Výběr diagnostiky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Z vlastní zkušenosti nedoporučuju žádnou uni diag včetně KTS,kterou jsem bohužel koupil.Je lepší se zamyslet,které auta děláš nejčastěji a nakoupit si čínské klony org diag.Do 20000,- by uměly Renault,Peugeot,Citroen,Opel,BMW a za 10000 bych si koupil org vaga s kalkulačkou a Viskou,který umí VW,Seat,Śkoda,Audi.Takto to mám já a KTS vytahuji jen v nouzi jednou za měsíc a to s diag dělám každej den a i několikrát deně.
S Fiatem si někam radši zajeď ke známému,to jsem ani org diag nezkoumal.A s Toyotou taky nevím,ale co vím,tak KTS a japonec si moc nerozumí.Teď jsem tu měl Mazda 3,motor 16HDi z Peugeota a na KTS nejsou % regulace rejlu,takže opět diag na 2 věci.A to se nebavím o tom,že to psalo 2 závady a obě neznámé,takže hodku googlení a modlit se,jestli to je vygooglené OK.Na podporu Bosch už ani nevolám,volal jsem 2x a řekli mi,že mi dají do zítra vědět,od té doby radši googlím.
Jedna zásadní zkušenost-univerzální diag není na řešení problémů,ale někdy na přidělání problému.
Můj názor,nic víc.
S Fiatem si někam radši zajeď ke známému,to jsem ani org diag nezkoumal.A s Toyotou taky nevím,ale co vím,tak KTS a japonec si moc nerozumí.Teď jsem tu měl Mazda 3,motor 16HDi z Peugeota a na KTS nejsou % regulace rejlu,takže opět diag na 2 věci.A to se nebavím o tom,že to psalo 2 závady a obě neznámé,takže hodku googlení a modlit se,jestli to je vygooglené OK.Na podporu Bosch už ani nevolám,volal jsem 2x a řekli mi,že mi dají do zítra vědět,od té doby radši googlím.
Jedna zásadní zkušenost-univerzální diag není na řešení problémů,ale někdy na přidělání problému.
Můj názor,nic víc.
Som podobneho nazoru ako ty, ale s tou kts by som az tak nesuhlasil. Tiez kupujem origa, sice ine , ale slapu
Mam launch ako doplnok hlavne koli japoncom a kts pre europu. Inak clip, lexia , ppo, vag. Kts je velmi spolahliva, ale v autickach musis mat elektroniku bosch lebo s ostatnymi napr delphi si velmi nerozumie. Napr. take bmw ide bez problemov. Este by som chcel vcm a bude to ok 
- autoelektrika
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 778
- Registrován: 20 lis 2006, 22:46
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
to je asi pravda mit na kazdy auto svoje, jak byla rec o fiatu, tak pro fiat alfa lanci mam fiatecuscan a jede mi s nim obycejnej elm327, vyhleda a cte vsechno, a na cast japoncu jsem velmi spokojen s v-checker500, je v nem honda, toyota, nissan, se kterejma si rozumi perfekt, a je v nem taky vag, opel (oplu tak 70%), ford (fordu tak 60%), bmw vcetne airbagu, delphi, a zaroven taky uni obd (zatim se mi spojil a nacetl vse obd2)
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
A KDYBYS CHTEL DELAT I KAMIONY, TAK TADY MAS AUTOCOM TRUCKS
http://uloz.to/xdCrFXE/autocom-trucks-2011-rar
http://uloz.to/xdCrFXE/autocom-trucks-2011-rar
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Tak teraz som mal napojene IVECO EUROCARGO.
Diagnostika vzduchove perovanie a ABS bez problemu a motorova jednotka neodpovedala ale auto je po buracke a je zjavne poskodeni kabloveho vedenia a ani sa neda nastartovat.
Inac na HW je urobeny updat 2011 release1.Nerobil som ho ja bol urobeny.Takze uz som ho vyplatil aj s 8 kusou redukcii na ine znacky.
Diagnostika vzduchove perovanie a ABS bez problemu a motorova jednotka neodpovedala ale auto je po buracke a je zjavne poskodeni kabloveho vedenia a ani sa neda nastartovat.
