ARL problém s kouřivostí!!!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Auto, které má filtr a homologací projde s nulovou hodnotou , po odstranění filtru projde na STK i s hodnotou 1.0. Do ní se většina moderních dieselů vejde. Ovšem pozor, většinou jen díky tomu, že při volné akceleraci / při sešlápnutí plného plynu na místě/ nedají jejich ŘJ zdaleka plnou dávku paliva. Ale při prudké akceleraci na silnici vozy s odstraněným filtrem kouří mnohem výrazněji než vozy bez továrnou montovaného filtru. Vyšší dávka nafty je totiž zbraní též proti oxidům dusíku, takže pokud má tovární ladič k dispozici filtr, který kouř zachytí, rád na kouřivost zhřeší víc než u motoru, který jej nemá. Navíc auta s filtrem mívají rovné koncovky výfuku, takže kouř za nimi je více vidět a nesměřuje k zemi.. /SM -diesel speciál/
Nevím, jestli je to Tvůj případ, ale je to zajímavé.. Jestli je kouř modrý nebo šedý, budeš muset kroužky holt zkontrolovat..
Nevím, jestli je to Tvůj případ, ale je to zajímavé.. Jestli je kouř modrý nebo šedý, budeš muset kroužky holt zkontrolovat..
nepropadat panice...
kroužkama to nebude..já dělal stejný GO a jestě dával nový kroužky.tlaky super a všechny stejný.o víkendu budu měnit vstřiky,tak jsem zvědavej....nejlepší je když jedu pomalu volně a pak na to dupnu tak vyletí dým jak sviňa!šedej.smrdí to jak avia.to že by to bylo hlavou nevěřim...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
http://ulozto.cz/x1HDbdt/30032012479-mp4
heslo : zdenal
akorád dost foukalo tak to šlo hůř vidět...studenej motor
divný je že nastartuju studený a začne hulit až vyjedu z garáže-po minutě
heslo : zdenal
akorád dost foukalo tak to šlo hůř vidět...studenej motor
divný je že nastartuju studený a začne hulit až vyjedu z garáže-po minutě
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
TomášTDI píše:největší prdél je tento problém řeší tady na foru ještě jeden klučina na stejným autě
http://ulozto.cz/xETvrJh/27122011347-mp4
heslo:zdenal
takhle mi to hulilo než sem dělal go motoru.mo tý GO už to tak nehulí....viz druhý video
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko 
Daily-T4 mulťák acv

Daily-T4 mulťák acv
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
to auto už mám 8měsíců,najezdil jsem asi 20 000km a nikdy jsem nic dolívat nemusel,ale někdy když jedu z křžovatky na dvojku a šlápnu plnej tak se to jakoby zahltí někdy trošku zaškube a nechce to táhnout,otočím se a za mnou dým černý ale jen někdy,prostě se mi zdá že to nejede jak má! něco je tam špatně přirovnal bych to k čiplé 96kw,mám problém abych ujel kamošovi s 85kw + čip 

SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Možná jsem vedle,ale koukni se na palivoměr,vytáhni ho ven a mrkni se zda ten koš není od oleje černej. Já mám Golfa Iv 1,9TDI AXR,jako nekouří mi to nijak,mám to čiplý už z Německa to tak dojelo a nemám problém,ale nedávno se to řešil tamdem a propouštění oleje do nafty tady na FB a v mým případě jsem ten koš měl černej jak uhlí!Zatím neřeším.
tandem už jsem zkoušel taky přehazovat a je to stejné ten koš jsem zkoukl ale je jen jak kdyby očuzený,vyloženě černý není... 

SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm