Výměna dvouhmotového setrváku za jednohmotu

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

martin130lr píše:Jde dát jednohmotu i na Passata B5.5 1,9 TDi/PD 96kW, r.v. 2001?
Pokial to mas 5q tak v pohode, ked mas 6q tak si priprav 1500€ :)
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Huml píše:stejný je jen ložisko, zbytek musí být pro jednohmotu
Takze pritlacak z VR6 tam taky nedam?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

dáš
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

A v cem je teda jina lamela z 2hm od 1hm?
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

lamela pre 1hm je torzne odpruzena.
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Jo takze nemuzu dat neodpruzenou lamelu na 1hm protoze by to slo moc na tvrdo a nemelo by to co tlumit.Takhle kdyz tam dam odpruzenou lamelu tak to tlumi lamela misto 2hmoty.Je to tak?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

v podstatě jo
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1182
Registrován: 11 bře 2008, 16:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od skoda »

Super to jsem potreboval slišet diky chlapi.
Jsem zase o neco chytrejší. :)
_Jan_
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 01 led 2010, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: MB

Příspěvek od _Jan_ »

Ahoj, jsem tu novej a myslim, ze mi tu urcite poradite. Mam Seat Toledo 1L s motorem 1.9TDi, 81kW, AFN a rad bych pred chipovanim posilil spojku.
Je mozny dat jen pritlacak z VR6 na preoblozenou lamelu z AFN a setrvak AFN? Vim, ze osvedceny recept je setrvak 1Z, lamela 1Z a pritlacak VR6, jen se ptam na alternativu.
Dik za rady.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

není to možný
_Jan_
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 01 led 2010, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: MB

Příspěvek od _Jan_ »

Po procteni fora jsem si to myslel. Diky, zes mi to potvrdil. Takze zacnu shanet dily z jednohmoty.
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

kdyžtak sety jednohmoty mám ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
_Jan_
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 01 led 2010, 16:30
Odpovědi: 0
Bydliště: MB

Příspěvek od _Jan_ »

Ladas mas PM. :)
A jen pro upresneni. Koupim cely spojkovy set pro 1Z a nebo ATD, vemu z nej setrvak (+ srouby), lamelu a lozisko, doplnim to o pritlacak VR6 a namontuju na svoje AFN.
Muzou nastat pri montazi nejaky problemy se smontovatelnosti?
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

problémy nenastanou vše sedí...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
LadisTDI
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 22 srp 2009, 20:01
Odpovědi: 0

ditaz na výměnu

Příspěvek od LadisTDI »

Lidičky šikovný mam dotaz začíná mi klouzat spojka motor 66kw ALH 2001 Octa
- dvouhmota :(

najedu ročně 50tisíc takže přemýšlím o přechod na jednohmotu, navíc mam od Dieselpower dělané trysky a až pořídím novou turbínu tak půjdu i do čipu ale to je ještě čas - asi i z důvodu dalšího zvyšování výkonu by ta jednohmota byla myslím lépe.

Kolik za to dám materiál + práce a případně kdo si na to troufne :D ??
díky moc za odpověď
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“