Inac na HW je urobeny updat 2011 release1.Nerobil som ho ja bol urobeny.Takze uz som ho vyplatil aj s 8 kusou redukcii na ine znacky.
Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
No já si myslím, že program pro VCM dělal někdo kdo nikdy s žádnou diagnostikou nepřišel do styku. Je to tak hloupě udělaný, že se mě ježej všechny chlupy na těle když to VCM musím vzít do ruky.dodi911 píše:Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Třeba Clip od Renaulta to je absolutně něco jiného. Jednoduchý na obsluhu a přehledný soft.
Poslední dobou mě se mi stále víc líbí soft a kabely od fy Secons. Je to česká fa a absolutně perfektní technická podpora. Na nějakým autě zjistím nějakou chybu při komunikaci s diag, pošlu jim data a za 3-4 dny je nová verze softu a chyba je odstraněná. S tím jsem se zatím u žádný diag nesetkal.
Roman
No já si myslím, že program pro Ford VCM dělal někdo kdo nikdy s žádnou diagnostikou nepřišel do styku. Je to tak hloupě udělaný, že se mě ježej všechny chlupy na těle když to VCM musím vzít do ruky.dodi911 píše:Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Třeba Clip od Renaulta to je absolutně něco jiného. Jednoduchý na obsluhu a přehledný soft.
Poslední dobou mě se mi stále víc líbí soft a kabely od fy Secons. Je to česká fa a absolutně perfektní technická podpora. Na nějakým autě zjistím nějakou chybu při komunikaci s diag, pošlu jim data a za 3-4 dny je nová verze softu a chyba je odstraněná. S tím jsem se zatím u žádný diag nesetkal.
Roman
Na forda VCM a nic jiného,zpočátku možná trochu nepřehledné chaotické a nelogické ,ale po čase fain práce s tímto nástrojem. Problém je,že mi jsme naučeni na takové to klasické diagnostické menu a tohle je trochu jiný koncept.Nadruhé straně diagnostika nabízí všechno včetně přeprogramování jednotek,instalaci nových , párování atd... bez nutnosti být někde online i klíče se dají řešit . Naproti tomu zmíněný Clip je pěkná věc ,ale řekni jak třeba řešíš programování klíčů a karet , já kvůli tomu musel dokoupit modul od Abritusů a přeprogramování jednotek už vůbec ,pokud nemáš kámoše v Ren. co ti poskytne kod do vstupu.roman píše:No já si myslím, že program pro Ford VCM dělal někdo kdo nikdy s žádnou diagnostikou nepřišel do styku. Je to tak hloupě udělaný, že se mě ježej všechny chlupy na těle když to VCM musím vzít do ruky.dodi911 píše:Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Třeba Clip od Renaulta to je absolutně něco jiného. Jednoduchý na obsluhu a přehledný soft.
Poslední dobou mě se mi stále víc líbí soft a kabely od fy Secons. Je to česká fa a absolutně perfektní technická podpora. Na nějakým autě zjistím nějakou chybu při komunikaci s diag, pošlu jim data a za 3-4 dny je nová verze softu a chyba je odstraněná. S tím jsem se zatím u žádný diag nesetkal.
Roman
Pokud někomu připadá IDS na forda chaotická tak doporučuji zkusit verzi na Jaguara a Land Rovera
a hned se bude s fordem pracovat lépe.Co se týče KTS osobně ji považuji za jednu z nejlepších multiznaček. Je jasné že každému sedne jinak a je třeba zvážit jakou sortu aut s ní člověk chce dělat ,samozřejně v něčem je slabší v jiném má zase navrch.
Také ji používám spíš jako doplněk,ale je pravda že mě nejednou vytrhla trn z paty a to i díky obrovskému technickému zázemí a manuálů které sebou návazně přináší.
- romanespana
- Aktivista
- Příspěvky: 2264
- Registrován: 29 pro 2011, 19:03
- Bydliště: SPAIN
- Kontaktovat uživatele:
jsou aparaty zvlast, cars a trucks, jestli je y pro oboje si nejsem jistej. zkus a uvidis, bud pojede nebo ne.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
