Stránka 11 z 15

Napsal: 11 lis 2013, 14:31
od motortech
Prosim, vedel by mi niekto povedat aku rychlost dosahuje Octavia 1U RS 132kW na piatom prevodovom stupni pri 3000 otackach?

Napsal: 13 úno 2014, 21:00
od IMIK
Zdravím,
poradí mi někdo kde seženu tento převod

převod 0,681- použití z T4 syncro přev. DDA
02D311158 47 zubů
02D311361 32 zubů

za zde zmiňovaných cca 4500 Kč javascript:emoticon(':(')
:(

Napsal: 05 bře 2014, 20:01
od Romaneek
No, já kupoval nedávno a 5500,- (hm)

Napsal: 06 bře 2014, 22:06
od wolverine
Jen se v rychlosti zeptam da se pouzit prevodovka z OII 4x4 do OI 4x4 ? Dekuju

Napsal: 26 bře 2014, 22:10
od 1pavel
nevíte jaké převody má převodovka FMH , nebo jaké převodovce je podobná převodama ?

Napsal: 16 dub 2014, 19:16
od Pinchel
hoja

Napsal: 16 dub 2014, 19:42
od Pinchel
Ucelené informace, které snad někomu poslouží:

Škoda Octavia 1.9 tdi 77kw
Změna převodu 5tého stupně za těžší.

Původní: GQQ je 29/39 zubů 0,743
Nyní:převod 0,658 použití z T5 přev. FJH, GTZ
02Z311158A 41 zubů
02Z311361A 27 zubů (kupováno u Helera se slevou za 5100kč)

Původní hodnoty dle tacha a otáčkoměru 160 km/hod - 3450 ot/.min
Nyní hodnoty dle tacha a otáčkoměru 160 km/hod - 2850 ot/.min
(při 140 km/hod je to nyní myslím nějakých 2500 ot./min)

Značné snížení hluku při jízdě na dálnici. Spotřeba šla dolů v rozmezí 0,2 až 0,8l dle stylu jízdy a cest.

Snížení pružnosti motoru mezi 4st a 5stupněm.(dá se dohnat větším vytočením čtverky,ale netřeba).
Škodovka mi oproti ostatním ochcávkam celkem pěkně jela,i přesto sem ji nechal lechce chipnout, tudíž velká eliminace horší pružnosti změnou převodu. U orig.nechip.verzí bude těžší převod asi trošičku více znát.

Výměnu sem si dělal sám při výměně spojky. Žádný velký problém: zhodit víko,povolit šrouby kol,sundat objímku a stahováčkem sundat kola.Může být problém dostat stahovák na to menší kolo,není tam moc místa, ale menším stahováčkem sem se dostal.Kola jsem zpětně lehce naklepnul a dotáhnul.

Mám zatím najeto cca 40tis po výměně a můžu jen vřele doporučit. Ta ivestice za to určitě stojí, pokud z autem pravidelně jezdíte.

Velké poděkování patří Dr. Humlovi ze zdejšího fóra za vyčerpávající informace a rady. Děkuji
Obrázek
Obrázek

Napsal: 16 dub 2014, 19:46
od Pinchel
PS. Těžší převod nedoporučuji, už by to bylo asi moc a lehčí taky ne, nic moc tím nezískáte. Tehle střední je myslím akorát.

Napsal: 16 dub 2014, 20:13
od Ladas
stačí víc hledat a máš to bez skoku ze 4 na 5...


http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... F8evodovka

Napsal: 16 čer 2014, 19:41
od Pinchel
Ladas píše:stačí víc hledat a máš to bez skoku ze 4 na 5...


http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... F8evodovka
Myslíš jako šestikvalt? Díky,měl sem, nechci. To už raději automat. Ta úprava pětikvaltu je z mého pohledu daleko vhodnější,levnější a snažší.

Ps. Jinak to testil kámoš, který má tu samou ve standartu a tvrdil,že to letí jako z praku. Těžšího převodu si nevšiml ,až když sem ho na to upozornil. Prý jak to,že to točí tak málo . . . :-)

Napsal: 15 črc 2014, 19:42
od Pipa95
Mám převodovku DQY. Potřeboval bych vědět převodové poměry a popřípadě, jestli se dávala do Golfů aspoň trochu delší převodovka, než tahle. Chystám se na cca 150 ps a pak by tahle převodovka byla příšerně krátká a stejně už má po sezóně. Převodovku z fabky moc nechci z důvodu zachování dvojhmoty.

Napsal: 28 led 2015, 22:40
od Romaneek
Taky se přidám se svým poznatkem..
Třeba to někomu pomůže..

Podobně jako "Pinchel" jsem řešil krátkou pětku na svém Passatu 3C.
Originál kola taktéž 29,39 zubů, takže převodový poměr 0,74.

Na základě jednoho doporučení jsem dal:
převod 0,621- použití z T5 přev. FJK, GTW
02Z311158 37 zubů
02Z311361 23 zubů

a je to mooc dlouhé. Auto mám chipnuté na cca. 140ps+ teď VA.
Při 3000ot jede 180km/h a zjistil jsem, že na tempomatu nastavím max. 220 km/h, ale to jsou veškerá pozitiva. Na okrskách po rovině se dá jet 100 km/h, ale pro plynulou jízdu, aby to člověk netrápil ideál tak 120 km/h.
Skok mezi 4 a 5 je hroznej..
Takže po dlouhodobém zvažování pro a proti na základě hodnot, které jsem vyčetl z excelové tabulky pro počítání výsledných rychlostí vs. otáčky mot. při určitém převodu ( mám ji myslím odsud z fóra) jsem se rozhodl, že 0,621 půjde ven a nahradí ho převod 0,681.

Ten těžkej převod je podle mne max. na Octávii 1, ale na Passata je to prostě moc..

R..

Napsal: 11 říj 2015, 10:07
od Qxkiller
otázečka 6st. převodovka DRW je MQ350 ?

Napsal: 14 úno 2016, 17:40
od Ferenzzo
Může mi někdo vysvětlit, co to vlastně znamená a jak to funguje? (Červeně zakroužkované v obrázku)

Obrázek

Napsal: 19 říj 2016, 19:03
od RomanF
Zdarec panove, zkusil jsem graf prevodu, tedy takto by to melo platit pro Passat 3C BLS. Omluvte bidnou kvalitu...
Ja mel k velke spokojenosti 0.621 (vetsinu km po dalnici), ale ne kazdemu to tak vyhovuje.

Obrázek