouřilo to, olej to nebralo. I turbo to dalo.
a co spotreba aprepis v technicaku?
vw polo 1,4 Tdi 2004
arielohv
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 17 led 2009, 20:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od arielohv »

u mě probíhala jen oprava původního motoru, takže žádná legislativa!
Škoda Octavia combi BKD 2009
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
peterustinov
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2012, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od peterustinov »

dik, uz jsme tam nechal maila
vw polo 1,4 Tdi 2004
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 30 pro 2009, 13:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od batoo »

Hele kdyz jsi vaznej zajemce proc mu nechavas maila misto zavolani? Cislo tam ma.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
peterustinov
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2012, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od peterustinov »

batoo píše:Hele kdyz jsi vaznej zajemce proc mu nechavas maila misto zavolani? Cislo tam ma.
protoze v praci nemuzu telefonovat, ale mailovat jo
a probehly SZ

ale potrebuju upresnit typ
a ze servisu, co je vlastne tomu memu
vw polo 1,4 Tdi 2004
peterustinov
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 09 úno 2012, 08:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od peterustinov »

UPDATE: dneska to rozdelavaji, chteli zacit od vany aby se podivali na klikovku a na salky, ale je to pry tak blbe sekle, ze neco (setrvacnik?) brani v pristupu na dva srouby, takze bude muset ven cely motor :x (wallbash)
vw polo 1,4 Tdi 2004
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“