Odchazí turbo?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
mám podobný problém 66 kw ALH ale
2 zvadne při 4000 ot. přeřadím 3 při 3500 ot. 4 při 3000 ot. 5 při 2500 ot. pokaždý ale když uberu a znova přidám tak to zase táhne na chvilku ... :?třeba 3 podlaha přestane táhnout uberu zase zabere zase zvadne
regulace chodí krásně je i nový N75 beze změny nevíte co by to mohlo dělat?


GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM
Golf MkI 1,6D-renovace
Golf MkI 1,6D-renovace
ne ne turbo se snad ještě ani nečistilo....ale rukou banku zamáčknu to chodí hezkydavemo píše:Wena mám ten samý motor a ten samý problem a vím 100% že to je zatuhle jak jsem měl dole egr i se svodem tak jsem zkoušel kývat a šlo to pěkně z tuha Ty máš turbo vyčištěné?Jinak chová se to uplně stejně jak popisuješ

GIV...1.9 AHF 12 mm Race 520,GTB1756VK,FMIC 230,Sání50/60,downpipe72/63,5 KAT OFF EGR OFF SOft....::MORAVIA-TUNING::...230 PS 520 NM
Golf MkI 1,6D-renovace
Golf MkI 1,6D-renovace
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
martinsidlo píše:Zkus samotnou baňku na turbu,po zimě v soli může být zatuhlá,promazat motorovým olejem.
Toto bych zkusil, jen byych se zeptal - da se k tomu pristoupit nejak rozumně, nebo ne? Nebyla by fotečka, co konkrétně je myšleno a jak na to?
Jsem mechanik amater - vyměním si výbojky, termostat apod, ale do něčeho složitějšího bych se fakt nehnal. Díky
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Jinak nevím, zda je to placebo, že vím, že něco není v pořádku, nebo skutečnost, ale mám pocit, jako by auto netáhlo jako dřív. "Turbokopanec" je znát, ale prostě hlodá červík. Jinak jsem koukal - repasovaná turba se dají sehnat i pod 7.000,- http://www.turba.cz/produkty-turbodmych ... -detail-37
Akorát nevím, jestli není lepší nechat si vyčistit/zrepasovat to svoje. Má s tím někdo zkušenosti? Díky!
Akorát nevím, jestli není lepší nechat si vyčistit/zrepasovat to svoje. Má s tím někdo zkušenosti? Díky!
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Zkus váhuWena píše:mám podobný problém 66 kw ALH ale2 zvadne při 4000 ot. přeřadím 3 při 3500 ot. 4 při 3000 ot. 5 při 2500 ot. pokaždý ale když uberu a znova přidám tak to zase táhne na chvilku ... :?třeba 3 podlaha přestane táhnout uberu zase zabere zase zvadne
regulace chodí krásně je i nový N75 beze změny nevíte co by to mohlo dělat?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Tak už se mi to stalo potřetí za 2000 km. Takže je to myslím jasné. Nechám vyčistit turbo, nejspíše u http://www.specialturbo.cz/. Už jsem s nimi mluvil, pán říkal že je to naprosto běžná závada u těchto motorů co mají okolo 250k km a cena je prý 2500,- bez DPH. Kolega tam měl turbo na renovaci z Mitsubishi a dával cca 6000,- a prý bylo jak nové. I ho opískují apod. Takže tohle nechám nejspíš během příštího měsíce udělat.Musím ještě sehnat někoho, kdo mi ho vymontuje a na pár dní auto usakladní (dělají to do tří dnů).
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 631
- Registrován: 20 úno 2010, 15:33
- Bydliště: Praha západ
Ja nevim, na tuhle firmu mam dobre reference, vim, ze maji nejaky specialni nastroj na vyvazovani a maji s tim dost zkusenosti. Pokud se tu na foru pohybuje nekdo, kdo muze udelat stejnou sluzbu se zarukou a i turbo opiskuje, muzu o tom uvazovat. Samozrejme by se mi nejvic libilo nekam rano prijet a vecer odjet s vycistenym turbem...
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
turbo
Dufam, ze pisem spravne. Presiel som si forum a podobny popis problemov ako mam ja som tu nenasiel. Takze k problemiku, Octavia 1.9 TDI 96kw, 2003 rocnik. nabehanych 225 000km. Pravidelny servis, nezerie olej! Auto stravilo vacsinu zivota na dialnici akurat poslednych 20 000km cisto po meste. Turbo zohrievane a dochladzovane. Akurat poslednych asi 8000km mi tak cudne chrci turbo, aspon dufam. Ked mu dam aspon pol plynu tak od tych 2200 do 3000 pocut take chrcanie a po 6-7sekundach sa hodi do nudzoveho... Staci fakt polplynu do kopca a je v nudzovom po rovinke je to trosku lepsie tam sa hodi do nudzoveho fakt len ked mu poriadne pridam a trva trosicku dlhsie. Cez pocitac mi zistil kamarat alebo nieco take mi hovoril, ze od 2200 do 3000 turbo tlaci o 0.2BARu vyssi tlak ako ma, aspon dufam, ze uvadzam spravne jednotky. Nemoze to byt sposobene tym? Turbo bolo pri cca 205 000km cistene v ultrazvuku, rovnako aj sanie a zaslepeny EGR. Planujem to dat spravit ale najprv chcem vediet nahodou ci to nebude len dajaka drobnost co s turbom nema nic spolocne