Výběr diagnostiky

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Z vlastní zkušenosti nedoporučuju žádnou uni diag včetně KTS,kterou jsem bohužel koupil.Je lepší se zamyslet,které auta děláš nejčastěji a nakoupit si čínské klony org diag.Do 20000,- by uměly Renault,Peugeot,Citroen,Opel,BMW a za 10000 bych si koupil org vaga s kalkulačkou a Viskou,který umí VW,Seat,Śkoda,Audi.Takto to mám já a KTS vytahuji jen v nouzi jednou za měsíc a to s diag dělám každej den a i několikrát deně.
S Fiatem si někam radši zajeď ke známému,to jsem ani org diag nezkoumal.A s Toyotou taky nevím,ale co vím,tak KTS a japonec si moc nerozumí.Teď jsem tu měl Mazda 3,motor 16HDi z Peugeota a na KTS nejsou % regulace rejlu,takže opět diag na 2 věci.A to se nebavím o tom,že to psalo 2 závady a obě neznámé,takže hodku googlení a modlit se,jestli to je vygooglené OK.Na podporu Bosch už ani nevolám,volal jsem 2x a řekli mi,že mi dají do zítra vědět,od té doby radši googlím.
Jedna zásadní zkušenost-univerzální diag není na řešení problémů,ale někdy na přidělání problému.
Můj názor,nic víc.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Som podobneho nazoru ako ty, ale s tou kts by som az tak nesuhlasil. Tiez kupujem origa, sice ine , ale slapu :) Mam launch ako doplnok hlavne koli japoncom a kts pre europu. Inak clip, lexia , ppo, vag. Kts je velmi spolahliva, ale v autickach musis mat elektroniku bosch lebo s ostatnymi napr delphi si velmi nerozumie. Napr. take bmw ide bez problemov. Este by som chcel vcm a bude to ok :)
Uživatelský avatar
autoelektrika
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 20 lis 2006, 22:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od autoelektrika »

Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

to je asi pravda mit na kazdy auto svoje, jak byla rec o fiatu, tak pro fiat alfa lanci mam fiatecuscan a jede mi s nim obycejnej elm327, vyhleda a cte vsechno, a na cast japoncu jsem velmi spokojen s v-checker500, je v nem honda, toyota, nissan, se kterejma si rozumi perfekt, a je v nem taky vag, opel (oplu tak 70%), ford (fordu tak 60%), bmw vcetne airbagu, delphi, a zaroven taky uni obd (zatim se mi spojil a nacetl vse obd2)
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

A KDYBYS CHTEL DELAT I KAMIONY, TAK TADY MAS AUTOCOM TRUCKS
http://uloz.to/xdCrFXE/autocom-trucks-2011-rar
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
Hoyo
Přispěvovatel
Příspěvky: 413
Registrován: 26 črc 2006, 08:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SK zatial

Příspěvek od Hoyo »

Tak teraz som mal napojene IVECO EUROCARGO.
Diagnostika vzduchove perovanie a ABS bez problemu a motorova jednotka neodpovedala ale auto je po buracke a je zjavne poskodeni kabloveho vedenia a ani sa neda nastartovat.
Inac na HW je urobeny updat 2011 release1.Nerobil som ho ja bol urobeny.Takze uz som ho vyplatil aj s 8 kusou redukcii na ine znacky.
Hoyo
Přispěvovatel
Příspěvky: 413
Registrován: 26 črc 2006, 08:14
Odpovědi: 0
Bydliště: SK zatial

Příspěvek od Hoyo »

Naposledy upravil(a) Hoyo dne 21 dub 2012, 19:10, celkem upraveno 1 x.
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 26 led 2006, 08:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od roman »

dodi911 píše:
autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.
No já si myslím, že program pro VCM dělal někdo kdo nikdy s žádnou diagnostikou nepřišel do styku. Je to tak hloupě udělaný, že se mě ježej všechny chlupy na těle když to VCM musím vzít do ruky.
Třeba Clip od Renaulta to je absolutně něco jiného. Jednoduchý na obsluhu a přehledný soft.
Poslední dobou mě se mi stále víc líbí soft a kabely od fy Secons. Je to česká fa a absolutně perfektní technická podpora. Na nějakým autě zjistím nějakou chybu při komunikaci s diag, pošlu jim data a za 3-4 dny je nová verze softu a chyba je odstraněná. S tím jsem se zatím u žádný diag nesetkal.

Roman
roman
Přispěvovatel
Příspěvky: 520
Registrován: 26 led 2006, 08:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od roman »

dodi911 píše:
autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.
No já si myslím, že program pro Ford VCM dělal někdo kdo nikdy s žádnou diagnostikou nepřišel do styku. Je to tak hloupě udělaný, že se mě ježej všechny chlupy na těle když to VCM musím vzít do ruky.
Třeba Clip od Renaulta to je absolutně něco jiného. Jednoduchý na obsluhu a přehledný soft.
Poslední dobou mě se mi stále víc líbí soft a kabely od fy Secons. Je to česká fa a absolutně perfektní technická podpora. Na nějakým autě zjistím nějakou chybu při komunikaci s diag, pošlu jim data a za 3-4 dny je nová verze softu a chyba je odstraněná. S tím jsem se zatím u žádný diag nesetkal.

Roman
dodi911
Aktivista
Příspěvky: 2073
Registrován: 16 zář 2007, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od dodi911 »

Sila zvyku a co ti pripada tak neskutocne hlupe, podla mna je to jednoduche Jedine co mi vadi je caste zapinanie a vypinanie zapalovania, inak pohodicka.
pett
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 522
Registrován: 30 zář 2006, 13:03
Odpovědi: 0
Bydliště: Příbram

Příspěvek od pett »

roman píše:
dodi911 píše:
autoelektrika píše:Říkám,že v nouzi je dobrá KTS,ale třeba ta Mazda3 měla Bosch EDC 16 a 2 neznámé chyby a nemělo to regulaci nafty v %.To mě opět minulej tejden dostalo.Takže opakuji,že na řešení problému original čínské klony.Taky by se mi líbilo vcm,ale prej je to nějaké složitější z obsluhou,dá se to ale naučit.Ford má taky třeba Bosch a KTS to sama nenajde,jede v náhradních systémech,nebo jak to tam píšou.
Vcm nieje az take zlozite pokial sa s diagnostikami hrajes a ako vidim nieco uz tiez mas. Na forda jedina seriozna diag je prave vcm, tu neexistuje nic na co sa mozes 100% spolahnut.
No já si myslím, že program pro Ford VCM dělal někdo kdo nikdy s žádnou diagnostikou nepřišel do styku. Je to tak hloupě udělaný, že se mě ježej všechny chlupy na těle když to VCM musím vzít do ruky.
Třeba Clip od Renaulta to je absolutně něco jiného. Jednoduchý na obsluhu a přehledný soft.
Poslední dobou mě se mi stále víc líbí soft a kabely od fy Secons. Je to česká fa a absolutně perfektní technická podpora. Na nějakým autě zjistím nějakou chybu při komunikaci s diag, pošlu jim data a za 3-4 dny je nová verze softu a chyba je odstraněná. S tím jsem se zatím u žádný diag nesetkal.

Roman
Na forda VCM a nic jiného,zpočátku možná trochu nepřehledné chaotické a nelogické ,ale po čase fain práce s tímto nástrojem. Problém je,že mi jsme naučeni na takové to klasické diagnostické menu a tohle je trochu jiný koncept.Nadruhé straně diagnostika nabízí všechno včetně přeprogramování jednotek,instalaci nových , párování atd... bez nutnosti být někde online i klíče se dají řešit . Naproti tomu zmíněný Clip je pěkná věc ,ale řekni jak třeba řešíš programování klíčů a karet , já kvůli tomu musel dokoupit modul od Abritusů a přeprogramování jednotek už vůbec ,pokud nemáš kámoše v Ren. co ti poskytne kod do vstupu.
Pokud někomu připadá IDS na forda chaotická tak doporučuji zkusit verzi na Jaguara a Land Rovera (LOL) a hned se bude s fordem pracovat lépe.
Co se týče KTS osobně ji považuji za jednu z nejlepších multiznaček. Je jasné že každému sedne jinak a je třeba zvážit jakou sortu aut s ní člověk chce dělat ,samozřejně v něčem je slabší v jiném má zase navrch.
Také ji používám spíš jako doplněk,ale je pravda že mě nejednou vytrhla trn z paty a to i díky obrovskému technickému zázemí a manuálů které sebou návazně přináší.
buci4
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 13 říj 2011, 20:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-GA

Příspěvek od buci4 »

Autocom bude fungovať aj na nakladné autá,ked stiahnem ten subor,alebo musim dokupit ten stroj Autocom Trucks
Uživatelský avatar
romanespana
Aktivista
Příspěvky: 2264
Registrován: 29 pro 2011, 19:03
Odpovědi: 1
Bydliště: SPAIN
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od romanespana »

jsou aparaty zvlast, cars a trucks, jestli je y pro oboje si nejsem jistej. zkus a uvidis, bud pojede nebo ne.
launchx431, brain-bee st9000, V-500, 304cz+11.10, VIS 5.0 CZ, VIS 5.0 ES, FES3.6, CDP - 2011.1+2014.2, OP-COM, MPPS v12, MProg3, K-TAG, stroboskop, HANTEK DSO1060, BAKU702B, MLINK-DSP3005, toughbook CF-18, hafo kompiku a cajky od FACOM+WURTH+BERGEN.
buci4
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 13 říj 2011, 20:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia-GA

Příspěvek od buci4 »

volakto vie ponuknuť taku diagnostiku,lebo nemam skusenosti stími činskími obchodmi ,ked ano tak SZ, vdaka
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“