Stránka 2 z 3
Napsal: 03 bře 2012, 22:10
od puci
ak si ju strihol, preto, že ti nešla povoliť hadička, ktorá je spojená s trubkou, tak nabudúce nahrej spoj, mne stačil aj obyčajný zapalovač.
Napsal: 04 bře 2012, 11:22
od slovacek.milos
JOKINO1982 píše:ja trubky riesim mdene robim si ich sam falcovacka koncovka a jeto.Nahybam si ju ako chcem a nikdy nezhrdzaveie
kde jsi koupil falcovačku taky po ní šilhám, vystačím si s trubkama na faforita v akci za 25 korun, a někdy nadpojím ptrubku šfajcem + mosaz,

...
Napsal: 04 bře 2012, 11:48
od dedkoun
http://www.uni-max.cz/sada-pro-upravu-b ... -hs3115/d/
Tady,Miloši.Maj i lepší,ale tahle naprosto fachá.A maj i na palcový trubky.
Re: ...
Napsal: 04 bře 2012, 12:01
od slovacek.milos
jo dík to je přesně ona tu si chci koupit

....
Napsal: 04 bře 2012, 12:06
od dedkoun
Re: ....
Napsal: 04 bře 2012, 12:17
od slovacek.milos
třeba řezačku mám, a u nás v obchodě byla jen pertlovačka, nějak 6OO ale jak jsem se rozkýval byla prodaná za výlohou stála skoro dva roky, jí bych stejně jen upravoval trubky z favorita pasuje snad na všechny auta, a pokud si poškáš na akci v kely jsou za desetikoruny,
mi se ta perttlovačka hodí jen na nadpojování
....
Napsal: 04 bře 2012, 12:27
od dedkoun
Jasně,rozumím....

Jenže takhle koupíš měď za 40 kč/metr,pytlík holendrů a děláš rychle,za pěkně a pořád.Nemluvě o tom,že třeba u koncernu je víc typů konců,Y,T,V.....A favon má ,tuším,jen T...Jo,zatáhneš to,ale drží to pak na třech závitech a to mě nelíbit se.....Tedy,ne že bych byl koncernoznalec,ale vysledoval jsem to na svejch....
Ale už mlčím...

Ať to tu nezasírám.....
Re: ....
Napsal: 04 bře 2012, 12:34
od slovacek.milos
dedkoun píše:Jasně,rozumím....

Jenže takhle koupíš měď za 40 kč/metr,pytlík holendrů a děláš rychle,za pěkně a pořád.Nemluvě o tom,že třeba u koncernu je víc typů konců,Y,T,V.....A favon má ,tuším,jen T...Jo,zatáhneš to,ale drží to pak na třech závitech a to mě nelíbit se.....Tedy,ne že bych byl koncernoznalec,ale vysledoval jsem to na svejch....
Ale už mlčím...

Ať to tu nezasírám.....
máš ale auta kde trubku nevyměníš, abs máš pod posilovačem nad nápravou auto staré dvacet let a jiná šance není než nadpojovačka,
a to je jediné využítí které v tom vidím

Napsal: 04 bře 2012, 16:42
od jericho-3
Je to zlatá věc,/mám sadu pro whitvorth i metr/ mám radši ocelové trubky, nebijí tak do očí.. a třeba když trubka vede pod nádrží, tak se napojí jiná, pěkně se to vytvaruje, že to nikdo nepozná a je to..Ušetří to hodně peněz, času, já když zahazuji trubku, která má pěkný holendr, hned jej schovám, ale jde objednat téměř cokoli...

....
Napsal: 04 bře 2012, 17:24
od dedkoun
Napsal: 05 bře 2012, 08:01
od david13
...
Napsal: 05 bře 2012, 12:32
od dedkoun
Pravdu máš...Kdybych dělal denně brzdy,už mi trůní v šuplíku....

Napsal: 05 bře 2012, 15:54
od stevocz
co si myslite o tom ze by na sa na brzdy nemali pouzivat medene trubky?
...
Napsal: 05 bře 2012, 16:22
od dedkoun
Je pravda,že u náklaďáků měli u STK nějaký pindy.Teda,když má vzduchokapalinu-pro rejpaly...

Maj menší pevnost,což je jasný.Taky musí ta trubička být BRZDOVÁ,ne třeba plynová,má jinak tlustou stěnu a trochu jiný složení.Pokud je to správná,má tlustší stěnu,než ocelová,tak se to,podle mne,vyrovná.Starý Peugeoty,v kterejch jsem se hrabal před 20 lety,měly z fabriky měď,ty lepší verze a v značkovým servisu se i prodávaly jako prvovýroba.Dávám do aut měď těch 20 let a NIKDY nějaká námaha trubku neroztrhla.
Ale samozřejmě netvrdím,že je to absolutně správný.Jen se s tím líp dělá a když se to rozleští,nikdy to neshnije.

Napsal: 05 bře 2012, 16:49
od Martin.R
Problém s mědí je že se nemá ráda s hliníkem (prasata, brzdiče ABS....) a dokáže to občas pěkně zakysat.