Stránka 2 z 2
Napsal: 18 bře 2012, 12:07
od slovacek.milos
Diletant_a_Laik píše:Dovolil bych si trochu oponovat, ono zaleží hlavně na úrovni znalostí a dovedností. Já mám spíš špatný zkušenosti se servisákama, co si pořídili plničku, brejle a po kilech do všeho lejou tu zelenu sračku. Ta sama o sobě už u mě odstavila 3 klimy. Naopak výbornou zkušenost mám s chlapama co dělaj průmyslovu a potravinářskou chlaďařinu a autoklimačky spíš jako doplňek. Zavolám, domluvím, přijedou a ode mě potřebujou akorát zasuvku, případně diagnostiku. Jsou sice dražší, ale zatím vždycky odvedli 100% řemeslo, proto ty prachy moc rád dám. Pro východočechy můžu doporučit na dotaz
já bych to jen schrnul není to jen tak je to věda a najít to svý velký problém

Napsal: 18 bře 2012, 14:01
od MirekX
pokud je člověk trošku zručný, něco si o tom přečetl a má aspoň trošku odpovídající vybavení tak je to triviálně jednoduchý systém. Proboha, dyť tam je jen kompresor, chladič, dehydrátor, expanzní ventil a výparník. Pokud to má 2 měřící body tak nění co řešit, všechno se dozvíte z budíků.
Napsal: 18 bře 2012, 15:01
od slovacek.milos
MirekX píše:pokud je člověk trošku zručný, něco si o tom přečetl a má aspoň trošku odpovídající vybavení tak je to triviálně jednoduchý systém. Proboha, dyť tam je jen kompresor, chladič, dehydrátor, expanzní ventil a výparník. Pokud to má 2 měřící body tak nění co řešit, všechno se dozvíte z budíků.
mirku já těch klim dal už pár do kupy, co si nevěděli rady ani v autorizáku, klimy neplním jen spravuju problémáky, a vidím to jako vědu seštelovat, digitál,manuál, opraváře kompresoru, mnoho let práce
