Stránka 2 z 3

Napsal: 03 bře 2012, 22:10
od puci
ak si ju strihol, preto, že ti nešla povoliť hadička, ktorá je spojená s trubkou, tak nabudúce nahrej spoj, mne stačil aj obyčajný zapalovač.

Napsal: 04 bře 2012, 11:22
od slovacek.milos
JOKINO1982 píše:ja trubky riesim mdene robim si ich sam falcovacka koncovka a jeto.Nahybam si ju ako chcem a nikdy nezhrdzaveie
kde jsi koupil falcovačku taky po ní šilhám, vystačím si s trubkama na faforita v akci za 25 korun, a někdy nadpojím ptrubku šfajcem + mosaz,

;)

...

Napsal: 04 bře 2012, 11:48
od dedkoun
http://www.uni-max.cz/sada-pro-upravu-b ... -hs3115/d/

Tady,Miloši.Maj i lepší,ale tahle naprosto fachá.A maj i na palcový trubky.

Re: ...

Napsal: 04 bře 2012, 12:01
od slovacek.milos
dedkoun píše:http://www.uni-max.cz/sada-pro-upravu-b ... -hs3115/d/

Tady,Miloši.Maj i lepší,ale tahle naprosto fachá.A maj i na palcový trubky.
jo dík to je přesně ona tu si chci koupit ;)

....

Napsal: 04 bře 2012, 12:06
od dedkoun
Akurát jak je ta lišta na víc průměrů,tak jsem ji rozetnul na tři kusy a udělal zvlášť svěrnou s jemným závitem.V týhle dýlce se totiž i ten hutnej materiál trochu prohne a tu trubku drží tak tak....Ale jinak ten kužel,svěrka,řezátko,dobrej matroš,ani jsem to za ty prachy nečekal..... ;) ;) ;)

Re: ....

Napsal: 04 bře 2012, 12:17
od slovacek.milos
dedkoun píše:Akurát jak je ta lišta na víc průměrů,tak jsem ji rozetnul na tři kusy a udělal zvlášť svěrnou s jemným závitem.V týhle dýlce se totiž i ten hutnej materiál trochu prohne a tu trubku drží tak tak....Ale jinak ten kužel,svěrka,řezátko,dobrej matroš,ani jsem to za ty prachy nečekal..... ;) ;) ;)
třeba řezačku mám, a u nás v obchodě byla jen pertlovačka, nějak 6OO ale jak jsem se rozkýval byla prodaná za výlohou stála skoro dva roky, jí bych stejně jen upravoval trubky z favorita pasuje snad na všechny auta, a pokud si poškáš na akci v kely jsou za desetikoruny,

mi se ta perttlovačka hodí jen na nadpojování

....

Napsal: 04 bře 2012, 12:27
od dedkoun
Jasně,rozumím.... ;) Jenže takhle koupíš měď za 40 kč/metr,pytlík holendrů a děláš rychle,za pěkně a pořád.Nemluvě o tom,že třeba u koncernu je víc typů konců,Y,T,V.....A favon má ,tuším,jen T...Jo,zatáhneš to,ale drží to pak na třech závitech a to mě nelíbit se.....Tedy,ne že bych byl koncernoznalec,ale vysledoval jsem to na svejch.... :) :) :)

Ale už mlčím... (offtopic) Ať to tu nezasírám.....

Re: ....

Napsal: 04 bře 2012, 12:34
od slovacek.milos
dedkoun píše:Jasně,rozumím.... ;) Jenže takhle koupíš měď za 40 kč/metr,pytlík holendrů a děláš rychle,za pěkně a pořád.Nemluvě o tom,že třeba u koncernu je víc typů konců,Y,T,V.....A favon má ,tuším,jen T...Jo,zatáhneš to,ale drží to pak na třech závitech a to mě nelíbit se.....Tedy,ne že bych byl koncernoznalec,ale vysledoval jsem to na svejch.... :) :) :)

Ale už mlčím... (offtopic) Ať to tu nezasírám.....
máš ale auta kde trubku nevyměníš, abs máš pod posilovačem nad nápravou auto staré dvacet let a jiná šance není než nadpojovačka,
a to je jediné využítí které v tom vidím ;)

Napsal: 04 bře 2012, 16:42
od jericho-3
Je to zlatá věc,/mám sadu pro whitvorth i metr/ mám radši ocelové trubky, nebijí tak do očí.. a třeba když trubka vede pod nádrží, tak se napojí jiná, pěkně se to vytvaruje, že to nikdo nepozná a je to..Ušetří to hodně peněz, času, já když zahazuji trubku, která má pěkný holendr, hned jej schovám, ale jde objednat téměř cokoli... :)

....

Napsal: 04 bře 2012, 17:24
od dedkoun
Přesně tak,moje řeč.... :idea: Taky nevyhodím jediný šroubení,mám toho plnej kastl pod soustruhem..... :D :D :D

Napsal: 05 bře 2012, 08:01
od david13

...

Napsal: 05 bře 2012, 12:32
od dedkoun
Pravdu máš...Kdybych dělal denně brzdy,už mi trůní v šuplíku.... ;)

Napsal: 05 bře 2012, 15:54
od stevocz
co si myslite o tom ze by na sa na brzdy nemali pouzivat medene trubky?

...

Napsal: 05 bře 2012, 16:22
od dedkoun
Je pravda,že u náklaďáků měli u STK nějaký pindy.Teda,když má vzduchokapalinu-pro rejpaly...:-D Maj menší pevnost,což je jasný.Taky musí ta trubička být BRZDOVÁ,ne třeba plynová,má jinak tlustou stěnu a trochu jiný složení.Pokud je to správná,má tlustší stěnu,než ocelová,tak se to,podle mne,vyrovná.Starý Peugeoty,v kterejch jsem se hrabal před 20 lety,měly z fabriky měď,ty lepší verze a v značkovým servisu se i prodávaly jako prvovýroba.Dávám do aut měď těch 20 let a NIKDY nějaká námaha trubku neroztrhla.

Ale samozřejmě netvrdím,že je to absolutně správný.Jen se s tím líp dělá a když se to rozleští,nikdy to neshnije. :)

Napsal: 05 bře 2012, 16:49
od Martin.R
Problém s mědí je že se nemá ráda s hliníkem (prasata, brzdiče ABS....) a dokáže to občas pěkně zakysat.