Napsal: 05 bře 2007, 22:58
To pafka a ostatní s motory 1Z a AHU:
Opět stará známá věta, bacha na písty!!!
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
Opět stará známá věta, bacha na písty!!!
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
ty trysky jsou bomba, fakt nekecámTo Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
no ale mluvilo se tady něco o zkrácení životnosti... otázka je jakým způsobem...Huml píše:do 66kw dej ty 764kyty trysky jsou bomba, fakt nekecámTo Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
a to vadí že budou průhledný písty když to tak pěkně jede?chucky píše:no ale mluvilo se tady něco o zkrácení životnosti... otázka je jakým způsobem...Huml píše:do 66kw dej ty 764kyty trysky jsou bomba, fakt nekecámTo Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
Pri tom AHU su to vsetky motory alebo len do urciteho cisla? Niekde som tu cital ze je to do nejakeho cisla a od isteho cisla su tie piesty v poho...teda v poho co sa tyka trysiekKornout píše:To pafka a ostatní s motory 1Z a AHU:
Opět stará známá věta, bacha na písty!!!
To Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
Diky za raduHuml píše:AHU od č. 101808 jsou v pohodě
Este raz diky za raduHuml píše:písty v tvým autě jsou stejný s pístama z AFN 110k, ty jsou v pohodě
Zahodil bych ten powerbox a nechal udělat chip.Když tam dáš turbo ze 130 a nezvýšíš plnící tlak tak ti to bude hulit.Sifon píše:Este raz diky za raduHuml píše:písty v tvým autě jsou stejný s pístama z AFN 110k, ty jsou v pohodě. Este by som sa chcel opytat do kolko koni sa da s tymi piestami bezpecne ist? Pripadne ake velke upravy to znesie?(bez ohladu na spojku - ciste teoreticky kolko toho vydrzi motor v ramci normy) ma okolo 157 000km. Na zaciatok by som chcel dat von powerbox a dat tam POWERPLUS 764. Neskor mozno turbo zo 130konovej verzie.
Já nevím, co bude za motor, čekám co pořídím.Huml píše:do 66kw dej ty 764kyty trysky jsou bomba, fakt nekecámTo Huml: teď jsi mě pěkně zvyklal.
Rozhodne Reeshamatias99 píše:Nazdar
Cez aky soft sa vlastne cipuje, co vsetko sa nastavuje a kto by to vedel spravit. OCtavka 1,9TDI 81kw ASV