jak zapojit budik na tlak turba

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DDRagoo
Aktivista
Příspěvky: 1371
Registrován: 26 črc 2007, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od DDRagoo »

nejjednodusší je to protáhnout průchodkou co jde kabeláž, nebo udělat díru a dát do nové průchodky
G3- AHF, 180 PS a 400Nm, (prodáno)
A3- ALH, 225 PS, 475NM (GTB1756VK)
A6 4F avant quattro ASB 261PS, 541Nm
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Ferenzzo píše:oktávku tdi r.v. 99 (hm)
Když otevřeš dveře u spolujezdce a stoupneš si do dveří jako bys chtěl nastupovat tak se podívej do tý mezery co je mezi blatníkem a karoserií, je tam v jednom místě gumová zátka. Má asi 2 cm v průměru. Přes tu dovnitř jednoduše dostaneš hadičku aniž bys musel něco rozebírat pod kapotou, ale vevnitř musíš sundat ten plast co má spolujezdec vpravo od chodidel když sedí. Za nim je schovaná ta díra po zátce. Možná budeš muset sundat i pravej podběh pokud je za tim blatníkem ještě plastová přepážka a udělat do ní díru. Na mojí OI rv. 98 nebyla ale na OI rv. 2001 už je... Pak už tu hadičku jenom protáhneš nahoru přibližně do míst kde nasává topení vzduch. Pokud nemáš za blatníkem přepážku tak je to práce na 15 minut.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

já už to mám zapojené a ozkoušené, ale problém nastává, když chci tu hadičku od tohohle "téčka" prostrčit do interiéru k budíku...
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Ferenzzo píše:já už to mám zapojené a ozkoušené, ale problém nastává, když chci tu hadičku od tohohle "téčka" prostrčit do interiéru k budíku...
No jde to tak jak jsem psal výše. Kde máš umístěnej ten budík?
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Nms
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 11 srp 2008, 20:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Zábřeh

Příspěvek od Nms »

Já to mám za pojistkovkou, tam jak jde kabeláž tak je tam spousta volnejch průchodek (G2) :punk:
Golf 4 TDI 120KW, 6gang komplet Rieger.
Golf 2 1,9 TDI Poslední model koní moc
Brouk rozřířený 1,2 mazel
Závodní kára vw 1,6 16v 230ps
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

mám ho u levýho sloupku..jdu to zkusit podle tvého návodu ;)

....no právě u mě tam s tou kabeláží neprostrčím ani tenkej drát.... (wallbash)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Nms
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Registrován: 11 srp 2008, 20:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Zábřeh

Příspěvek od Nms »

Ale máš tam průchodky na lanka kabely atd, a nektere jsou nevyuzite. Tahal sem tudy i kabel k subwoferu
Golf 4 TDI 120KW, 6gang komplet Rieger.
Golf 2 1,9 TDI Poslední model koní moc
Brouk rozřířený 1,2 mazel
Závodní kára vw 1,6 16v 230ps
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Ferenzzo píše:mám ho u levýho sloupku..jdu to zkusit podle tvého návodu ;)

....no právě u mě tam s tou kabeláží neprostrčím ani tenkej drát.... (wallbash)
Ta zátka bude určitě i na druhej straně. Postup obdobný.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Obrázek
Jediný plast v interiéru, který je třeba demontovat, abyste dostali vedení dovnitř. Obrázek
Zátka je i u řidiče.
Obrázek
Do zátky i plastové přepážky je třeba udělat otvor...
Obrázek
V těchto místech dostanete hadičku do motorového prostoru. Já jí zde mám zatím jenom připravenou.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
mcsolle
Přispěvovatel
Příspěvky: 99
Registrován: 08 srp 2006, 13:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od mcsolle »

... ked nemate stresne okno
Div3r
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 08 lis 2013, 23:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od Div3r »

Mám takový dotaz nevíte jestli to jde zapojit ta hadička na tlak turba sem ? mám to zaslepené a nevyužité a nechce se mi vrtat do egr nebo kamkoliv jinam Obrázek
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

jini píše:Pro našroubování násadce na hadičku použij existující slepý závitový otvor na EGR (dovrtat a vyčistit sání od špon). Do hadičky dej clonu s otvorem cca 1 mm aby ručička nechvěla. Tlakoměr musí měřit i podtlak - vznikne při doběhu motoru (chcípací klapka).
Obrázek
Nechcem zakladať novú tému, tak sorry - vsuniem to sem. Ja mám prírubu Forge, kde je navarený nadstavec na hadičku k budíku. Zaujala ma tá clona cca 1mm, ako to vyzerá? Kde sa to má dať? Kde sa to dá kúpiť? Mne chveje ručička a už mi dali aj nový budí v rámci reklamácie - cvrlinga to ako sviňa. Ďakujem za info. :)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
kecka
Přispěvovatel
Příspěvky: 545
Registrován: 19 kvě 2007, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Kousek od Ostravy

Příspěvek od kecka »

Já jsem použil špičku na svařečku CO2..... má i svůj závit myslím že M6.....

Obrázek
Fabia II RS 132kw Combi
Clio II 1.2 brutal 43kw
Polo 6R mazel ženy :-)

EX Roomster TDi 184ps
Moravia Tuning soft :-)
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

vilozx6 píše:
jini píše:Pro našroubování násadce na hadičku použij existující slepý závitový otvor na EGR (dovrtat a vyčistit sání od špon). Do hadičky dej clonu s otvorem cca 1 mm aby ručička nechvěla. Tlakoměr musí měřit i podtlak - vznikne při doběhu motoru (chcípací klapka).
Obrázek
Nechcem zakladať novú tému, tak sorry - vsuniem to sem. Ja mám prírubu Forge, kde je navarený nadstavec na hadičku k budíku. Zaujala ma tá clona cca 1mm, ako to vyzerá? Kde sa to má dať? Kde sa to dá kúpiť? Mne chveje ručička a už mi dali aj nový budí v rámci reklamácie - cvrlinga to ako sviňa. Ďakujem za info. :)
stačí dát do hadice filtr z cigára.nic se nechvěje
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1953
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

[quote="kecka"]Já jsem použil špičku na svařečku CO2..... má i svůj závit myslím že M6.....

Ako si to nadrbal do hadice? Ja som dal taký vzduchový filter a aj tak to rezonuje. Neskresľuje to potom tlak na budíku? Neviem prečo na to neupozorní predajca. Nie je nič príjemné demontovať stlpík z budíkmi kua.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“