Stránka 2 z 2

Napsal: 01 dub 2012, 05:59
od Ruda 1
Ahoj.Mám stejný problém ale vpravo.Vyměněny silenbloky,řídící tyčky a uložení tlumičů.Co šlo jsem podotahoval.Stále to dělá.R. Teď jsem si uvědomil,že už jsem o tom psal " Jedno lupnutí". Od tý doby jsem najel asi 35 000km.Dělá to častěji.R.

Napsal: 01 dub 2012, 08:45
od prowmen
homokineťák

Napsal: 02 dub 2012, 09:04
od Ruda 1
Já se tomu homokineťáku tak nějak bráním, u ostatních aut co jsem měl odcházel tak nějak jinak........R.

Napsal: 02 dub 2012, 09:23
od e36power
Přetahnout poloosy, zespod nápravnici, mě to dělal silentblok na převodovce

Lupnutí při rozjezdu

Napsal: 02 dub 2012, 09:47
od vynecht
Mě to dělaly na jednom autě řídící tyčky a na druhým vyrezlý šrouby co držej řízení k nápravnici a to se mírně pohybovalo.

Napsal: 09 črc 2013, 09:16
od marthass
Cus chlapi. Ja ted delsi dobu resim taky takovy cvaknuti pri rozjezdu.
Divny na tom je to, ze mi to cvakne jen kdyz zastavim a chcipnu motor. Jakmile se rozjezdu, pomalu, ryhcle, to je jedno, tak cca kolem 20ti km/h neco cvakne. je to takovej napruzenej zvuk, jak kdybyste brnkli do pedalu.

Divny je, ze to dela i na neutral v urcite rychlosti a po chcipnuti a jen jednou. To jsou zase veci. Napravu jsem nechaval kontrolovat a tam vse ok.

Cvakání po výměně

Napsal: 10 črc 2013, 21:45
od Kakamil 4x4
Pokud se ozve cvaknutí (ťuknutí, to je fuk) při svižnějším rozjedu a auto je po výměně spojky, jak píše výše kolega, vsadil bych na staré a natažené šrouby, jež drží nápravnici! Pokud byla dole, měly by se při zpětné montáži použít zcela nové šrouby (myslím M12). Ty původní jsou totiž dotažené na moment (70Nm a 90st jestli se nemýlím), natáhnou se a pak je již nejde spolehlivě dotáhnout :/
Nápravnice pak nedrží na místě a při razantnějším rozjezdu nebo brždění "pochoduje" na dírách!

Napsal: 12 črc 2013, 06:05
od wolverine
Já také řešil cvakani a na konec jsem zjistil že je to kloub u převodovky. Teď budu měnit všechny už mají 400tis najeto a už mají moc vůle.

Napsal: 12 črc 2013, 08:18
od matess
Na VW clubu jsem četl o něčem podobném na Golfu 5. Mrkni se sem na stránku 3 dole, třeba to pomůže. Ale jak píšou ostatní, příčin může být spousta.

http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 5&start=30

http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Jet ... /ES421475/

Napsal: 12 črc 2013, 22:18
od davemo
romanespana píše:vydrz na stk, tam jak zaverkluje kolama na vsechny strany, tak se to ukaze
přesně akorát nemusíš čekat zajed hned kontrola je zdarma jedné části takže řekneš podvozek hodí to na třasák a uvidí kde co nejlepší a nejrychlejší 8)

Napsal: 15 črc 2013, 07:29
od marthass
Tak za mě je to test ESP :P :D
divné

Napsal: 15 črc 2013, 20:28
od rehak6co
Tak já už to řešil a nevyřešil. Teť sem byl pod autem! Lupnutí jen při velkym rejdu hlavně na zpátečku v kabině je to pocitově levý přední kolo, pod autem když mi někdo cuká volantem ozývá se to zmíst kde se připojuje řízení od volantu ale na dotek to nide necejtim mam objednanej homokloub, ale už teť tušim že ten to neni, jde to z řízení, hlavně je to mnohem větší rána, když couvam s rejdem než když cukam volantem na nájezdech.

Máte někdo zkušenost, že by byla vůle na řízení jen v rejdu, nebo jinej nápad či řešení? A co ty kloubky na tyči řízení jdou měnit?

Obrázek

Napsal: 15 črc 2013, 20:34
od UchoTD
riešime podobny problem,niekedy aj ked sú kolesá rovno..ale najviac v rajde..pri plnom ľavom a hýbaní sa dopredu dozadu tak sa ozve buchnutie,nove všetky klby,vymenene horne uloženie komplet s tlmičom,spodný čap,nové ložisko,všetko na skúšnu vymenené vôla nikde žiadna absolútne,čo ešte môže búchať?

Napsal: 18 črc 2013, 10:03
od rehak6co
Tak sem vyřešil hovno, kloubem to nebylo

Napsal: 22 črc 2013, 10:21
od rehak6co
rehak6co píše:Tak sem vyřešil hovno, kloubem to nebylo
Lupnutí odstarněno! Zvuk se projevoval na řízení v místě křížení šneka a hřebenu, takže sem vypátral že jde vymezovat vůli pomocí týhle zátky která přes pružinu tláčí na váleček s teflonem po kterym jezdí hřeben a je tlačen na šneka. Je to hrozně citlivý a po jednej otáčce šlo řízení ztuha a musel jsem povolovat každopádně je po problému :)
http://www.vwt4forum.co.uk/picture.php? ... reid=78497