Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 říj 2010, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrix »

erikb píše:Hlasim ďalšiu kámošovu Octaviu 11/2008 BXE 175000 km ojnica vyletela von počas jazdy na dialnici:-(
Tak to aby som si uz pomaly zhanal druhy motor...mam 12/2008 a 182000km a zatial drzi. Myslel som ze ked to nespravilo do 150000km tak mam pokoj ale asi ma to tiez pocka.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Ondrix skúsiš aj niečo napísať ako tu už spomínal ka-spel:
jaký olej, jak často měněno, v přítomnosti majitele či ne, bez čipu, s čipem, se zmrdčipem, uživatel myslí palicí nebo jezdí jak hovado, brzda plyn, studené neohřívá, rozhicované nechladí atd. i výrobní sérii motoru. Pak to může mít nějakou vypovídací hodnotu... ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
ondrix
Přispěvovatel
Příspěvky: 87
Registrován: 16 říj 2010, 11:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondrix »

mauditt píše:Ondrix skúsiš aj niečo napísať ako tu už spomínal ka-spel:
jaký olej, jak často měněno, v přítomnosti majitele či ne, bez čipu, s čipem, se zmrdčipem, uživatel myslí palicí nebo jezdí jak hovado, brzda plyn, studené neohřívá, rozhicované nechladí atd. i výrobní sérii motoru. Pak to může mít nějakou vypovídací hodnotu... ?
Auto bolo dovezene minuly rok z Francuzska, malo 140000km, auto bolo po velkom servise (rozvody,naplne), jazdilo na longlife, olej meneny kazdych 20-25000km podla servisky. Ja som si ho hned vymenil a menim po kazdych 10-12000km SHELL 5w-30. Inak sa mi ten motor zda velmi cisty na tie kilometre, EGRko uplne suchucke, tak ktovie ci uz nemenily motor v ramci zaruky.
KURUKU
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 led 2013, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od KURUKU »

Zdravim vsechny s dírou v motoru.Před půl rokem mi měnili motor kvuli zadřené klikovce,před třemi dny mi vyleťela ojnice ven.motor měl udajně 42tkm.Tak nevím, údajně byla výrobní vada vyřešena od roku 2010. Motor 1,9 77kw BXE.
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

A to odkial vieš že od roku 2010 je výrobná vada odstánená? A čo za výrobná vada tam bola?
KURUKU
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 led 2013, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od KURUKU »

To že je to vyrobní vada mi tvrdil chlap který mi nabizel motor a tvrdil ze od 2010 už ten problém není. Tak nevím,doufám ze nedám zase prachy za něco co je k ničemu.
KURUKU
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 led 2013, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od KURUKU »

To že je to vyrobní vada mi tvrdil chlap který mi nabizel motor a tvrdil ze od 2010 už ten problém není. Tak nevím,doufám ze nedám zase prachy za něco co je k ničemu.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

O tej nekonkretizovanej výrobnej vade by asi vedeli viacerí nie ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Kukuru- a ta zadřená klika byl problém málo oleje , popř. proražená vana?
nepropadat panice...
ka-spel
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Registrován: 06 črc 2012, 05:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od ka-spel »

Felicia 1,6 kombi LPGObrázek->Octavia II 1,9 BXE TDI kombi Obrázek.
KURUKU
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 led 2013, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od KURUKU »

jericho-3- O té zadřené klikovce vím jen že se to stalo při jízdě po dálnici, auto bylo pravidelně servisovano,olej tam byl a nebylo bourané.
Tyto motory nevydrží už tolik co předchozí TDIčka, přece by potom neměli co prodávat, když by jsi jezdil s autem 500tkm a nevyletěla by ti ojnice ven :D
Je to hnus,ještě že jsem sešlápl spojku, než se to zaseklo upně,kdo ví co by se stalo.Jel jsem kolem 90 a během 5sekund motor stal.Nejdříve vyšli menší rány z motoru a pak jedna větší auž to bylo.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, tohle je kalup, že se člověk sotva nadýchne... :)
Jenže je tady otázka, proč? Protože opotřebovaná ložiska o sobě předem dávají vědět,motor je takový celkově hlučný, jakoby chrchlavý, což samozřejmě tlumí jeho utlumení, ale kdo má v autě ticho , tak při ubrání plynu, třeba z kopce uslyší lehké zaklepání...Protože ojnice se zadře pouze v případě, že se naruší mazání/olejový film/ nebo při velké vůli a náhlém zpomalení ojnice dojde k "potkání" ložiska s čepem kliky, protože unikající olej. film doteku nezabrání...A je vymalováno... :(
nepropadat panice...
KURUKU
Nováček
Příspěvky: 10
Registrován: 03 led 2013, 16:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od KURUKU »

No já jsem měl před tím jen benzíny,tak to že mi klepe disel jsem bral jako v poho. Ale i přes to jsem docela puňtičkář a pořád hledam na autě že je něco v nepořádku.No ale když mi vyletěla ta ojnice tak to bylo z ničeho nic a myslím si že se tomu nedalo nějak předejít.
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

nic tomu nepredchazi, proste to zniceho nic vylitne :)


Jinak v praci delame servis firme co prevazne bere lehce ojeta auta z DE a z vetsi casti tam maji motorizaci 1.9 BXE,BLS i svoje mam od nich, roky 2007-2009 A zatim teda tuktuk asi z 13aut ani jedna ojnice venku a to maji najeto v rozmeni 80-220tis.
Takze nejspis se nejvic jedna o auta koupena v CR
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
sideA
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 14 pro 2011, 12:14
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od sideA »

Chlapi, nemate niekto tie podozrive ojnice vonku (samozrejme este pred destrukciou)? Mozem to hodit pod rontgen ci tam su nejake vady z vyroby.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“