ARL problém s kouřivostí!!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Kefi
Přispěvovatel
Příspěvky: 328
Registrován: 28 pro 2010, 22:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kefi »

ahoj, a co zkusit vrátit KAT jen na zkoušku?!
Octavia 2.0 TDI CR combi, 110kW, CKFC
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Auto, které má filtr a homologací projde s nulovou hodnotou , po odstranění filtru projde na STK i s hodnotou 1.0. Do ní se většina moderních dieselů vejde. Ovšem pozor, většinou jen díky tomu, že při volné akceleraci / při sešlápnutí plného plynu na místě/ nedají jejich ŘJ zdaleka plnou dávku paliva. Ale při prudké akceleraci na silnici vozy s odstraněným filtrem kouří mnohem výrazněji než vozy bez továrnou montovaného filtru. Vyšší dávka nafty je totiž zbraní též proti oxidům dusíku, takže pokud má tovární ladič k dispozici filtr, který kouř zachytí, rád na kouřivost zhřeší víc než u motoru, který jej nemá. Navíc auta s filtrem mívají rovné koncovky výfuku, takže kouř za nimi je více vidět a nesměřuje k zemi.. /SM -diesel speciál/
Nevím, jestli je to Tvůj případ, ale je to zajímavé.. Jestli je kouř modrý nebo šedý, budeš muset kroužky holt zkontrolovat..
nepropadat panice...
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

kroužkama to nebude..já dělal stejný GO a jestě dával nový kroužky.tlaky super a všechny stejný.o víkendu budu měnit vstřiky,tak jsem zvědavej....nejlepší je když jedu pomalu volně a pak na to dupnu tak vyletí dým jak sviňa!šedej.smrdí to jak avia.to že by to bylo hlavou nevěřim...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

http://ulozto.cz/x1HDbdt/30032012479-mp4
heslo : zdenal
akorád dost foukalo tak to šlo hůř vidět...studenej motor
divný je že nastartuju studený a začne hulit až vyjedu z garáže-po minutě
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

TomášTDI píše:největší prdél je tento problém řeší tady na foru ještě jeden klučina na stejným autě


http://ulozto.cz/xETvrJh/27122011347-mp4
heslo:zdenal



takhle mi to hulilo než sem dělal go motoru.mo tý GO už to tak nehulí....viz druhý video
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Já zkusím ty tlaky a uvidíme,poznám těma tlakama jestli jsou ty kroužky v pořádku?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

nepoznáš...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

měl by poznat..
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

To je sporadický,změřit to třeba víckrát po sobě.Je to laborování!
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

Vici píše:měl by poznat..
Nepozná, pozná to pouze když je to teplý a nekdo dá plnej, uvidí kouř a hlavně musí cítit spalenej olej. pokud olej cejtit nebude, tak to kruhy asi nebudou. Hlavne to chce pojezdit 1000km a zjistit spotřebu oleje , pokud zmizne 0,5l kruhy tutovka.
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

to auto už mám 8měsíců,najezdil jsem asi 20 000km a nikdy jsem nic dolívat nemusel,ale někdy když jedu z křžovatky na dvojku a šlápnu plnej tak se to jakoby zahltí někdy trošku zaškube a nechce to táhnout,otočím se a za mnou dým černý ale jen někdy,prostě se mi zdá že to nejede jak má! něco je tam špatně přirovnal bych to k čiplé 96kw,mám problém abych ujel kamošovi s 85kw + čip :D
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
ThrashTheTrash
Aktivista
Příspěvky: 2381
Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od ThrashTheTrash »

Možná jsem vedle,ale koukni se na palivoměr,vytáhni ho ven a mrkni se zda ten koš není od oleje černej. Já mám Golfa Iv 1,9TDI AXR,jako nekouří mi to nijak,mám to čiplý už z Německa to tak dojelo a nemám problém,ale nedávno se to řešil tamdem a propouštění oleje do nafty tady na FB a v mým případě jsem ten koš měl černej jak uhlí!Zatím neřeším.
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

tandem už jsem zkoušel taky přehazovat a je to stejné ten koš jsem zkoukl ale je jen jak kdyby očuzený,vyloženě černý není... :(
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

přikládám dnešní LOG snad se z toho něco bude dát vyčíst :D

http://leteckaposta.cz/918308496
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
KokinCz
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 06 zář 2011, 09:09
Odpovědi: 0

Příspěvek od KokinCz »

Ahoj, no mam 125kW TDI PD, najeto 150tis km, repas turba vloni, no a tak 2 měs zpět jsem odstranil DPF a od te doby po nastartování ohromný množství dýmu - smrdí to jak stará Liazka... jakmile se to zahřeje, pak už nic, ani při akceleraci...
Vandit
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“