věř, že už jsem pár takových sochařských výtvorů viděl. 5 cm kytu, pak na to zasvítilo slunko a bylo skoro potřeba dávat ceduli " pozor padá omítka"patrik.kloucek píše:to si pletes se zednikem a socharem...cippis píše:třeba tam nahází kyt zednickou lžící a vysochá nový bok, posbírá peníze. Do prvního železničního přejezdu to vydrží
Dotaz na klempíře
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Superb 2,0 Tdi DSG Style, A6 3,0 TDI Q S-line, M. Pajero I. 2,5 Td do lesa
Tohle hoši nejni jen šlic ale je to zmuchlaný jako kráva a kdo to někdy dělal ví o čem mluvím a párat bok ze starýho kusu a pak ho tam lepit aby seděl je je asi dražší než si koupit novej bok a ten připasovat srovnávat to s oktávkou je další nesmysl taky je důležitý jak to vypadá když někdo sundá koberec za lampou jestli do káry neteče jestli to za 2roky neprohnije nebo neopadá kit ale každý svého štěstí strůjce...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Přesnou cenu ti asi někdo jen tak neřekne, takhle od fotky.
Co všechno na tom chceš dělat sám? Pokud klempířovi doneseš uřízlej kus z jiného auta, musí ho ještě upravit tak, aby padnul na tvůj vůz, to si musí udělat sám.
Na tobě asi bude vše odstrojit, tapec a podlahu v kufru, plasty, sundat boční okno, plasty na prahách aby šlo auto na stolici uchytit apod.
Sehnat díly které mu tam přivezeš, jako držák nárazníku, lampu, nárazník / né tu sračku co máš na autě / apod.
Suma sumárum podle mě u klempíře tak 8tis pokud bude dělat jen svojí práci.
Pokud bych to měl pro někoho dělat na kšeft, tak to co chce klempíř, moje práce na tom odstrojování, nastrojování, díly co jsou potřeba koupit tak myslím že ta dvacítka je vcelku adekvátní bez laku.
Co všechno na tom chceš dělat sám? Pokud klempířovi doneseš uřízlej kus z jiného auta, musí ho ještě upravit tak, aby padnul na tvůj vůz, to si musí udělat sám.
Na tobě asi bude vše odstrojit, tapec a podlahu v kufru, plasty, sundat boční okno, plasty na prahách aby šlo auto na stolici uchytit apod.
Sehnat díly které mu tam přivezeš, jako držák nárazníku, lampu, nárazník / né tu sračku co máš na autě / apod.
Suma sumárum podle mě u klempíře tak 8tis pokud bude dělat jen svojí práci.
Pokud bych to měl pro někoho dělat na kšeft, tak to co chce klempíř, moje práce na tom odstrojování, nastrojování, díly co jsou potřeba koupit tak myslím že ta dvacítka je vcelku adekvátní bez laku.
-
L.U.C.A.S.123
- Sběrač informací
- Příspěvky: 25
- Registrován: 07 úno 2012, 17:54
- Bydliště: ostravsko
Fakt sem rad že nebydlím v praze, nic ve zlem.Ale v Ostravě 15i s lakem no a na valachach tož dojeď vem litr a nebo dva bo noc je dlouhá a ráno to je 
Škoda Octavia I combi 1.9tdi 81KW AHF, černá kůže, ABS, climatronik, temp., okna šíbr špigle v el., EGR off, 16 " BBS RS 771
ex Focus I 1.8TDDI chip 85KW kat+egr off, sport.podvozek, 16"O.Z.Racing superturismo WRC
ex Focus I 1.8TDDI chip 85KW kat+egr off, sport.podvozek, 16"O.Z.Racing superturismo WRC
celý tento díl mám vyříznutý z jiného Passata...
odvrtat bok pomalu až do střechy 2x
vyřezat okna
rozebrat
vyřezat
srovnat
očistit
napasovat
podsadit v C sloupku
svařit
vybrousit
zatmelit
ošetřit
(o laku se nebavíme)
nalepit okna
nastrojit
(napsat to trvalo asi minutu a těch 20 beru s origo novým bokem a starším nárazníkem lampou víčkem a lištama a ne nějakou puzzle ukrojenou prdelí jestli to vidíte na max 2 dny z použitých dílů směle do toho a pak se ukažte s výsledkem
ale za 4-5 to maximálně někdo naprská a bude to prasečina tyhle levný opravy znám ale hádat se s váma nebudu jen kotoučky lepidlo na okna tmel na výmaz
zinksprej a argon s drátem tam padne za tácek až dva jestli to někdo dělá doma v garáži jako hobby tak+ teplo a světlo
)
odvrtat bok pomalu až do střechy 2x
vyřezat okna
rozebrat
vyřezat
srovnat
očistit
napasovat
podsadit v C sloupku
svařit
vybrousit
zatmelit
ošetřit
(o laku se nebavíme)
nalepit okna
nastrojit
(napsat to trvalo asi minutu a těch 20 beru s origo novým bokem a starším nárazníkem lampou víčkem a lištama a ne nějakou puzzle ukrojenou prdelí jestli to vidíte na max 2 dny z použitých dílů směle do toho a pak se ukažte s výsledkem
zinksprej a argon s drátem tam padne za tácek až dva jestli to někdo dělá doma v garáži jako hobby tak+ teplo a světlo
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Za velmi podobni cerespysk som u nas zacvakal 800eur a to z lakovackou niesom celkom spokojnypatrik.kloucek píše:Ladas píše:+ - 20 bez laku
![]()
![]()
![]()
jezkovi voci...jeste ze nebydlim v Praze,....to by me asi svihlo![]()
u nas takovahle oprava 4-5tkč za praci.lak 4OOOkč.
No a za zbylych 12tkč pojedes do Tunisu![]()
Ten naraznik je sice prasklej ale da se svarit.Videl jsem daleko horsi a nikdo nic nepoznal:-)

- patrik.kloucek
- Aktivista
- Příspěvky: 2068
- Registrován: 22 pro 2006, 20:58
- Bydliště: Hradec Kralove
hlavně dávat 20tis za výmněnu blatníku u auta v hodnotě 60tis mi přijde jako zbytečná investice.aspon pokud to necvaká pojištovna.
Nebudu se tu dohadovat,každej dělá jak umí.
na tyhle speciálky mám klempíře,kterej to do 5tis prostě dostatečně kvalitně opraví,jo občas mu to odstrojím,vyříznu okno atd.
Je dost vytíženej,práce má dost,vozí k němu mrak lidí,témněř nicpro něj není problém,není to jen mněnič dílů a dokáže spoustu věcí vyklepat.
Na tyhle starý pekáče ideální.
Vymnění i 1/4ku,(ale u nových aut už teda dávám toto dělat jinde.
člověk si musí uvědomit co eště má a už nemá smysl u kterého auta investovat).cca 5tis denně si je schopen vydělat,každou chvíly je s rodinou na dovolené,prostě spokojenej duchodce co má o práci postaráno.
Nebudu se tu dohadovat,každej dělá jak umí.
na tyhle speciálky mám klempíře,kterej to do 5tis prostě dostatečně kvalitně opraví,jo občas mu to odstrojím,vyříznu okno atd.
Je dost vytíženej,práce má dost,vozí k němu mrak lidí,témněř nicpro něj není problém,není to jen mněnič dílů a dokáže spoustu věcí vyklepat.
Na tyhle starý pekáče ideální.
Vymnění i 1/4ku,(ale u nových aut už teda dávám toto dělat jinde.
člověk si musí uvědomit co eště má a už nemá smysl u kterého auta investovat).cca 5tis denně si je schopen vydělat,každou chvíly je s rodinou na dovolené,prostě spokojenej duchodce co má o práci postaráno.
NÁKUP A PRODEJ DÍLŮ ŠKODA 775668906,!sz-ne!
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
Veškeré dotazy pouze na email. Protranscar@email.cz díky
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34021
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="JENDA T4"]hlavně dávat 20tis za výmněnu blatníku u auta v hodnotě 60tis mi přijde jako zbytečná investice.aspon pokud to necvaká pojištovna.
Nebudu se tu dohadovat,každej dělá jak umí.
na tyhle speciálky mám klempíře,kterej to do 5tis prostě dostatečně kvalitně opraví,jo občas mu to odstrojím,vyříznu okno atd.
taky dělám pro socky za pár kaček tyto práce, není to problém, při jednom odřízneš odvrtáš, očistíš, blatník na kastli podvaříš páskem plechu abys měl falc, spasuješ vzhledově blatník aby ladil, přizobeš doklepeš, nedoděky nahulíš karosářským tmelem a různé úchyty si poradíš po svém, nakytuješ, stříkneš metlu jen na nemocné díly a přelakuješ, přilepíš doladíš a zdar,
všechno je poznat, bohužel na větší hrdinství nejsou peníze ale socka je spokojená
Nebudu se tu dohadovat,každej dělá jak umí.
na tyhle speciálky mám klempíře,kterej to do 5tis prostě dostatečně kvalitně opraví,jo občas mu to odstrojím,vyříznu okno atd.
taky dělám pro socky za pár kaček tyto práce, není to problém, při jednom odřízneš odvrtáš, očistíš, blatník na kastli podvaříš páskem plechu abys měl falc, spasuješ vzhledově blatník aby ladil, přizobeš doklepeš, nedoděky nahulíš karosářským tmelem a různé úchyty si poradíš po svém, nakytuješ, stříkneš metlu jen na nemocné díly a přelakuješ, přilepíš doladíš a zdar,
všechno je poznat, bohužel na větší hrdinství nejsou peníze ale socka je spokojená
Samozřejmě taky dělám cenové rozdíly, ale jednu zásadu striktně dodržuji: nikdy nesmí být nic poznat!!! Ať je to Favorit nebo A8 vždycky to udělám tak, aby ani zákazník, který ví kde ono místo bylo nic nepoznal. Přitom např. lak před. blatníku u feldy vyjde na 1500, ale u A8 na 2500. Ten rozdíl dělá cena materiálu. U feliny použiju např. plnič za 280Kč na A8 za 900Kč. To se týká i ostatních materiálů. Míchárnu barev mám svoji a v ní několik serií barev v různých cenových relacích.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34021
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Takže klempíř ,se kterým se znám a už mi hodně věcí dělal,tak jsem mu řekl vyděšeně odhady které se tu objevují,on se pousmál a řekl,že sice si to tam týden nechá,že nesmím spěchat,ale cenově se budu vejít do 3-4 tisíc kč co se toho zadku týče..bok mám za 1500 a světlo za 300kč... A on umí opravdu veledíla,když jsem viděl co všechno z těch nabořenejch aut umí udělat.. takže jemu bez problému důvěřuji
Každopádně díky za Vaše postřehy 
Peugeot 406 1.9td 66kw DHX
Vw Golf III Jubinka,1.9TDI 81kw@103kw
Vw Golf III Jubinka,1.9TDI 81kw@103kw

vyřezalo se to a davala se čast nova s protikorozné ochranou a lakem 5000