Stránka 2 z 2

Napsal: 25 bře 2007, 14:14
od Duri999
Ked ti ide o predne piestiky tak to ti stacia velke blicky mam tu sadu a poviem ti ze pri prednych to trva dlksie s tou sadou. (rofl)

přípravek

Napsal: 25 bře 2007, 16:28
od G.Cowlley
Ale neboj i ten zadek se dá česky levně upravit, já tam dal pružinu, normální M12 a jak to maká, samodělka pětiminutovka - akorát je to vždycky vhodný pro omezenej typ pístků, resp brzdičů, opírá se to o plech kterej nesedne do všech brzdičů, dělam fordy - mam tam sjetou desku z Forada :D
Ale teda na předek používam malou truhlářskou svěrku (když to jde), je to rychlejší :D

Re: přípravek

Napsal: 29 bře 2007, 16:51
od Power156
G.Cowlley píše:Ale neboj i ten zadek se dá česky levně upravit, já tam dal pružinu, normální M12 a jak to maká, samodělka pětiminutovka - akorát je to vždycky vhodný pro omezenej typ pístků, resp brzdičů, opírá se to o plech kterej nesedne do všech brzdičů, dělam fordy - mam tam sjetou desku z Forada :D
Ale teda na předek používam malou truhlářskou svěrku (když to jde), je to rychlejší :D
to by me zajimalo jas si to udelal na ty zadni pistky ktery se musej zatacet, foto by neuskodilo:-) abych se dostal do obrazu

Přípravek

Napsal: 29 bře 2007, 22:15
od G.Cowlley
No v tom je právě ten fígl toho závitu. Vzal jsem šroub M12,matku, starou ojetou destičku, a velkou podložku (velikost jako prům, pístku), na podložku vytvořil dva čepy tak, aby zapadly do zářezu v pístku, na podložku navařil matku tak aby byla na konci u podložky zaslepená, do středu desky vyříznul závit (pak navařil taky matku), no a pak stačí 19 klíč, šrou našroubuješ do desky a nakonec natočíš podložku a můžeš začít zatáčet, problém ti vznikne rozdílnym stoupáním závitu na šroubu a čepu brzdiče, vyřešil jsem to pružinou vsunutou mezi desku a brzdič, ta ti přitlačuje ten přípravek k pístku, Pístek by se měl točit poměrně lehce, dalo by se to imitovat klíčem na flexu (z nouze ctnost :D )
Pokud se mi to zdaří sem vložit tak to blejsknu a hodim sem. Je to klasicky český udělátko :D

Napsal: 30 bře 2007, 07:43
od origoš
Většinou stačí točit tím pístkem a on zalaze sám.

Re: Přípravek

Napsal: 31 bře 2007, 10:02
od Power156
G.Cowlley píše:No v tom je právě ten fígl toho závitu. Vzal jsem šroub M12,matku, starou ojetou destičku, a velkou podložku (velikost jako prům, pístku), na podložku vytvořil dva čepy tak, aby zapadly do zářezu v pístku, na podložku navařil matku tak aby byla na konci u podložky zaslepená, do středu desky vyříznul závit (pak navařil taky matku), no a pak stačí 19 klíč, šrou našroubuješ do desky a nakonec natočíš podložku a můžeš začít zatáčet, problém ti vznikne rozdílnym stoupáním závitu na šroubu a čepu brzdiče, vyřešil jsem to pružinou vsunutou mezi desku a brzdič, ta ti přitlačuje ten přípravek k pístku, Pístek by se měl točit poměrně lehce, dalo by se to imitovat klíčem na flexu (z nouze ctnost :D )
Pokud se mi to zdaří sem vložit tak to blejsknu a hodim sem. Je to klasicky český udělátko :D
Takovyhle ty domaci udelatka jsou nejlepsi, jo uz to chapu, je to docela supr s tou pruzinou, supr ... ;)

udělátko

Napsal: 31 bře 2007, 13:22
od G.Cowlley
Jak říká orgoš - stačí tim ale většinou točit jen rukou, teda pokud ty drážky nejsou omletý jako jsem je měl já, to je pak tlak na ten pístek nutnej pač to přeskakuje. ale jak už jsem psal, než jsem urobil totok, tak jsem používal klíč na flexy :D

Re: udělátko

Napsal: 01 dub 2007, 18:20
od Power156
to je taky reseni z rozbusky ale to neni ono :-)

Re: udělátko

Napsal: 01 dub 2007, 18:21
od Power156
G.Cowlley píše:Jak říká orgoš - stačí tim ale většinou točit jen rukou, teda pokud ty drážky nejsou omletý jako jsem je měl já, to je pak tlak na ten pístek nutnej pač to přeskakuje. ale jak už jsem psal, než jsem urobil totok, tak jsem používal klíč na flexy :D
A z ceho udelas ty dva camprdliky aby snesly to krouceni??

to power

Napsal: 01 dub 2007, 19:52
od G.Cowlley
normálně jsem tam bodnul M6 šroubky -G6nebo nějaké tvrdší. Pístek by se neměl ale točit moc ztuha, jenom přetlačuje ty polohovací pružiny a ty nebývaj zas tak silný

Re: to power

Napsal: 02 dub 2007, 07:35
od Power156
G.Cowlley píše:normálně jsem tam bodnul M6 šroubky -G6nebo nějaké tvrdší. Pístek by se neměl ale točit moc ztuha, jenom přetlačuje ty polohovací pružiny a ty nebývaj zas tak silný
jo, me napadlo treba to udelat z trubky a vyryznout tam zarezi, jenze ta nema takovou pevnost.

Re: šroub

Napsal: 05 dub 2007, 22:55
od Kornout
Power156 píše:
G.Cowlley píše:Hoši, ten šroub má stoupání jako má ten távit v pístku pač jinak ti bude rychleji zalejzat ten pístek než ti bude vylejzat šroub. taky jsem se nachytal
to mas pravdu taky me to napadlo ale spis mi jde o predni pistky.a tam je to jedno. nevim ale asi to udelam s tou M16tkou.
Taky jsem se s tím páral a nachytal, ten závit má hodně strmé stoupání, ale teď mě to trklo, proč to neudělat z nějakého špatného třmenu, vykuchat z něj tu šroubovici a matici, pak to půjde na předek i zadek a stoupání bude shodné, náklady minimální. Jinak přední pístky se nejlépe stahují přímo na autě, ještě nasazené, nacpu tam šroubovák (mezi třmen a destičku), zapáčím a je to, popř vemu něco silnějšího.

Napsal: 08 dub 2007, 09:05
od Power156
našel jsem v garazi zav tyc M12 a nevim jestli je to 4.8 nebo 8.8 jak to poznat.