
Přípravek na zatlečení pístu v třmenu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 205
- Registrován: 05 úno 2006, 12:45
- Bydliště: Slovakia
- Kontaktovat uživatele:
Ked ti ide o predne piestiky tak to ti stacia velke blicky mam tu sadu a poviem ti ze pri prednych to trva dlksie s tou sadou. 

Autá sú nato aby slúžili nám a nie my im.
www.retromotor.sk
www.retromotor.sk
přípravek
Ale neboj i ten zadek se dá česky levně upravit, já tam dal pružinu, normální M12 a jak to maká, samodělka pětiminutovka - akorát je to vždycky vhodný pro omezenej typ pístků, resp brzdičů, opírá se to o plech kterej nesedne do všech brzdičů, dělam fordy - mam tam sjetou desku z Forada
Ale teda na předek používam malou truhlářskou svěrku (když to jde), je to rychlejší

Ale teda na předek používam malou truhlářskou svěrku (když to jde), je to rychlejší

Ford Scorpio 2,5TCi Combi 95, ....puzzle, implatát digi klima
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Re: přípravek
to by me zajimalo jas si to udelal na ty zadni pistky ktery se musej zatacet, foto by neuskodilo:-) abych se dostal do obrazuG.Cowlley píše:Ale neboj i ten zadek se dá česky levně upravit, já tam dal pružinu, normální M12 a jak to maká, samodělka pětiminutovka - akorát je to vždycky vhodný pro omezenej typ pístků, resp brzdičů, opírá se to o plech kterej nesedne do všech brzdičů, dělam fordy - mam tam sjetou desku z Forada![]()
Ale teda na předek používam malou truhlářskou svěrku (když to jde), je to rychlejší
Přípravek
No v tom je právě ten fígl toho závitu. Vzal jsem šroub M12,matku, starou ojetou destičku, a velkou podložku (velikost jako prům, pístku), na podložku vytvořil dva čepy tak, aby zapadly do zářezu v pístku, na podložku navařil matku tak aby byla na konci u podložky zaslepená, do středu desky vyříznul závit (pak navařil taky matku), no a pak stačí 19 klíč, šrou našroubuješ do desky a nakonec natočíš podložku a můžeš začít zatáčet, problém ti vznikne rozdílnym stoupáním závitu na šroubu a čepu brzdiče, vyřešil jsem to pružinou vsunutou mezi desku a brzdič, ta ti přitlačuje ten přípravek k pístku, Pístek by se měl točit poměrně lehce, dalo by se to imitovat klíčem na flexu (z nouze ctnost
)
Pokud se mi to zdaří sem vložit tak to blejsknu a hodim sem. Je to klasicky český udělátko

Pokud se mi to zdaří sem vložit tak to blejsknu a hodim sem. Je to klasicky český udělátko

Ford Scorpio 2,5TCi Combi 95, ....puzzle, implatát digi klima
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Re: Přípravek
Takovyhle ty domaci udelatka jsou nejlepsi, jo uz to chapu, je to docela supr s tou pruzinou, supr ...G.Cowlley píše:No v tom je právě ten fígl toho závitu. Vzal jsem šroub M12,matku, starou ojetou destičku, a velkou podložku (velikost jako prům, pístku), na podložku vytvořil dva čepy tak, aby zapadly do zářezu v pístku, na podložku navařil matku tak aby byla na konci u podložky zaslepená, do středu desky vyříznul závit (pak navařil taky matku), no a pak stačí 19 klíč, šrou našroubuješ do desky a nakonec natočíš podložku a můžeš začít zatáčet, problém ti vznikne rozdílnym stoupáním závitu na šroubu a čepu brzdiče, vyřešil jsem to pružinou vsunutou mezi desku a brzdič, ta ti přitlačuje ten přípravek k pístku, Pístek by se měl točit poměrně lehce, dalo by se to imitovat klíčem na flexu (z nouze ctnost)
Pokud se mi to zdaří sem vložit tak to blejsknu a hodim sem. Je to klasicky český udělátko

udělátko
Jak říká orgoš - stačí tim ale většinou točit jen rukou, teda pokud ty drážky nejsou omletý jako jsem je měl já, to je pak tlak na ten pístek nutnej pač to přeskakuje. ale jak už jsem psal, než jsem urobil totok, tak jsem používal klíč na flexy 

Ford Scorpio 2,5TCi Combi 95, ....puzzle, implatát digi klima
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Re: udělátko
to je taky reseni z rozbusky ale to neni ono 

Naposledy upravil(a) Power156 dne 01 dub 2007, 18:21, celkem upraveno 1 x.
Re: udělátko
A z ceho udelas ty dva camprdliky aby snesly to krouceni??G.Cowlley píše:Jak říká orgoš - stačí tim ale většinou točit jen rukou, teda pokud ty drážky nejsou omletý jako jsem je měl já, to je pak tlak na ten pístek nutnej pač to přeskakuje. ale jak už jsem psal, než jsem urobil totok, tak jsem používal klíč na flexy
to power
normálně jsem tam bodnul M6 šroubky -G6nebo nějaké tvrdší. Pístek by se neměl ale točit moc ztuha, jenom přetlačuje ty polohovací pružiny a ty nebývaj zas tak silný
Ford Scorpio 2,5TCi Combi 95, ....puzzle, implatát digi klima
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Ford Capri MK2 - 1,6GT - 74
Ford Capri MK3 - 2,0S- Motorsport - V6 - 79
Ford Transit 2,5D DoKa - 94
Ford Fiesta 1,1 - 94 - převlečená motorka
Modrej ovál v srdci!
Re: to power
jo, me napadlo treba to udelat z trubky a vyryznout tam zarezi, jenze ta nema takovou pevnost.G.Cowlley píše:normálně jsem tam bodnul M6 šroubky -G6nebo nějaké tvrdší. Pístek by se neměl ale točit moc ztuha, jenom přetlačuje ty polohovací pružiny a ty nebývaj zas tak silný
Re: šroub
Taky jsem se s tím páral a nachytal, ten závit má hodně strmé stoupání, ale teď mě to trklo, proč to neudělat z nějakého špatného třmenu, vykuchat z něj tu šroubovici a matici, pak to půjde na předek i zadek a stoupání bude shodné, náklady minimální. Jinak přední pístky se nejlépe stahují přímo na autě, ještě nasazené, nacpu tam šroubovák (mezi třmen a destičku), zapáčím a je to, popř vemu něco silnějšího.Power156 píše:to mas pravdu taky me to napadlo ale spis mi jde o predni pistky.a tam je to jedno. nevim ale asi to udelam s tou M16tkou.G.Cowlley píše:Hoši, ten šroub má stoupání jako má ten távit v pístku pač jinak ti bude rychleji zalejzat ten pístek než ti bude vylejzat šroub. taky jsem se nachytal
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
