jak zapojit budik na tlak turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Když otevřeš dveře u spolujezdce a stoupneš si do dveří jako bys chtěl nastupovat tak se podívej do tý mezery co je mezi blatníkem a karoserií, je tam v jednom místě gumová zátka. Má asi 2 cm v průměru. Přes tu dovnitř jednoduše dostaneš hadičku aniž bys musel něco rozebírat pod kapotou, ale vevnitř musíš sundat ten plast co má spolujezdec vpravo od chodidel když sedí. Za nim je schovaná ta díra po zátce. Možná budeš muset sundat i pravej podběh pokud je za tim blatníkem ještě plastová přepážka a udělat do ní díru. Na mojí OI rv. 98 nebyla ale na OI rv. 2001 už je... Pak už tu hadičku jenom protáhneš nahoru přibližně do míst kde nasává topení vzduch. Pokud nemáš za blatníkem přepážku tak je to práce na 15 minut.Ferenzzo píše:oktávku tdi r.v. 99
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
No jde to tak jak jsem psal výše. Kde máš umístěnej ten budík?Ferenzzo píše:já už to mám zapojené a ozkoušené, ale problém nastává, když chci tu hadičku od tohohle "téčka" prostrčit do interiéru k budíku...
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm

Jediný plast v interiéru, který je třeba demontovat, abyste dostali vedení dovnitř.

Zátka je i u řidiče.

Do zátky i plastové přepážky je třeba udělat otvor...

V těchto místech dostanete hadičku do motorového prostoru. Já jí zde mám zatím jenom připravenou.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Nechcem zakladať novú tému, tak sorry - vsuniem to sem. Ja mám prírubu Forge, kde je navarený nadstavec na hadičku k budíku. Zaujala ma tá clona cca 1mm, ako to vyzerá? Kde sa to má dať? Kde sa to dá kúpiť? Mne chveje ručička a už mi dali aj nový budí v rámci reklamácie - cvrlinga to ako sviňa. Ďakujem za info.jini píše:Pro našroubování násadce na hadičku použij existující slepý závitový otvor na EGR (dovrtat a vyčistit sání od špon). Do hadičky dej clonu s otvorem cca 1 mm aby ručička nechvěla. Tlakoměr musí měřit i podtlak - vznikne při doběhu motoru (chcípací klapka).

vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1512
- Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
- Bydliště: Mladá boleslav -okolí
stačí dát do hadice filtr z cigára.nic se nechvějevilozx6 píše:Nechcem zakladať novú tému, tak sorry - vsuniem to sem. Ja mám prírubu Forge, kde je navarený nadstavec na hadičku k budíku. Zaujala ma tá clona cca 1mm, ako to vyzerá? Kde sa to má dať? Kde sa to dá kúpiť? Mne chveje ručička a už mi dali aj nový budí v rámci reklamácie - cvrlinga to ako sviňa. Ďakujem za info.jini píše:Pro našroubování násadce na hadičku použij existující slepý závitový otvor na EGR (dovrtat a vyčistit sání od špon). Do hadičky dej clonu s otvorem cca 1 mm aby ručička nechvěla. Tlakoměr musí měřit i podtlak - vznikne při doběhu motoru (chcípací klapka).
[quote="kecka"]Já jsem použil špičku na svařečku CO2..... má i svůj závit myslím že M6.....
Ako si to nadrbal do hadice? Ja som dal taký vzduchový filter a aj tak to rezonuje. Neskresľuje to potom tlak na budíku? Neviem prečo na to neupozorní predajca. Nie je nič príjemné demontovať stlpík z budíkmi kua.
Ako si to nadrbal do hadice? Ja som dal taký vzduchový filter a aj tak to rezonuje. Neskresľuje to potom tlak na budíku? Neviem prečo na to neupozorní predajca. Nie je nič príjemné demontovať stlpík z budíkmi kua.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS