Odchazí turbo?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5015
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A zkoušel jsi,co jsem psal výše?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

mám podobný problém 66 kw ALH ale :D 2 zvadne při 4000 ot. přeřadím 3 při 3500 ot. 4 při 3000 ot. 5 při 2500 ot. pokaždý ale když uberu a znova přidám tak to zase táhne na chvilku ... :?třeba 3 podlaha přestane táhnout uberu zase zabere zase zvadne :roll: regulace chodí krásně je i nový N75 beze změny nevíte co by to mohlo dělat?
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

Wena mám ten samý motor a ten samý problem a vím 100% že to je zatuhle jak jsem měl dole egr i se svodem tak jsem zkoušel kývat a šlo to pěkně z tuha Ty máš turbo vyčištěné?Jinak chová se to uplně stejně jak popisuješ
Seat toledo rv04 66kw rotačka
Uživatelský avatar
Wena
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Registrován: 11 srp 2009, 17:02
Odpovědi: 0

Příspěvek od Wena »

davemo píše:Wena mám ten samý motor a ten samý problem a vím 100% že to je zatuhle jak jsem měl dole egr i se svodem tak jsem zkoušel kývat a šlo to pěkně z tuha Ty máš turbo vyčištěné?Jinak chová se to uplně stejně jak popisuješ
ne ne turbo se snad ještě ani nečistilo....ale rukou banku zamáčknu to chodí hezky ;) ale asi se to chová jinak za chodu..co jinýho by to dělalo než regulace že?
GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM

Golf MkI 1,6D-renovace
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

martinsidlo píše:Zkus samotnou baňku na turbu,po zimě v soli může být zatuhlá,promazat motorovým olejem.

Toto bych zkusil, jen byych se zeptal - da se k tomu pristoupit nejak rozumně, nebo ne? Nebyla by fotečka, co konkrétně je myšleno a jak na to?


Obrázek


Jsem mechanik amater - vyměním si výbojky, termostat apod, ale do něčeho složitějšího bych se fakt nehnal. Díky
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Jinak nevím, zda je to placebo, že vím, že něco není v pořádku, nebo skutečnost, ale mám pocit, jako by auto netáhlo jako dřív. "Turbokopanec" je znát, ale prostě hlodá červík. Jinak jsem koukal - repasovaná turba se dají sehnat i pod 7.000,- http://www.turba.cz/produkty-turbodmych ... -detail-37

Akorát nevím, jestli není lepší nechat si vyčistit/zrepasovat to svoje. Má s tím někdo zkušenosti? Díky!
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Uživatelský avatar
davemo
Přispěvovatel
Příspěvky: 694
Registrován: 06 srp 2010, 19:31
Odpovědi: 0
Bydliště: OVA-Zabřeh

Příspěvek od davemo »

Obrázek

ale spíš regulace
Seat toledo rv04 66kw rotačka
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

prosim poradte mi, kde tedy najdu tu regulaci, se kterou bych mel vyzkouset zahybat, diky :-).
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

Wena píše:mám podobný problém 66 kw ALH ale :D 2 zvadne při 4000 ot. přeřadím 3 při 3500 ot. 4 při 3000 ot. 5 při 2500 ot. pokaždý ale když uberu a znova přidám tak to zase táhne na chvilku ... :?třeba 3 podlaha přestane táhnout uberu zase zabere zase zvadne :roll: regulace chodí krásně je i nový N75 beze změny nevíte co by to mohlo dělat?
Zkus váhu
Uživatelský avatar
prowmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 04 led 2012, 18:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od prowmen »

the_miracle píše:prosim poradte mi, kde tedy najdu tu regulaci, se kterou bych mel vyzkouset zahybat, diky :-).
Obrázek
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Tak už se mi to stalo potřetí za 2000 km. Takže je to myslím jasné. Nechám vyčistit turbo, nejspíše u http://www.specialturbo.cz/. Už jsem s nimi mluvil, pán říkal že je to naprosto běžná závada u těchto motorů co mají okolo 250k km a cena je prý 2500,- bez DPH. Kolega tam měl turbo na renovaci z Mitsubishi a dával cca 6000,- a prý bylo jak nové. I ho opískují apod. Takže tohle nechám nejspíš během příštího měsíce udělat.Musím ještě sehnat někoho, kdo mi ho vymontuje a na pár dní auto usakladní (dělají to do tří dnů).
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5015
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Když použiješ tlačítko hledat,jsou zde jiní,kteří to udělají ten den.Ale to je tvá věc.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,770tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Ja nevim, na tuhle firmu mam dobre reference, vim, ze maji nejaky specialni nastroj na vyvazovani a maji s tim dost zkusenosti. Pokud se tu na foru pohybuje nekdo, kdo muze udelat stejnou sluzbu se zarukou a i turbo opiskuje, muzu o tom uvazovat. Samozrejme by se mi nejvic libilo nekam rano prijet a vecer odjet s vycistenym turbem...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Maslo23
Přispěvovatel
Příspěvky: 732
Registrován: 07 led 2008, 22:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Maslo23 »

silne pochybuju ze ti to budou vyvazovat, kdyz si o to nereknes...a piskovat ho asi taky ne, hlavne nejaky piskovani je ti k prdu
lilNoth
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 08 dub 2012, 17:56
Odpovědi: 0

turbo

Příspěvek od lilNoth »

Dufam, ze pisem spravne. Presiel som si forum a podobny popis problemov ako mam ja som tu nenasiel. Takze k problemiku, Octavia 1.9 TDI 96kw, 2003 rocnik. nabehanych 225 000km. Pravidelny servis, nezerie olej! Auto stravilo vacsinu zivota na dialnici akurat poslednych 20 000km cisto po meste. Turbo zohrievane a dochladzovane. Akurat poslednych asi 8000km mi tak cudne chrci turbo, aspon dufam. Ked mu dam aspon pol plynu tak od tych 2200 do 3000 pocut take chrcanie a po 6-7sekundach sa hodi do nudzoveho... Staci fakt polplynu do kopca a je v nudzovom po rovinke je to trosku lepsie tam sa hodi do nudzoveho fakt len ked mu poriadne pridam a trva trosicku dlhsie. Cez pocitac mi zistil kamarat alebo nieco take mi hovoril, ze od 2200 do 3000 turbo tlaci o 0.2BARu vyssi tlak ako ma, aspon dufam, ze uvadzam spravne jednotky. Nemoze to byt sposobene tym? Turbo bolo pri cca 205 000km cistene v ultrazvuku, rovnako aj sanie a zaslepeny EGR. Planujem to dat spravit ale najprv chcem vediet nahodou ci to nebude len dajaka drobnost co s turbom nema nic spolocne
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“