Přípravek na zatlečení pístu v třmenu

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Duri999
Přispěvovatel
Příspěvky: 205
Registrován: 05 úno 2006, 12:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Slovakia
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Duri999 »

Ked ti ide o predne piestiky tak to ti stacia velke blicky mam tu sadu a poviem ti ze pri prednych to trva dlksie s tou sadou. (rofl)
Autá sú nato aby slúžili nám a nie my im.
www.retromotor.sk
G.Cowlley
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 19 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

přípravek

Příspěvek od G.Cowlley »

Ale neboj i ten zadek se dá česky levně upravit, já tam dal pružinu, normální M12 a jak to maká, samodělka pětiminutovka - akorát je to vždycky vhodný pro omezenej typ pístků, resp brzdičů, opírá se to o plech kterej nesedne do všech brzdičů, dělam fordy - mam tam sjetou desku z Forada :D
Ale teda na předek používam malou truhlářskou svěrku (když to jde), je to rychlejší :D
Ford Scorpio 2,5TCi Combi 95, ....puzzle, implatát digi klima
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Re: přípravek

Příspěvek od Power156 »

G.Cowlley píše:Ale neboj i ten zadek se dá česky levně upravit, já tam dal pružinu, normální M12 a jak to maká, samodělka pětiminutovka - akorát je to vždycky vhodný pro omezenej typ pístků, resp brzdičů, opírá se to o plech kterej nesedne do všech brzdičů, dělam fordy - mam tam sjetou desku z Forada :D
Ale teda na předek používam malou truhlářskou svěrku (když to jde), je to rychlejší :D
to by me zajimalo jas si to udelal na ty zadni pistky ktery se musej zatacet, foto by neuskodilo:-) abych se dostal do obrazu
G.Cowlley
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 19 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Přípravek

Příspěvek od G.Cowlley »

No v tom je právě ten fígl toho závitu. Vzal jsem šroub M12,matku, starou ojetou destičku, a velkou podložku (velikost jako prům, pístku), na podložku vytvořil dva čepy tak, aby zapadly do zářezu v pístku, na podložku navařil matku tak aby byla na konci u podložky zaslepená, do středu desky vyříznul závit (pak navařil taky matku), no a pak stačí 19 klíč, šrou našroubuješ do desky a nakonec natočíš podložku a můžeš začít zatáčet, problém ti vznikne rozdílnym stoupáním závitu na šroubu a čepu brzdiče, vyřešil jsem to pružinou vsunutou mezi desku a brzdič, ta ti přitlačuje ten přípravek k pístku, Pístek by se měl točit poměrně lehce, dalo by se to imitovat klíčem na flexu (z nouze ctnost :D )
Pokud se mi to zdaří sem vložit tak to blejsknu a hodim sem. Je to klasicky český udělátko :D
Ford Scorpio 2,5TCi Combi 95, ....puzzle, implatát digi klima
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Většinou stačí točit tím pístkem a on zalaze sám.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Re: Přípravek

Příspěvek od Power156 »

G.Cowlley píše:No v tom je právě ten fígl toho závitu. Vzal jsem šroub M12,matku, starou ojetou destičku, a velkou podložku (velikost jako prům, pístku), na podložku vytvořil dva čepy tak, aby zapadly do zářezu v pístku, na podložku navařil matku tak aby byla na konci u podložky zaslepená, do středu desky vyříznul závit (pak navařil taky matku), no a pak stačí 19 klíč, šrou našroubuješ do desky a nakonec natočíš podložku a můžeš začít zatáčet, problém ti vznikne rozdílnym stoupáním závitu na šroubu a čepu brzdiče, vyřešil jsem to pružinou vsunutou mezi desku a brzdič, ta ti přitlačuje ten přípravek k pístku, Pístek by se měl točit poměrně lehce, dalo by se to imitovat klíčem na flexu (z nouze ctnost :D )
Pokud se mi to zdaří sem vložit tak to blejsknu a hodim sem. Je to klasicky český udělátko :D
Takovyhle ty domaci udelatka jsou nejlepsi, jo uz to chapu, je to docela supr s tou pruzinou, supr ... ;)
G.Cowlley
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 19 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

udělátko

Příspěvek od G.Cowlley »

Jak říká orgoš - stačí tim ale většinou točit jen rukou, teda pokud ty drážky nejsou omletý jako jsem je měl já, to je pak tlak na ten pístek nutnej pač to přeskakuje. ale jak už jsem psal, než jsem urobil totok, tak jsem používal klíč na flexy :D
Ford Scorpio 2,5TCi Combi 95, ....puzzle, implatát digi klima
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Re: udělátko

Příspěvek od Power156 »

to je taky reseni z rozbusky ale to neni ono :-)
Naposledy upravil(a) Power156 dne 01 dub 2007, 18:21, celkem upraveno 1 x.
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Re: udělátko

Příspěvek od Power156 »

G.Cowlley píše:Jak říká orgoš - stačí tim ale většinou točit jen rukou, teda pokud ty drážky nejsou omletý jako jsem je měl já, to je pak tlak na ten pístek nutnej pač to přeskakuje. ale jak už jsem psal, než jsem urobil totok, tak jsem používal klíč na flexy :D
A z ceho udelas ty dva camprdliky aby snesly to krouceni??
G.Cowlley
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 19 bře 2007, 21:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

to power

Příspěvek od G.Cowlley »

normálně jsem tam bodnul M6 šroubky -G6nebo nějaké tvrdší. Pístek by se neměl ale točit moc ztuha, jenom přetlačuje ty polohovací pružiny a ty nebývaj zas tak silný
Ford Scorpio 2,5TCi Combi 95, ....puzzle, implatát digi klima
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Re: to power

Příspěvek od Power156 »

G.Cowlley píše:normálně jsem tam bodnul M6 šroubky -G6nebo nějaké tvrdší. Pístek by se neměl ale točit moc ztuha, jenom přetlačuje ty polohovací pružiny a ty nebývaj zas tak silný
jo, me napadlo treba to udelat z trubky a vyryznout tam zarezi, jenze ta nema takovou pevnost.
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Re: šroub

Příspěvek od Kornout »

Power156 píše:
G.Cowlley píše:Hoši, ten šroub má stoupání jako má ten távit v pístku pač jinak ti bude rychleji zalejzat ten pístek než ti bude vylejzat šroub. taky jsem se nachytal
to mas pravdu taky me to napadlo ale spis mi jde o predni pistky.a tam je to jedno. nevim ale asi to udelam s tou M16tkou.
Taky jsem se s tím páral a nachytal, ten závit má hodně strmé stoupání, ale teď mě to trklo, proč to neudělat z nějakého špatného třmenu, vykuchat z něj tu šroubovici a matici, pak to půjde na předek i zadek a stoupání bude shodné, náklady minimální. Jinak přední pístky se nejlépe stahují přímo na autě, ještě nasazené, nacpu tam šroubovák (mezi třmen a destičku), zapáčím a je to, popř vemu něco silnějšího.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Power156
Aktivista
Příspěvky: 1613
Registrován: 10 čer 2006, 10:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od Power156 »

našel jsem v garazi zav tyc M12 a nevim jestli je to 4.8 nebo 8.8 jak to poznat.
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“