Nerovnoměrně sjeté brzdové destičky !??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
miloši, to mi dělá taky ale přestal jsem to řešit, prý to tak má být 
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
miloši, že ty trochu piješ, viď

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 
A jiný klíček už jsi zkoušel? Třeba je rozbitý.slovacek.milos píše:MirekX píše:miloši, to mi dělá taky ale přestal jsem to řešit, prý to tak má být
ale co to má společnýho stím klíčkem, celou noc klid ráno zatočíš a bubububu![]()
nemám na to nervy
Oc1 81kw. Už není mezi námi.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Oc2 BKD ve výslužbě.
Passat 140/160kw od DP.
Tak se hned neurážejwrack píše:slovacek.milos: ty budeš asi velkej vtipálek promin že nejsem takovej extert jako ty...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5184
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
A co by jsi chtěl za odpoveď na blbou otázku?prowmen píše:Tak se hned neurážejwrack píše:slovacek.milos: ty budeš asi velkej vtipálek promin že nejsem takovej extert jako ty...Oni tam z těch pomalovaných chaloupek jsou všichni vtipálci
I když tady na foru sleduju že se najdou i arogantni blbci co sežrali všechen rozum a jde jim jen o to udělat z někoho debila. Tím nemyslím pana slovacka...
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
nevíte náhodou jestli je možné, aby se na jedné straně sjížděly desky víc než na druhé? přední i zadní destičky při pohledu z venku jsou skoro na železe a druha strana cca 50%.. kotouče vypadaji ok, nikam to nema snahu tahat... nebo je spíš pravděpodobnější, že do toho hrabal nějaky šikula? díky...
polo 1.4tdi AMF
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to je normální něco nefachčí, pístek, okroužek, vodítka třmenu, ucpaná hadička, seklé desky,honzas1 píše:nevíte náhodou jestli je možné, aby se na jedné straně sjížděly desky víc než na druhé? přední i zadní destičky při pohledu z venku jsou skoro na železe a druha strana cca 50%.. kotouče vypadaji ok, nikam to nema snahu tahat... nebo je spíš pravděpodobnější, že do toho hrabal nějaky šikula? díky...
má se dělat pravidelná roční prohlídka čistit mazat a kdo to dělá
jen se leje a jezdí pak čemu se divit
funguje to "prý" jako mlýnek. Usazujou se v tom nečistoty, který se v tom klínu drtí a čistí průběžně prostor mezi deskou a kotoučem.pstejski píše:no mě by třeba zajímalo, proč tam to zkosení u novejch desek je, když se po čase jak se deska trochu obrzdí stejně ztratí?
Teorie je to pěkná, ale na OII dávám TRW bez toho skosení protože jsou o 200 levnější než s ním a nikdo si nestěžoval že by to nebrzdilo. Hlavně ty desky vydrží víc.
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
