Stránka 2 z 5

Napsal: 05 bře 2007, 22:58
od Kornout
To pafka a ostatní s motory 1Z a AHU:
Opět stará známá věta, bacha na písty!!!
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.

Napsal: 05 bře 2007, 23:14
od pafka
toho se tak nebojím, ale musím to nějak sladit, nakonec si tam ten 6-ti kvalt asi dám sám, ale bude to chtít větší výkon motoru.

Napsal: 05 bře 2007, 23:43
od Huml
do 66kw dej ty 764ky
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
ty trysky jsou bomba, fakt nekecám :D

Napsal: 06 bře 2007, 08:03
od chucky
Huml píše:do 66kw dej ty 764ky
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
ty trysky jsou bomba, fakt nekecám :D
no ale mluvilo se tady něco o zkrácení životnosti... otázka je jakým způsobem...

Napsal: 06 bře 2007, 08:47
od váha
chucky píše:
Huml píše:do 66kw dej ty 764ky
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
ty trysky jsou bomba, fakt nekecám :D
no ale mluvilo se tady něco o zkrácení životnosti... otázka je jakým způsobem...
a to vadí že budou průhledný písty když to tak pěkně jede? (noteeth)
Já mám sprinty764,rozdíl oproti původní 66kw obrovský,ale už sem si nějak zvyknul a příjde mě to že to nějak nejede (noteeth) si nedokážu představit ty race520 co to udělá (LOL) Jen tak mimochodem a co powerplus764?

Napsal: 06 bře 2007, 11:33
od Sifon
Kornout píše:To pafka a ostatní s motory 1Z a AHU:
Opět stará známá věta, bacha na písty!!!
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
Pri tom AHU su to vsetky motory alebo len do urciteho cisla? Niekde som tu cital ze je to do nejakeho cisla a od isteho cisla su tie piesty v poho...teda v poho co sa tyka trysiek

Napsal: 06 bře 2007, 20:31
od Huml
AHU od č. 101808 jsou v pohodě

Napsal: 07 bře 2007, 09:14
od Sifon
Huml píše:AHU od č. 101808 jsou v pohodě
Diky za radu :). Nastastie uz mi to zacina cislom 2. K akym piestom by sa to dalo prirovnat? myslim vykonove verzie motorov...pripane ake zvysenie vykonu vydrzia?

Napsal: 07 bře 2007, 20:41
od Huml
písty v tvým autě jsou stejný s pístama z AFN 110k, ty jsou v pohodě

Napsal: 07 bře 2007, 22:55
od Sifon
Huml píše:písty v tvým autě jsou stejný s pístama z AFN 110k, ty jsou v pohodě
Este raz diky za radu :). Este by som sa chcel opytat do kolko koni sa da s tymi piestami bezpecne ist? Pripadne ake velke upravy to znesie?(bez ohladu na spojku - ciste teoreticky kolko toho vydrzi motor v ramci normy) ma okolo 157 000km. Na zaciatok by som chcel dat von powerbox a dat tam POWERPLUS 764. Neskor mozno turbo zo 130konovej verzie.

Napsal: 07 bře 2007, 23:06
od Dukes
Sifon píše:
Huml píše:písty v tvým autě jsou stejný s pístama z AFN 110k, ty jsou v pohodě
Este raz diky za radu :). Este by som sa chcel opytat do kolko koni sa da s tymi piestami bezpecne ist? Pripadne ake velke upravy to znesie?(bez ohladu na spojku - ciste teoreticky kolko toho vydrzi motor v ramci normy) ma okolo 157 000km. Na zaciatok by som chcel dat von powerbox a dat tam POWERPLUS 764. Neskor mozno turbo zo 130konovej verzie.
Zahodil bych ten powerbox a nechal udělat chip.Když tam dáš turbo ze 130 a nezvýšíš plnící tlak tak ti to bude hulit.
Motor vydrží o ten se neboj.

Napsal: 07 bře 2007, 23:31
od Sifon
Zahodil bych ten powerbox a nechal udělat chip.Když tam dáš turbo ze 130 a nezvýšíš plnící tlak tak ti to bude hulit.
Motor vydrží o ten se neboj.[/quote]

Jasne ten Powerbox tam potom nema co robit...Turbo je zatial hudba buducnosti a chip by to chcelo na mieru...zatial idem dat trysky a chcelo by to mierne zvysit tlak turba aby to vydrzalo lebo predsalen uz ma nieco za sebou a je to wastegate takze zazraky neocakavam - hlavne kvoli dymivosti

Napsal: 08 bře 2007, 12:06
od Kornout
Huml píše:do 66kw dej ty 764ky
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
ty trysky jsou bomba, fakt nekecám :D
Já nevím, co bude za motor, čekám co pořídím.

Napsal: 13 dub 2009, 22:32
od matias99
Nazdar
Cez aky soft sa vlastne cipuje, co vsetko sa nastavuje a kto by to vedel spravit. OCtavka 1,9TDI 81kw ASV

Napsal: 14 dub 2009, 01:27
od Forest
matias99 píše:Nazdar
Cez aky soft sa vlastne cipuje, co vsetko sa nastavuje a kto by to vedel spravit. OCtavka 1,9TDI 81kw ASV
Rozhodne Reesha ;)